abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63076477
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 20:56 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Ja he

Ben net terug uit Dusseldorf. Eerst naar de karstadt geweest maar daar kon ik alleen relaxte gloves vinden. Level Star glove voor 70. Toen kwam ik langs een oxbow winkeltje en daar heb ik een broek gevonden voor 130, een super toffe jas voor 90 (was van vorig jaar) en goggles voor 70. Geslaagd dus zeker, en zeker niet duur!
Netjes dat je het voor zo weinig hebt weten te krijgen. Dat iig wel. De meeste jassen die ik heb gezien, waren zelf al rond of ruim over de 200 euro. Ff naar Amsterdam en Utecht geweest om jassen te checken, maar is echt weer bedroevend hoe weinig grote maten er verkocht worden. Bijna geen XL te bekennen. Dus ik denk dat ik dat online moet kopen.
  zondag 9 november 2008 @ 20:00:49 #152
163862 LaZZ_NL
Marbella!!
pi_63082549
Vorige week nieuwe gear gekocht en donderdag gaan proberen.... Ging geweldig, board etc overtrof mijn verwachtingen.. Na 2 uurtjes de piste afknallen funpark in, bij de eerste beste groene box glij ik aan het eind aan de zijkant eraf en val vrij rustig voorover maar kom heel ongelukkig terecht, resutaat ->onderarm beide botten gebroken en nog een open fractuur ook

Vrijdag onder narcose geopereerd en inmiddels 2 platen en 13 schroeven rijker

Of ik met kerst nu kan gaan boarden is nog maar de vraag..
  zondag 9 november 2008 @ 20:14:50 #153
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_63083020
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:00 schreef LaZZ_NL het volgende:
Vorige week nieuwe gear gekocht en donderdag gaan proberen.... Ging geweldig, board etc overtrof mijn verwachtingen.. Na 2 uurtjes de piste afknallen funpark in, bij de eerste beste groene box glij ik aan het eind aan de zijkant eraf en val vrij rustig voorover maar kom heel ongelukkig terecht, resutaat ->onderarm beide botten gebroken en nog een open fractuur ook

gear nog wel heel?
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  zondag 9 november 2008 @ 20:20:47 #154
83592 djv
for me and me mom
pi_63083222
pics...
pi_63083733
quote:

Dat klinkt wel naar.

Dat ze je ook nog een dag laten wachten met een open botbreuk. Ik heb zelf m'n arm gebroken in Frankrijk, was net geen open botbreuk en ook maar een van de twee botten (de dikste). Kreeg direct een operatie, heb 1 plaat met 6 schroeven dus jij wint. Moeten die dingen er bij jou nog uit? Bij mij zitten ze er na twee jaar nog in, maar moet zeggen, ik blijf het voelen.
pi_63083770
quote:
Op zondag 9 november 2008 10:59 schreef Flaccid het volgende:
Niemand over mijn aankopen
Joh, je noemt alleen prijzen, wat hebben we daaraan.
  zondag 9 november 2008 @ 20:37:24 #157
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63083790
quote:

fuck hey, dat is wel echt kut.
Onderarm geeft wel aan denk ik dat je niet op je polsen bent gevallen. Dat is dan weer goed, maar dan alsnog zo'n klote val Op zijn zachtst gezegd balen!
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:14 schreef Basje_B het volgende:

[..]

gear nog wel heel?
Nee die is ook onder narcose geopereerd
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_63084272
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:36 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Joh, je noemt alleen prijzen, wat hebben we daaraan.
Oh.
quote:
Op zondag 9 november 2008 14:41 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Post ff wat piccas
Moet ik ze aan trekken dan? Of neerleggen?:P
  zondag 9 november 2008 @ 21:01:21 #159
163862 LaZZ_NL
Marbella!!
pi_63084631
heb alleen deze pic...

Kon niet meteen geopereerd worden omdat ik daarvoor nog gegeten had.. Gear is nog heel, viel niet hard gewoon heel ongelukkig..
pi_63084723
Valt me wel op: Volgens mij is het hoe minder snelheid hoe meer pijn je val doet. Of ben ik te weinig op écht hoge snelheid gevallen?
pi_63084768
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:01 schreef LaZZ_NL het volgende:
heb alleen deze pic...

[ afbeelding ]

Kon niet meteen geopereerd worden omdat ik daarvoor nog gegeten had.. Gear is nog heel, viel niet hard gewoon heel ongelukkig..
Aj, maar das geen open botbreuk toch Of moet je het daarvoor van een andere kant zien? De hoeveelheid verschuiving is ongeveer het zelfde als wat ik had.
  zondag 9 november 2008 @ 21:37:40 #162
163862 LaZZ_NL
Marbella!!
pi_63086102
Denk van de andere kant dan he... Bloedde als een gek iig.. Maar zag ik pas in het ziekenhuis toen mn jas uit ging.. Wat overigens rete veel pijn deed maar is wel gespaard gebleven..
  zondag 9 november 2008 @ 21:43:54 #163
117107 MarcoD
.........
pi_63086359
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:04 schreef Schuifpui het volgende:
Valt me wel op: Volgens mij is het hoe minder snelheid hoe meer pijn je val doet. Of ben ik te weinig op écht hoge snelheid gevallen?
Volgens mij klopt die aaname wel redelijk, als je ze soms in boardfilms zie crashen en dat ze daarna rustig verder gaan zonder iets gebroken te hebben . En mensen die met van die ongelukkige valpartijen allemaal dingen breken .
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_63086879
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:43 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Volgens mij klopt die aaname wel redelijk, als je ze soms in boardfilms zie crashen en dat ze daarna rustig verder gaan zonder iets gebroken te hebben . En mensen die met van die ongelukkige valpartijen allemaal dingen breken .
Maar als je een 3 dubbele salto zo door de poeier maakt, wat je ze vaak ziet doen, is de ondergrond zoveel zachter dan in een skihal.
  zondag 9 november 2008 @ 22:11:10 #165
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63087517
Ligt er maar aan hoe je terecht komt.
Daarnaast gaan veel mensen onhandig onderuit als ze nog niet zo heel erg ervaren zijn. Dus vallen is nog niet zo heel geweldig ontwikkeld zeg maar.
Aan de andere kant verwacht je dan ook meestal niet dat je onderuit gaat en dus onhandige actie als gevolg. Kan gebeuren natuurlijk. Wel beetje jammer.

Maar die foto is serieuze shit. Dat je het voor elkaar krijgt bij gewoon een "makkelijk" valletje.

Ik denk dat een gewone val (op de piste dus zonder bomen enzo ) misschien wel minder erg is op hogere snelheid dan wanneer je heel langzaam gaat.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_63088317
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:37 schreef LaZZ_NL het volgende:
Denk van de andere kant dan he... Bloedde als een gek iig.. Maar zag ik pas in het ziekenhuis toen mn jas uit ging.. Wat overigens rete veel pijn deed maar is wel gespaard gebleven..
Ah ok, balen man. Het lijkt me zo naar, een open botbreuk. Sterkte iig.
pi_63088347
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:11 schreef Komakie het volgende:
Ligt er maar aan hoe je terecht komt.
Daarnaast gaan veel mensen onhandig onderuit als ze nog niet zo heel erg ervaren zijn. Dus vallen is nog niet zo heel geweldig ontwikkeld zeg maar.
Aan de andere kant verwacht je dan ook meestal niet dat je onderuit gaat en dus onhandige actie als gevolg. Kan gebeuren natuurlijk. Wel beetje jammer.

Maar die foto is serieuze shit. Dat je het voor elkaar krijgt bij gewoon een "makkelijk" valletje.

Ik denk dat een gewone val (op de piste dus zonder bomen enzo ) misschien wel minder erg is op hogere snelheid dan wanneer je heel langzaam gaat.
Als je snel gaat heb je meestal een bepaalde manier waarop je valt. Daar weet je op hoe je hem moet opvangen. Maar als je heel flauw achterover valt weet je neit precies wat je moet doen.
pi_63088362
Ligt er een beetje aan hoe je zeg maar valt. Als je op volle snelheid ff een edge pakt, is dat ook geen pretje. Hoewel dat vooral gebeurd met mensen die niet zo heel ervaren zijn.

Ik kan me eigenlijk niet herinneren wat de laatste keer is dat ik met hele lage snelheid onderuit ging, ik denk dat dat ook vooral iets voor onervaren mensen en dan landen op je polsen ofzo. De laatse paar keer dat ik onderuit ging van een rail of box kan ik me echter wel herinneren... ;

Trouwens ik heb ook een bord in de bestelling staan bij hot-zone. Ik heb vrijdag dat geld overgemaakt. Hebben jullie daar al wat van gehoord? Ten minste wat is de verwachting.

O en Lazz ik hoop dat het herstel snel gaat. Sterkte

[ Bericht 9% gewijzigd door Rafiki op 09-11-2008 22:35:12 ]
pi_63090374
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:29 schreef Rafiki het volgende:
Ligt er een beetje aan hoe je zeg maar valt. Als je op volle snelheid ff een edge pakt, is dat ook geen pretje. Hoewel dat vooral gebeurd met mensen die niet zo heel ervaren zijn.

Ik kan me eigenlijk niet herinneren wat de laatste keer is dat ik met hele lage snelheid onderuit ging, ik denk dat dat ook vooral iets voor onervaren mensen en dan landen op je polsen ofzo. De laatse paar keer dat ik onderuit ging van een rail of box kan ik me echter wel herinneren... ;

Trouwens ik heb ook een bord in de bestelling staan bij hot-zone. Ik heb vrijdag dat geld overgemaakt. Hebben jullie daar al wat van gehoord? Ten minste wat is de verwachting.

O en Lazz ik hoop dat het herstel snel gaat. Sterkte
Edge pakken is altijd kut. Heb er ook soms nog last van. Dit is namelijk pas mijn 4e jaar. Heb 3x 2 weken +1 week met school ervaringl. Niet superveel maar heb daarvoor nog wel 22 weken skiervaring.
  zondag 9 november 2008 @ 23:18:20 #170
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63090390
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:29 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Als je snel gaat heb je meestal een bepaalde manier waarop je valt. Daar weet je op hoe je hem moet opvangen. Maar als je heel flauw achterover valt weet je neit precies wat je moet doen.
Over het algemeen heb je dan niet meer de tijd of het besef om echt te reageren. Dan val je gewoon.
Vooral een onervaren iemand weet vaak niet wat hij moet doen als hij achterover valt. dan krijg je veel breuken.

Dat is natuurlijk bij LaZZ niet het geval aangezien hij het over een box deed, ander verhaal dus...
  zondag 9 november 2008 @ 23:20:10 #171
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63090453
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:29 schreef Rafiki het volgende:
Als het goed is vrijdag binnen gekomen maar nog niets gehoord.
Ik ga er vanuit dat Basje morgen wel weer een mailtje stuurt
  maandag 10 november 2008 @ 09:53:59 #172
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_63095927
eh bah, je onderarm breken :x

Ik heb in mijn leven nog maar 1 keer wat gebroken, en dat was het topje van mijn rechter ringvinger

Met boarden ook nog niet echt veel spannende crashes gemaakt. Om 1 of andere reden vang ik mezelf meestal goed op.
  maandag 10 november 2008 @ 09:56:50 #173
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_63095992
Lazz sterkte
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 10 november 2008 @ 10:28:38 #174
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63096556
Ik heb een keer me vinger gebroken, maar niet meer dan dat.
Heb wel wat rare vallen gemaakt. Eigenlijk niet op boxen/rails of kickers ofzo. Maar dat komt misschien omdat ik ze niet zo heel veel doe
Die keer dat ik me vinger brak was trouwens iets heel knulligs. Klein sprongetje in de poeder. Zat een steen onder de sneeuw. Net met me board erlangs (gelukkig), maar met me vinger er bovenop. Grappig genoeg was er niets verder. alleen een scheurtje in het bot. Dus je kon het eigenlijk nauwlijks een breuk noemen.

Verder wel een keer me enkel flink in de shit geholpen. Soort van door me enkel gegaan in me voet terwijl die ook gedraaid was. Daardoor krijg je een hele rare verdrukking op een gedeelte van je enkel. En dat in me snowboardschoen. Best apart...
ik geloof dat ze het een compressie in me enkel noemden ofzo. Weet het niet helemaal zeker meer.
Tijdje mee doorgelopen terwijl het bot geirriteerd was. Gewoon sporten enzo. Op een gegeven moment in juni werd het zo pijnlijk dat ik naar de fysio ben gegaan. Daar 3 maanden bij gelopen om het te verhelpen.
Maar goed, dat is niet vergelijkbaar met zo'n breuk.

Ik ben trouwens bang dat die wintersport in december niet gaat lukken. Tenminste, ik heb niet veel verstand van dat soort dingen maar het lijkt mij dat dit langer gaat duren dan een week of 6
  maandag 10 november 2008 @ 10:38:03 #175
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_63096735
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:01 schreef LaZZ_NL het volgende:
heb alleen deze pic...

[ afbeelding ]

Damn. Sterkte dude. Hoop voor je dat je met de kerst weer op je plank staat
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
  maandag 10 november 2008 @ 10:39:19 #176
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_63096757
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:20 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als het goed is vrijdag binnen gekomen maar nog niets gehoord.
Ik ga er vanuit dat Basje morgen wel weer een mailtje stuurt
Ze zullen nu wel bezig zijn om de planken weg te sturen.
Denk eind van de middag, begin morgen een mailtje krijgen voor de track and trace ding codes
  maandag 10 november 2008 @ 11:02:32 #177
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_63097250
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:28 schreef Komakie het volgende:
Ik ben trouwens bang dat die wintersport in december niet gaat lukken. Tenminste, ik heb niet veel verstand van dat soort dingen maar het lijkt mij dat dit langer gaat duren dan een week of 6
Het is vaak na 6 weken goed genoeg geheeld om weer heel langzaam dingen te gaan doen, het is natuurlijk dan nog gevoelig en niet sterk.
Je kan best op wintersport, maar dan moet je alleen maar gaan piste glijden.
En natuurlijk loop je de kans dat je weer raar valt, maar dat loop je altijd

Maar overleg natuurlijk ff met je huisarts of dergelijke.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 10 november 2008 @ 11:23:51 #178
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_63097684
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:02 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Het is vaak na 6 weken goed genoeg geheeld om weer heel langzaam dingen te gaan doen, het is natuurlijk dan nog gevoelig en niet sterk.

Ik heb wat Bataleon soft goods gehad. zal ff foto's maken vanmiddag. Kan misschien nog wel wat bestellen voor je.
  maandag 10 november 2008 @ 12:09:38 #179
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63098657
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:02 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Als je met je huisarts gaat overleggen weet je zeker dat je niet mag. Die zijn altijd wel voorzichtig.
ik weet nog dat ik met uitgaan in Valtho (sluitingsweek) me arm had open gehaald aan iets (geen idee wat). Het was net alsof ik zelfmoord had geprobeerd te plegen. Bloeden als een rund op dezelfde plek waar ze altijd zelfmoord plegen zeg maar (bij de polsen)
ik natuurlijk naar het ziekenhuis enzo. Kom ik daar, gehecht alles erop en eraan.
Logische vraag van mij daarna "mag ik nog wel snowboarden?" Antwoord natuurlijk nee.
Ik heb het advies precies 1 dag opgevolgd
  maandag 10 november 2008 @ 12:10:49 #180
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63098690
quote:
Op maandag 10 november 2008 10:39 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Ze zullen nu wel bezig zijn om de planken weg te sturen.
Denk eind van de middag, begin morgen een mailtje krijgen voor de track and trace ding codes
Het zou wel mooi zijn
ik wil misschien nog een weekendje deze maand om ff te kijken in wat voor huisje en kamer we terecht gaan komen in oostenrijk. Natuurlijk wil ik wel ff boarden. Kan ik hem mooi ff uitproberen
  maandag 10 november 2008 @ 12:16:37 #181
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_63098813
Collega had een breuk in z'n pols en ellepijp en loopt nu al 11 weken in het gips en is er voorlopig ook nog niet klaar mee Maar direct opereren kan veel tijd schelen
Age of fruity enlightenment!
  maandag 10 november 2008 @ 12:25:00 #182
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63098980
Me vriendin is ook zo'n mooie muts he.
Ik wil de PC al meenemen. Echte gamePC dus je snapt wel wat een bakbeest dat is
Zit ook nog een 24" monitor bij dus tja... Zit natuurlijk ook klein bureautje bij om het hele spul op te stallen.
Maar voor de nodige ontspanning is hij wel nodig. Heb je ook gelijk muziek en kun je films kijken.

We zijn aan het kijken of ik ook me Wii op het PC scherm kan gaan aansluiten. Ik denk niet dat het lukt, maar proberen kan altijd. Kunnen we die ook meenemen. Daarnaast is het gewoon relaxt. Kun je af en toe met een paar andere leraren ook nog ff gamen
Nu zegt ze gisteren "als dat niet kan nemen we de tv ook mee hoor." 27" geval. Niet super groot maar je neemt hem ook weer niet makkelijk onder je arm mee.

We hebben de Wii Fit dus die moet ook mee. Ze heeft Shaun White bestelt dus dan moet het balanceboard wel mee.
Nu heeft ze bedacht dat ze ook Guitar Hero 3 wil hebben. En dan niet de gewone versie met de gitaar, maar gelijk ook de superpack met de microfoon en het fuckin drumstel erbij
Moeten natuurlijk ook allemaal mee naar Oostenrijk...
Dan komen daar nog de waterkoker, magnetron en laptop bij.

Die mensen waar we bij slapen worden helemaal gek als ze dat zien
Dan heb ik het nog niet eens over de kamer die we krijgen. Het is nog maar de vraag of dat natuurlijk allemaal past.

Dat mens is helemaal gek

You gotta love her
  maandag 10 november 2008 @ 12:27:47 #183
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_63099038
PC op TV aansluiten is makkelijker dan Wii op PC-scherm
pi_63099069
Er komt een mooi pakkie sneeuw op weg naar Soelden en de vorstgrens gaat ook richting de 1200 meter

http://www.soelden.com/ma(...)rvorschau/index.html
  maandag 10 november 2008 @ 12:29:32 #185
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63099071
quote:
Op maandag 10 november 2008 12:27 schreef FlowDesign het volgende:
PC op TV aansluiten is makkelijker dan Wii op PC-scherm
Mja dat kan idd ook. Maar ja.... die tv meenemen is best wel ene heel werk. Meer iig dan ff een pc schermpje.
Ik moet wel zeggen dat er redelijk wat aansluitingen op die monitor zitten. ik denk niet dat er genoeg op zit (zit bijvoorbeeld geen scart aansluiting op) maar toch maar ff kijken of het kan...

Goede reden om ff langs te gaan voordat we definitief daar heen gaan
  maandag 10 november 2008 @ 12:32:16 #186
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63099123
quote:
Op maandag 10 november 2008 12:29 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Er komt een mooi pakkie sneeuw op weg naar Soelden en de vorstgrens gaat ook richting de 1200 meter

Op de Hintertux gaat de temperatuur ook al lekker dalen
Sneeuw aan het einde van de week. Erg lekker.

Gerlos is natuurlijk nog niets maar goed ,dat duurt nog een maand voordat het open is...
pi_63099979
quote:
Op maandag 10 november 2008 12:16 schreef FlowDesign het volgende:
Collega had een breuk in z'n pols en ellepijp en loopt nu al 11 weken in het gips en is er voorlopig ook nog niet klaar mee Maar direct opereren kan veel tijd schelen
Ik heb geen gips gehad voor mijn breuk. Paar schroefjes erin en hij deed het direct weer. Heeft wel een week of 6 geduurd voordat ik hem weer kon belasten en pas na drie tot zes maanden zou ik hem volledig mogen belasten.
  maandag 10 november 2008 @ 13:34:57 #188
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_63100571
kerst ga je niet redden met die breuk. Ik zou het risico niet willen lopen om er weer op te vallen iig.

Mocht het snel gaan, kan je misschien wel iets proberen met een goede brace.
  maandag 10 november 2008 @ 14:07:43 #189
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_63101259
quote:
Op maandag 10 november 2008 12:29 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

http://www.versesneeuw.com/?p=310

Het gaat vanaf morgen weer dumpen in de regio St. Moritz/Simplonpas/Andermatt en de meeste delen van de Zuidalpen. Maar de Noordalpen gaan ook eindelijk wat fatsoenlijke sneeuw krijgen
  maandag 10 november 2008 @ 14:51:09 #190
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63102375
Ik was bijna komend weekend weer ff heen en weer geweest.
Toch maar niet gedaan aangezien de auto een nieuwe koppeling moet hebben en dat wat gevaarlijk rijden is zo'n lang stuk enzo
hij wordt trouwens wel volgende week gemaakt dus hij kan van de winter wel mee naar Oostenrijk
pi_63102698
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:07 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

http://www.versesneeuw.com/?p=310

Het gaat vanaf morgen weer dumpen in de regio St. Moritz/Simplonpas/Andermatt en de meeste delen van de Zuidalpen. Maar de Noordalpen gaan ook eindelijk wat fatsoenlijke sneeuw krijgen
Voornamelijk Oostenrijk. Zul je zien, is mijn gebied volgende week nog steeds bruin.
Vanaf 21 November lijken de temperaturen trouwens echt naar beneden te gaan en kunnen we echt winter verwachten in de Alpen, maar das nog ver weg.

Wat hebben jullie nou eigenlijk aan tijdens het snowboarden. Ik ben altijd rond de kerst geweest en nooit echt koud weer gehad, dus een pully icm een goede snowboard jas was altijd genoeg. Komend jaar naar La Plagne eind januari, dus het zal sowieso wel kouder zijn en het ligt nog een stuk hoger ook, tot 3400 m. Ik zag dat de temperaturen nu al richting de -15 gaan bovenin, met een Wchill temp van onder de -20. Ws is een pully en een jas dan wat koud.
  maandag 10 november 2008 @ 15:08:32 #192
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_63102863
Ik heb eigenlijk sowieso altijd een snowjacket aan en daaronder draag ik afhankelijk van het weer alleen een T-shirt of een T-shirt en een (dikke) trui.
pi_63103123
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:08 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb eigenlijk sowieso altijd een snowjacket aan en daaronder draag ik afhankelijk van het weer alleen een T-shirt of een T-shirt en een (dikke) trui.
Ik bijna altijd jas met trui + shirt.
  maandag 10 november 2008 @ 15:25:03 #194
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_63103380
quote:
Op maandag 10 november 2008 12:10 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het zou wel mooi zijn
ik wil misschien nog een weekendje deze maand om ff te kijken in wat voor huisje en kamer we terecht gaan komen in oostenrijk. Natuurlijk wil ik wel ff boarden. Kan ik hem mooi ff uitproberen
Dear bas,
I just wanted to let you know that we finally received the lip tech boardstoday!
We packed and shipped yours out by today so it will be with you the nextcouple days!
Thank you so much for your patience and I hope you will like what you get! Wish you a great season!
Take care
tina

I'm in love with Tina en helemaal met lip tech.
  maandag 10 november 2008 @ 15:28:55 #195
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63103521
Een beetje afhankelijk van het weer natuurlijk en van de jas die ik aan heb.
Maar standaard heb ik een jas aan (altijd jas) met een shirt en een trui. Als het wat kouder is nog een shirt met lange mouwen eronder. eigenlijk nooit thermokleding.
Vanuit de school krijgen we ook altijd iets van een softshell. Die heb ik ook nog wel eens aan. Soms onder me jas of zonder jas. Maar dan dient het ook als jas.
Onder me jas vind ik het meestal te warm...

Alleen heb ik een soort thermo broek onder me snowboardbroek aan. Die heb ik standaard aan. Gewoon omdat het lekker zit en nooit echt warm is. Daarnaast is het net wat lekkerder als je op de grond zit. Minder koud enzo
  maandag 10 november 2008 @ 15:30:14 #196
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63103567
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:25 schreef Basje_B het volgende:

[..]

Dear bas,
I just wanted to let you know that we finally received the lip tech boardstoday!
We packed and shipped yours out by today so it will be with you the nextcouple days!
Thank you so much for your patience and I hope you will like what you get! Wish you a great season!
Take care
tina

I'm in love with Tina en helemaal met lip tech.
Mooi

Ik heb die van mij per express verzonden dus moet maar snel komen
  maandag 10 november 2008 @ 16:20:06 #197
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_63105167
Ik heb vorig jaar wat goeiekope skitruitjes op de kop getikt bij de perry sport. Redelijk strak zittende longsleeve shirts en dunne maar wel warme fleece truien. Ideaal om je warm te houden
  maandag 10 november 2008 @ 17:44:39 #198
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_63107091
En ik heb 'm al anderhalve week en nog steeds niet uitgeprobeerd
  maandag 10 november 2008 @ 18:18:00 #199
121819 QQelleQ
Is ontlurkt!
pi_63107863
Hallo allemaal!

Sorry dat ik jullie topic zo binnen kom vallen, lees al wel een tijdje mee maar heb me net pas over mn post angst heen gezet. Heb eigenlijk een paar vraagjes en hoopte op jullie expertise!

Ik (V,1.67m,55kg, 7wk board ervaring) ben komende winter in de gelukkige positie om tot mijn grote plezier 4 weken te gaan boarden (met een optie op week 5) Ik ben echt een van alles wat boarder, groepje waar mee ik meestal ga sleept me al vanaf week 2 gewoon iedere berg op onder het motto "niet janken maar planken." Heb dus weinig officiele klasjes gehad. Ik wil het komende seizoen vooral doorgaan met lekker on en offpiste raggen en mn freestyle skills wat verbeteren want die ontstijgen het nivo goedwillende beginner nog niet echt Ik heb nu een Ride Vista board (148) met Ride Sigma bindingen (en nog een afgeragde feather uit het begin van mijn cariere;)) Hier heb ik het afgelopen jaar (3wk) met veel plezier op geboard. Ik zit er nu alleen over na te denken om een nieuwe plank te kopen voor komend seizoen, mn paps en mams willen sint+kerst+verjaardag wel op een hoop gooien en mij hierbij sponsoren.

Hierbij dus mijn vraag: Wat zouden jullie aanraden? In de winkel wilde ze me een Burton Feelgood aansmeren raden, leek me wel wat, maar het meisje daar had zelf nog nooit geboard (skier) en ik vind het toch een behoorlijke uitgave en om dan zomaar op de expertise van een skier aftegaan vind ik ook zowat....

In het kader van "verbetering van mijn freestyle skills" en "off piste raggen" wil ik ook graag een goede backprotector aanschaffen, probleem is echter dat ik vrij klein en licht ben,maar door mijn laten we zeggen vrouwelijke vormen niet in de junior maten pas (zijn vaak ook te kort) en dat de "normale" maten juist weer te breed en te lang zijn...Vraag aan de boardbabes en vriendjes van boardbabes is dus eigenlijk wat een goede protector voor een klein meisje is? (prijs is niet zo heel belangrijk, veiligheid boven alles )

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp en beterschap aan alle mensen in de ziekenboeg! Ik hoop dat jullie op tijd weer opgelapt zijn voor komend seizoen!
The thing that drives me sometimes hazy, am I or are the others crazy?
  maandag 10 november 2008 @ 18:50:39 #200
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_63108643
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 13:06 schreef marinos.. het volgende:
Heb ik weer....
Donderdags nieuwe gear gekocht. Maandag uitproberen in bottrop.. Verlies ik in stilstand mn evenwicht en pleur achterover. Pols dubbel geklapt en heb nu mn pezen daarvan gescheurd
Hoe lullig kun je vallen

Wintersport is wel geboekt! 25 jan weer naar het zillertal
Ah das kut, heb ik vorig jaar ook gehad.. Toen ik er na 2 en halve week nog last van had maar eens naar de huisarts gegaan met de vrees dat het gebroken was ofzo, maar die vertelde me dat het overbelaste pezen waren. Nog niet gescheurd dus, en heeft in totaal zo'n 5-6 weken geduurd voordat ik het niet meer voelde
quote:

Au.. Die foto ook uit je andere post

Beterschap ermee.. en hopen dat het meevalt met kerst, maar ik kan me niet voorstellen dat dat zo snel geneest eigenlijk..
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:18 schreef QQelleQ het volgende:
Hallo allemaal!

Sorry dat ik jullie topic zo binnen kom vallen, lees al wel een tijdje mee maar heb me net pas over mn post angst heen gezet. Heb eigenlijk een paar vraagjes en hoopte op jullie expertise!

[...]

Hierbij dus mijn vraag: Wat zouden jullie aanraden? In de winkel wilde ze me een Burton Feelgood aansmeren raden, leek me wel wat, maar het meisje daar had zelf nog nooit geboard (skier) en ik vind het toch een behoorlijke uitgave en om dan zomaar op de expertise van een skier aftegaan vind ik ook zowat....

In het kader van "verbetering van mijn freestyle skills" en "off piste raggen" wil ik ook graag een goede backprotector aanschaffen, probleem is echter dat ik vrij klein en licht ben,maar door mijn laten we zeggen vrouwelijke vormen niet in de junior maten pas (zijn vaak ook te kort) en dat de "normale" maten juist weer te breed en te lang zijn...Vraag aan de boardbabes en vriendjes van boardbabes is dus eigenlijk wat een goede protector voor een klein meisje is? (prijs is niet zo heel belangrijk, veiligheid boven alles )

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp en beterschap aan alle mensen in de ziekenboeg! Ik hoop dat jullie op tijd weer opgelapt zijn voor komend seizoen!
Board is altijd lastig.. Heb mijn board uitgekozen omdat deze kwa bouw redelijk leek op mijn vorige plank (beviel erg goed maar gestolen helaas..) maar dan een trapje hoger. Tja ik denk dat het altijd wel een beetje een gok zal blijven.

Backprotector board ik zelf ook mee, bevalt goed want heb er eigenlijk geen last van. Dat je geen goede maat kunt vinden kan wel eens liggen aan de maten die ze hebben liggen, toen ik ging kijken hadden ze volgens mij alleen maat L. Voor mij geen probleem, maar als je 1.67 en 55kg bent kan ik me voorstellen dat je erin verzuipt Echter, als ik op de site van Dainese kijk bijvoorbeeld, zijn er een hoop verschillende maten.. Misschien dat bijvoorbeeld een S wél past, het lijkt me dat ze bij een shop die wel voor je willen bestellen als je er echt een wilt

Je kunt trouwens ook eens gaan kijken bij een motorzaak trouwens, hangen vaak dezelfde backprotectors en misschien hebben zij wél de goede maat...
Life's like music, get the rhythm..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')