Ik dacht dat het gene wat later kwam als voer moest eindigen..quote:Op donderdag 6 november 2008 21:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar had ze dan maar eerder bij na moeten denken. Voordat ze de hond neemt. Whats next? Ze wil een kat, het kind kan niet over de kat, dus het kind gaat weg?
Ik walg van zulke mensen.
Daarom, als je erover denkt een hond te nemen, bedenk je dan of dat later niet met je eventuele kind in conflict komt.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:06 schreef MarMar het volgende:
[..]
Omdat een kinderwens misschien toch een heel klein beetje een hondenwens overruled
Helemaal mee eens! Daarom zijn mensen ook bijzondere dieren: ze kunnen vooruit denken!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar had ze dan maar eerder bij na moeten denken. Voordat ze de hond neemt. Whats next? Ze wil een kat, het kind kan niet over de kat, dus het kind gaat weg?
Ik walg van zulke mensen.
Lees dat eens terugquote:Op donderdag 6 november 2008 21:05 schreef Qwea het volgende:
De hond van mijn vriend (die al een poosje is overleden)
Waarom hebben sommige mensen de vreemde opvatting dat kinderen voor alles gaan?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:06 schreef MarMar het volgende:
[..]
Omdat een kinderwens misschien toch een heel klein beetje een hondenwens overruled
auwquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |