Jij vraagt ergens om. Freriks blijft baas.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:03 schreef Pulu het volgende:
Het niveau van verslaggeving van deze avond was weer dramatisch.....Eva die niet weet te interviewen samen met die stottersinterklaas naast der...
Ik vind jou best een held.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:02 schreef Vierkantblokje het volgende:
Zij is echt onnwijs geil dikke shit man ik zou cker met sperme mijn naam op haar kontje willen schrijven!!!
Respect for life!quote:
Mjah ik vind haar ook hawtquote:Op woensdag 5 november 2008 06:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vind haar een SMuitstraling hebben.
Fuck yeah!quote:Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef Chriz2k het volgende:
Er zijn mensen die haar lekker vinden?.
Hier heeft ze overduidelijk net liggen ketsen! Heel d'r haar in de war! Geil beest!quote:Op woensdag 5 november 2008 06:46 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
En één van die gasten er direct achteraan: "Helemaal niet helaas!!".
Die domme doos snapt er helemaal niets van; die interviews ook. Weet u het écht echt zeker?? Lol![]()
Maar ik vind 'r wel echt lekker en leuk ook, ondanks de onvoordelige foto die ik postte![]()
Ze probeert het zo schattig
[ afbeelding ]
Kijkt ze nou scheel?quote:Op woensdag 5 november 2008 06:39 schreef DumDaDum het volgende:
Eva Jinek heet ze
[ afbeelding ]
[..]
En één van die gasten er direct achteraan: "Helemaal niet helaas!!".
Die domme doos snapt er helemaal niets van; die interviews ook. Weet u het écht echt zeker?? Lol![]()
Ze is oorspronkelijk Tsjechische, maar haar ouders zijn naar de V.S. verhuisd en daar is ze geboren, iets in die richting was het.quote:Op woensdag 5 november 2008 12:31 schreef Rikketik het volgende:
Lekker ding hoor. Ze doet toch ook regelmatig het journaal?
Dacht trouwens dat ze haar uit het Oostblok geplukt hadden, maar ze is dus gewoon Amerikaanse.
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:55 schreef Chriz2k het volgende:
Er zijn mensen die haar lekker vinden?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |