Nee want van rassisten worden we beter.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nee, want over 4 jaar kunnen de republikeinen de rotzooi van die neger weer opruimen.
en nu zal het standaard linkswerkje over bush wel weer komen, feit is dat de democraten de eerste stappen richting een crisis hebben gezet jaren geleden (clinton anyone?).
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nee, want over 4 jaar kunnen de republikeinen de rotzooi van die neger weer opruimen.
en nu zal het standaard linkswerkje over bush wel weer komen, feit is dat de democraten de eerste stappen richting een crisis hebben gezet jaren geleden (clinton anyone?).
Ik zag net hoe McCain Obama wilde feliciteren. Die moest een aantal keer die mensen daar met handgebaren kalmeren, omdat ze zo hard boe gingen roepen. Mja, misschien was andersom hetzelfde gebeurd.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk wel het meest komisch aan deze hele fanfare.
je mag geen neger meer zeggen? die democraten jammeren al maanden over change, change, black, history, change, black, black. en dan mag ik geen neger zeggen?quote:Op woensdag 5 november 2008 08:11 schreef Reuzenpanda het volgende:
[..]
Nee want van rassisten worden we beter.Wat een slechte verliezers zijn jullie, zeg...
Tuurlijk mag je het zeggen, gaat over die manier waarop, en hij is preseident elect en jij noemt hem "die neger". Dat zegt voldoende over hoe jij hem ziet.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:13 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
je mag geen neger meer zeggen? die democraten jammeren al maanden over change, change, black, history, change, black, black. en dan mag ik geen neger zeggen?![]()
alleen zwarte mensen mogen neger zeggen, racistquote:Op woensdag 5 november 2008 08:13 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
je mag geen neger meer zeggen? die democraten jammeren al maanden over change, change, black, history, change, black, black. en dan mag ik geen neger zeggen?![]()
sleep er anders ook nog even jimmy carter bijquote:Op woensdag 5 november 2008 08:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Er zijn genoeg grafieken te vinden die ongeveer hetzelfde laten zien... En daarnaast, Bush, Irak.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:14 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
en die zelfverzonnen plaatjes had ik ook kunnen maken.
Ontken de getallen eens met cijfers.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:14 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
De glasharde cijfers zeggen wel dat de staatsschuld van de VS enkel onder Clinton naar beneden ging. Net degene die jij nu verwijt dat de staatsschuld zo hoog is ?quote:Op woensdag 5 november 2008 08:14 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja maar,quote:Op woensdag 5 november 2008 08:16 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Er zijn genoeg grafieken te vinden die ongeveer hetzelfde laten zien...
ja, de linkse kerk heeft genoeg van alles klaarliggen om de rechtsen de mond wel te kunnen snoeren. zijn de zelfgemaakte posters, flyers en andere rotzooi niet genoeg dan hebben ze ergens in een kast nog wel een magazijntje kogels liggen.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:16 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Er zijn genoeg grafieken te vinden die ongeveer hetzelfde laten zien... En daarnaast, Bush, Irak.
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja, daar komen we er wel mee.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:18 schreef maartena het volgende:
[ afbeelding ]
I bring "cool" to the White House!
ik heb jaren geleden mijn oogkleppen afgedaan. nu de linksmensjes nog.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:20 schreef 19patje72 het volgende:
[..]
hihihihi sarcastische humor....
jij snapt er ook werkelijk helemaal niks van he
Wat een onzin klets je.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja, de linkse kerk heeft genoeg van alles klaarliggen om de rechtsen de mond wel te kunnen snoeren. zijn de zelfgemaakte posters, flyers en andere rotzooi niet genoeg dan hebben ze ergens in een kast nog wel een magazijntje kogels liggen.
Kogels?quote:Op woensdag 5 november 2008 08:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja, de linkse kerk heeft genoeg van alles klaarliggen om de rechtsen de mond wel te kunnen snoeren. zijn de zelfgemaakte posters, flyers en andere rotzooi niet genoeg dan hebben ze ergens in een kast nog wel een magazijntje kogels liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |