Dat Zou dan weer echt verboden moeten worden, Philip Freriks is een heldquote:Op woensdag 5 november 2008 05:37 schreef DutchErrorist het volgende:
Ohja en ze praat de hele tijd door die Philip Freriks heen
fix'dquote:Op woensdag 5 november 2008 05:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat Zou dan weer echt verboden moeten worden, Philip Freriks is een held baas koning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En één van die gasten er direct achteraan: "Helemaal niet helaas!!".quote:Op woensdag 5 november 2008 05:36 schreef DutchErrorist het volgende:
Toen Obama won... "Wat gaat er door je heen?"
Wat is dat voor een achterlijke kutvraag
Ohja en toen Philip Freriks zei dat de resultaten binnen bleven komen, riep ze iets in de trant van "helaas wel"
Dom mensch.
(die blonde met die midden-scheiding)
Ik vind haar een SMuitstraling hebben.quote:
En één van die gasten er direct achteraan: "Helemaal niet helaas!!".quote:Op woensdag 5 november 2008 05:36 schreef DutchErrorist het volgende:
Toen Obama won... "Wat gaat er door je heen?"
Wat is dat voor een achterlijke kutvraag
Ohja en toen Philip Freriks zei dat de resultaten binnen bleven komen, riep ze iets in de trant van "helaas wel"
Dom mensch.
(die blonde met die midden-scheiding)
Iddquote:Op woensdag 5 november 2008 06:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vind haar een SMuitstraling hebben.
Je kan de naaldhakken en het leren pakje er zo bij denken.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 06:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je kan de naaldhakken en het leren pakje er zo bij denken.
Dat is dan wel weer goed van haar.... Freriks is een lul.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:37 schreef DutchErrorist het volgende:
Ohja en ze praat de hele tijd door die Philip Freriks heen
quote:
Freriksquote:Op woensdag 5 november 2008 07:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer goed van haar.... Freriks is een lul.
Jij vraagt ergens om. Freriks blijft baas.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:03 schreef Pulu het volgende:
Het niveau van verslaggeving van deze avond was weer dramatisch.....Eva die niet weet te interviewen samen met die stottersinterklaas naast der...
Ik vind jou best een held.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:02 schreef Vierkantblokje het volgende:
Zij is echt onnwijs geil dikke shit man ik zou cker met sperme mijn naam op haar kontje willen schrijven!!!
Respect for life!quote:
Mjah ik vind haar ook hawtquote:Op woensdag 5 november 2008 06:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vind haar een SMuitstraling hebben.
Fuck yeah!quote:Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef Chriz2k het volgende:
Er zijn mensen die haar lekker vinden?.
Hier heeft ze overduidelijk net liggen ketsen! Heel d'r haar in de war! Geil beest!quote:Op woensdag 5 november 2008 06:46 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
En één van die gasten er direct achteraan: "Helemaal niet helaas!!".
Die domme doos snapt er helemaal niets van; die interviews ook. Weet u het écht echt zeker?? Lol![]()
Maar ik vind 'r wel echt lekker en leuk ook, ondanks de onvoordelige foto die ik postte![]()
Ze probeert het zo schattig
[ afbeelding ]
Kijkt ze nou scheel?quote:Op woensdag 5 november 2008 06:39 schreef DumDaDum het volgende:
Eva Jinek heet ze
[ afbeelding ]
[..]
En één van die gasten er direct achteraan: "Helemaal niet helaas!!".
Die domme doos snapt er helemaal niets van; die interviews ook. Weet u het écht echt zeker?? Lol![]()
Ze is oorspronkelijk Tsjechische, maar haar ouders zijn naar de V.S. verhuisd en daar is ze geboren, iets in die richting was het.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:31 schreef Rikketik het volgende:
Lekker ding hoor. Ze doet toch ook regelmatig het journaal?
Dacht trouwens dat ze haar uit het Oostblok geplukt hadden, maar ze is dus gewoon Amerikaanse.
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef Chriz2k het volgende:
Er zijn mensen die haar lekker vinden?.
Volgens mij komt ze uit de Oekraine./quote:Op woensdag 5 november 2008 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze is oorspronkelijk Tsjechische, maar haar ouders zijn naar de V.S. verhuisd en daar is ze geboren, iets in die richting was het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |