quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
- Principekwestiequote:Op woensdag 5 november 2008 01:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jups ben ik aan het doen.
En ik vind het allemaal enorm opgeblazen.
Juup zat fout door die foto te posten.
Foto is weg ..
Stop dan ook in godensnaam met bashen.
Het ging niet alleen om die foto, maar om dat ie eerst nog vond dat hij gelijk had ook. En ja, er gebeuren wel meerdere dingen op t forum hier die niet gepast zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker met je eens.
Maar ik vind persoonlijk wel dat er nodeloos veel gebasht word op Juup.
Hij heeft de foto weg gehaald ..
En ik snap je punt en ik zou er ook over bitchen ALS hij die foto had laten staan.
ook las ik al meerdere opmerkingen over zijn geestelijke gesteltheid, en die vind ik PERSOONLIJK niet gepast.
Verder sta ik 100 % achter de rest van de SC-groep.
Wel tof dat je er nog even op doorgaatquote:Op woensdag 5 november 2008 01:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het ging niet alleen om die foto, maar om dat ie eerst nog vond dat hij gelijk had ook. En ja, er gebeuren wel meerdere dingen op t forum hier die niet gepast zijn.
was vroegah zo'n vet house nummerquote:
Wat denk je dat de reden is dat ie heeft toegegeven? In t begin ontkende hij t mooi, pas toen iedereen hem ongelijk gaf veranderde hij zijn mening.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel tof dat je er nog even op doorgaat![]()
Dat gebeurd er ook.
Maar denk je nu echt dat het werkt om collectief juup compleet de grond in te bashen met 6 man ?
Hij heeft toch toegegeven dat hij fout dat ?
Ja heel laat.
Ja onder druk.
Maar hij heeft het toegegeven.
Of zie ik dat nou zo verkeerd ?
En als dat zo is , leg eens uit waarom.
quote:
heb ik zelfs ooit geplayedbackt voor sinterklaasquote:
Heel aardig van jouquote:Op woensdag 5 november 2008 01:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel tof dat je er nog even op doorgaat![]()
Dat gebeurd er ook.
Maar denk je nu echt dat het werkt om collectief juup compleet de grond in te bashen met 6 man ?
Hij heeft toch toegegeven dat hij fout dat ?
Ja heel laat.
Ja onder druk.
Maar hij heeft het toegegeven.
Of zie ik dat nou zo verkeerd ?
En als dat zo is , leg eens uit waarom.
Degene die altijd wat te zeiken hebben; modjes en FA's.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heel aardig van jou
Mij proberen de grond in te bashen mag altijd, of ik mij er ook maar iets van aantrek is een 2e. Knopje uit FF is gesloten en ik ga wat anders doen dan.
Ik ken de mensen hier zo nu wel een beetje en weet wie er altijd wat te zeiken hebben en zo is het gewoon.
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:21 schreef gers het volgende:
[..]
heb ik zelfs ooit geplayedbackt voor sinterklaas
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:24 schreef Fascination het volgende:
[..]Omg ik zie 't helemaal voor me
.
Als t goed is kom ik samen met Jos ja.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:26 schreef NoelGallagher het volgende:
jordeeh, jij komt toch ook op de meet?:@
Ik zal er nog een paar nachtjes over slapen.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Juup©, jij komt toch ook op de meet?:@
Nee juup, jij wordt niet gevraagd.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zal er nog een paar nachtjes over slapen.
quote:
Amersfoort?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:31 schreef NoelGallagher het volgende:
VetDan zie ik jullie op A'foort
![]()
Nee Juup, blijf thuis.
Is t zo?quote:Op woensdag 5 november 2008 01:31 schreef NoelGallagher het volgende:
VetDan zie ik jullie op A'foort
![]()
Nee Juup, blijf thuis.
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik zat een stom spelletje te spelen en ik was tot level 98 gekomen![]()
Ineens was het vorige topic vol ...
Nou dat viel wel meequote:
Whehequote:Op woensdag 5 november 2008 01:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou dat viel wel mee![]()
Ik moest alleen even dit topic opzoeken
Gezellig.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, jullie trein stopt in Amerfoort, daar moeten we overstappen naar andere intercity
MEER DETAILSquote:Op woensdag 5 november 2008 01:37 schreef Noorsbloed het volgende:
Woei ! ..
Stomme kneuzen op straat 's nachts !
Eerst een grote bek hebben, en op het moment dat je laat zien dat je pepperspray hebt hard wegrennen.
Ow en ik ga verder niet meer in op het geziek hier.
Ik snap bijde partijen en wil graag aardig gevonden worden door iedereen
Niets...quote:
Hehehe, lafaard ben je ook met je pepperspray hequote:Op woensdag 5 november 2008 01:37 schreef Noorsbloed het volgende:
Woei ! ..
Eerst een grote bek hebben, en op het moment dat je laat zien dat je pepperspray hebt hard wegrennen.
Pepperspray, wtf? Dat is voor vrouwen toch!quote:Op woensdag 5 november 2008 01:37 schreef Noorsbloed het volgende:
Woei ! ..
Dat is serieus, wel handigquote:Op woensdag 5 november 2008 01:38 schreef Noorsbloed het volgende:
Bijdeweg.
Hoelaat is die meet eigenlijk ?
Kan nergens een tijd vinden
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is serieus, wel handig
Hij is beveiliging.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pepperspray, wtf? Dat is voor vrouwen toch!
Nee jij dan Ludoquote:Op woensdag 5 november 2008 01:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neen, de schavuit ( lees: stomme kut medelander ) schoot weg als een spoetnik.quote:
Je zult zeg maar een kleine en een grote gozer lopenquote:
Toffe beschrijving, wel..quote:Op woensdag 5 november 2008 01:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je zult zeg maar een kleine en een grote gozer lopen
En ja ik ben de kleine
Niet mooiers dan iemand zien kermen en om zijn moeder te zien roepen terwijl hij de pepperspray verder in zijn ogen wrijft !quote:Op woensdag 5 november 2008 01:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hehehe, lafaard ben je ook met je pepperspray he
Np, ik zou je nog steeds doen hoor
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En voor beveiliging !
Dat verklaard een boel.quote:
je kan nu wel in ieder geval koffie krijgen bij de keetquote:Op woensdag 5 november 2008 01:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen, de schavuit ( lees: stomme kut medelander ) schoot weg als een spoetnik.
Laffe hond.
Maar ik werd dus getipt door 1 van de 7 mensen die vannacht aan het spoor werken hier ()
Dat er een onguur persoon probeerde in de bus te komen ( die hier gestalt word 's nachts )
Uiteraard gaat deze Viking op onderzoek uit, en vind inderdaad het stuk berbertuig bij de bus.
Het ding ziet mij en begint te vloeken en te schelden zoals alleen een hondsdolle lama op lsd kan doen.
Ik loop er rustig naar toe, en leg uit dat ik de nachtwaker ben en dat hij nie gewenst is ( niet hier mag zijn voor de racisten onder ons )
Meer geschreeuw en gescheld, toen pakte ik mijn pepperspray om wat meer emotionele druk uit te oefenen.
En toen hij dat zag was hij weg voordat ik 2 x kon knipperen
Kraggenburgers zijn dan ook wel tofquote:
Whehehquote:Op woensdag 5 november 2008 01:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Niet mooiers dan iemand zien kermen en om zijn moeder te zien roepen terwijl hij de pepperspray verder in zijn ogen wrijft !![]()
[..]
Nouja, ik zou gewoon een knuppel gebruikenquote:
Je zou er verbaast van staan te kijken als je ziet hoe snel mensen inbinden met een busje pepperspray voor hun gezichtquote:
Dat heb ik dan ook gedaan.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:43 schreef gers het volgende:
[..]
je kan nu wel in ieder geval koffie krijgen bij de keet![]()
en je kan ook een lans lenen van ze waarmee je ook kan meppen
Knuppel prefereer ik ook.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kraggenburgers zijn dan ook wel tof
[..]
Wheheh
[..]
Nouja, ik zou gewoon een knuppel gebruiken
ja maar je moet echt eens zo lans proberen , wel een illegale die zijn wendbaarderquote:Op woensdag 5 november 2008 01:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je zou er verbaast van staan te kijken als je ziet hoe snel mensen inbinden met een busje pepperspray voor hun gezicht
[..]
Dat heb ik dan ook gedaan.
Maar ik heb belooft aan Mirre niet meer dan 3 koppen koffie te drinken vandaag omdat ik gister meer had gehad
En ik heb zat spul om mee te meppen hier !
Toch maar eens naar kijken danquote:Op woensdag 5 november 2008 01:46 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar je moet echt eens zo lans proberen , wel een illegale die zijn wendbaarder
Ik ben een lange jongeman met een zwarte lange jasquote:Op woensdag 5 november 2008 01:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je zult zeg maar een kleine en een grote gozer lopen
En ja ik ben de kleine
Niet leuk taalgebruik.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:45 schreef Fascination het volgende:
Zeg maar jordeeeh je zei dat je gebanned was op fobo, why?
is een ijzeren staaf die gebruikt wordt om het spoor buitendienst te stellenquote:Op woensdag 5 november 2008 01:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Toch maar eens naar kijken dan
Daarom juistquote:Op woensdag 5 november 2008 01:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Knuppel prefereer ik ook.
Maar die brengt veel meer letsel toe dan die spray.
En ik moet het altijd nog wel kunnen verantwoorden zeg maar
hij was toch gestruikeld kan je toch zeggenquote:Op woensdag 5 november 2008 01:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Knuppel prefereer ik ook.
Maar die brengt veel meer letsel toe dan die spray.
En ik moet het altijd nog wel kunnen verantwoorden zeg maar
Ik was afgelopen weekend verkleed als priester voor een halloween feestquote:Op woensdag 5 november 2008 01:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben een lange jongeman met een zwarte lange jas_!
Ah oke.quote:
Fail. Je bent zo'n neo achtige hippiequote:Op woensdag 5 november 2008 01:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben een lange jongeman met een zwarte lange jas_!
sjiekquote:Op woensdag 5 november 2008 01:49 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik was afgelopen weekend verkleed als priester voor een halloween feest![]()
Met mijn haar strak achterover , zon priester outfit met witte boord , en een bijbel.
Ow .. en een zak snoep om uit te delen aan kinderen onderweg![]()
Dat heeft trouwens wel hilarische dingen opgeleverd
Whehe good onequote:Op woensdag 5 november 2008 01:49 schreef gers het volgende:
[..]
hij was toch gestruikeld kan je toch zeggen
! aah zon dingquote:Op woensdag 5 november 2008 01:49 schreef gers het volgende:
[..]
is een ijzeren staaf die gebruikt wordt om het spoor buitendienst te stellen
Maar dan nog .. ik moet het verantwoordenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:49 schreef gers het volgende:
[..]
hij was toch gestruikeld kan je toch zeggen
je herkent hemquote:Op woensdag 5 november 2008 01:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
! aah zon ding![]()
Ja die ligt hier ook wel binnen
[..]
Maar dan nog .. ik moet het verantwoorden![]()
Al heb ik wel een keer iemand lens geslagen, handboeien omgedaan en hem toen alsnog gesprayed
Maar dat kwam omdat hij zat te spugen.
En als ik iets smerig vind is dat het wel.
[..]
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:51 schreef jordeeeh het volgende:
Whehe k ging net op m'n smoelIk ging ff pissen en drinken pakken, loop ik van de trap af, k dacht dat ik onderaan was maar moest nog 2 treden (donker).. Zo vol op m'n bek, lag ik daar op de grond
!
"Hij kwam dreigend op me af rennen."quote:Op woensdag 5 november 2008 01:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
! aah zon ding![]()
Ja die ligt hier ook wel binnen
[..]
Maar dan nog .. ik moet het verantwoorden![]()
Al heb ik wel een keer iemand lens geslagen, handboeien omgedaan en hem toen alsnog gesprayed
Maar dat kwam omdat hij zat te spugen.
En als ik iets smerig vind is dat het wel.
[..]
Dat ken ik, daarom doe ik er ook 3 jaar over om de trap af te komen als 't donker isquote:Op woensdag 5 november 2008 01:51 schreef jordeeeh het volgende:
Whehe k ging net op m'n smoelIk ging ff pissen en drinken pakken, loop ik van de trap af, k dacht dat ik onderaan was maar moest nog 2 treden (donker).. Zo vol op m'n bek, lag ik daar op de grond
!
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:51 schreef jordeeeh het volgende:
!
Ja, k viel alleen wel op m'n kniequote:Op woensdag 5 november 2008 01:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Altijd handig !
Gaat het wel goed verder ?
Jaaa !quote:Op woensdag 5 november 2008 01:52 schreef gers het volgende:
[..]
je herkent hemdingen komen echt mênnus hard aan
Dat is een veel gebruikte ja !quote:Op woensdag 5 november 2008 01:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
"Hij kwam dreigend op me af rennen."
Voor herhaling vatbaar, offeh?quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, k viel alleen wel op m'n knie
Mwah ik vond t wel geinigquote:Op woensdag 5 november 2008 01:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor herhaling vatbaar, offeh?![]()
Tering, wat reageer jij snel..
Ietsje hogerquote:
Dat durf ik nietquote:Op woensdag 5 november 2008 01:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mwah ik vond t wel geinig
En ja, addicted to bass.
[..]
Ietsje hoger
Deze uitspraak doet me geloven dat je vriendin scheert.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat durf ik niet![]()
Straks krijg ik haar in mijn mond
trustequote:Op woensdag 5 november 2008 01:55 schreef Fascination het volgende:
Ik ga slapen, welterusten allemaal.
De laatste keer dat ik van een trap af flikkerde was ik 4 ofzo.quote:
Slaapsequote:Op woensdag 5 november 2008 01:55 schreef Fascination het volgende:
Een mooie zwarte wollen 3 kwart jasquote:Op woensdag 5 november 2008 01:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Fail. Je bent zo'n neo achtige hippie
Slaap lekker Fas !quote:Op woensdag 5 november 2008 01:55 schreef Fascination het volgende:
die dingen kunnen daar tegen hoor zijn ijzeren staven die breken niet zo snelquote:Op woensdag 5 november 2008 01:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jaaa !
Maar dan breek ik hem waarschijnlijk gelijk wat![]()
[..]
Dat is een veel gebruikte ja !
Whehequote:Op woensdag 5 november 2008 01:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik van een trap af flikkerde was ik 4 ofzo.
Dikke hersenschudding, wel...
Gers ! baas !quote:Op woensdag 5 november 2008 01:55 schreef gers het volgende:
owja noorsbloed nog wat tips als je zo'n kansenjongere hebt aangehouden
geef hem wat koffie met laxeermiddelen bel de politie en lach hoe hij geknuppeld wordt door de politie omdat hij de bus heeft volgescheten.
Andere tip boei iemand vast aan een verkeerspaal en zet de brandslang op hem zodat hij onderkoelt raakt , of je kan hem natuurlijk ook vergeten
Uiteraard doet ze dat.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Deze uitspraak doet me geloven dat je vriendin scheert.
Goed nieuws.
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:56 schreef gers het volgende:
[..]
die dingen kunnen daar tegen hoor zijn ijzeren staven die breken niet zo snel
klinkt wel heel tof maar heb geen diploma's enzoquote:Op woensdag 5 november 2008 01:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Gers ! baas !
Wil jij mijn collega worden ?![]()
[..]
Uiteraard doet ze dat.
Ik heb geen zin om na de tijd apen uit te spugen
Hehehe. Ik wil ook wel collega worden, lekker rondmeppenquote:Op woensdag 5 november 2008 01:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Gers ! baas !
Wil jij mijn collega worden ?![]()
[..]
Uiteraard doet ze dat.
Ik heb geen zin om na de tijd apen uit te spugen
Dat maakt het niet minder lompquote:Op woensdag 5 november 2008 01:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehe
Ik viel niet van de trap, alleen de laatste tree
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ah !
Wel dan is er niets aan de hand![]()
Nou en !quote:Op woensdag 5 november 2008 01:57 schreef gers het volgende:
[..]
klinkt wel heel tof maar heb geen diploma's enzo
T was grappigquote:Op woensdag 5 november 2008 01:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder lomp
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nou en !
Ik zeg dat je die wel hebt.
En ik train je wel![]()
Leer ik je gelijk wat Taj-Jitsu en Zwaardvecht kunsten
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hehehe. Ik wil ook wel collega worden, lekker rondmeppen
of ritmisch meppen jij mept een kansenjongeren/nazi op een bepaald ritme en ik moet dan het liedje radenquote:Op woensdag 5 november 2008 01:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat we nog wel veel plezier zouden hebben.
En weddenschappen afsluiten.![]()
" Hoeveel klappen kan hij nog hebben voordat hij knockout gaat "
" Hoevel tanden liggen er straks "
![]()
Eindeloze mogelijkheden !
Ja klopt,quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 02:00 schreef jordeeeh het volgende:
Of 1 jaagt m op, de andere 2 spannen een touwtje
Ik ookquote:Op woensdag 5 november 2008 02:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt,
ik moest wel lachen
! whehehehequote:Op woensdag 5 november 2008 02:01 schreef gers het volgende:
[..]
of ritmisch meppen jij mept een kansenjongeren/nazi op een bepaald ritme en ik moet dan het liedje raden
Ook nazi's en zulk soort tuig.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
We moeten eigenlijk een boek maken.
1001 manieren om " medelanders " te pakken tijdens je werk
Idd.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 02:03 schreef IQM het volgende:
http://edition.cnn.com/ELECTION/2008/calculator/
OBAMA
MASSACHUSETTS, ILLINOIS, CONNECTICUT, NEW JERSEY, DELAWARE, WASHINGTON DISTRICT OF COLUMBIA, MAINE, MARYLAND
MCCAIN
OKLAHOMA, TENNESSEE
77-34
Knieschijfkloppenquote:Op woensdag 5 november 2008 02:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Idd.
Of dat kan een mooie uitbreiding worden op het boek.
Dat kan ik zekerquote:Op woensdag 5 november 2008 02:06 schreef gers het volgende:
maar noorsbloed kan je me dan tijdens me stage uitleggen waar de zwakke punten van mensen liggen liefst met praktijkvoorbeelden ,dus bv nieren,ballen en dergelijke
Dank je wel, jij ook, over ongeveer 7 uurquote:
amekquote:Op woensdag 5 november 2008 02:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat kan ik zeker
Op Taj-Jitsu leer je al dat soort dingen.
Ook op de AMEK trouwens.
Zwakke punten van botten,
Zenuwknopen,
Manier om te slaan zodat het bot gelijk breekt,
Manier om de lucht uit zijn longen te slaan met twee vingers,
enz enz
quote:Op woensdag 5 november 2008 02:12 schreef IQM het volgende:
Texas: momenteel 59% voor Obama!
Hoe hard faal je dan als je Bush heet?
quote:Op woensdag 5 november 2008 02:14 schreef gers het volgende:
http://www.security-disco(...)ce-spray-TW1000.html
SNEL JE BAAS OVERTUIGENquote:Op woensdag 5 november 2008 02:15 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
De perfecte combie !
Maar aan de AMEK heb ik mijn zwaardvecht kunsten opgedaan![]()
Compleet mee eens.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:14 schreef IQM het volgende:
Obama. Mooie kerel.Gewoon afgezien van de standpunten, veel mensen worden geroerd door hem.
Hij doet iets met ze. Laat ze opeens nadenken over politiek en de gevestigde orde. Hij inspireert ze... Zoiets heeft een Bush nooit gedaan en zoiets zag ik McCain ook niet doen.
Maakt niet uitquote:Op woensdag 5 november 2008 02:16 schreef gers het volgende:
[..]
SNEL JE BAAS OVERTUIGEN
het is wel traangas
een rompertje van de noorse vlag ?quote:Op woensdag 5 november 2008 02:17 schreef Noorsbloed het volgende:![]()
Ik weet wat ik aan sinterklaas ga vragen
Ach ja, het wordt óf de eerste zwarte president óf de eerste vrouwelijke vice-president.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Compleet mee eens.
Het charisma dat hij uitstraalt![]()
Ongelooflijk
En het word sowieso een unieke situatie met de eerste " zwarte " president.
Ik hoop alleen wel dat hij niet vroegtijdig word neergeknalt ofzo.
quote:Op woensdag 5 november 2008 02:18 schreef gers het volgende:
maar ik ga slapen noorse baas
succes nog met je werk
Dat ook !quote:
Ben ik compleet met je eens.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Ach ja, het wordt óf de eerste zwarte president óf de eerste vrouwelijke vice-president.
Amerika zet dus sowieso een grote stap voorwaarts.
En hoewel je in de politiek eigenlijk zo min mogelijk zou moeten uitgaan van iemands uiterlijk(e kenmerken), vind ik charisma toch wel érg belangrijk voor een groot politiek leider. Er zijn toch een hoop mensen die naar zo iemand kijken of zich er zelfs aan spiegelen.
weltruste en het bonnetje bewaren kan je bij je baas declarerenquote:Op woensdag 5 november 2008 02:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]
Dat ook !
En dat mooie slagwapen met pepperspray !![]()
Slaap lekker Baas Gers !
Ik heb al teveel CSI gezien.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:24 schreef jordeeeh het volgende:
Einde van S1
Nu maar beginnen aan normale CSI.
Ik moet alles nog kijkenquote:Op woensdag 5 november 2008 02:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik heb al teveel CSI gezien.![]()
Tegenwoordig kijk ik liever naar NCIS, Supernatural en Criminal Minds
Hahahahaquote:
Zet ze dan gewoon op je lijstjequote:
Hoelang denk je dat k nog bezig ben met CSI, CSI:NY, CSI:Miami, Prison Break, Heroes en Dexter?quote:Op woensdag 5 november 2008 02:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zet ze dan gewoon op je lijstje
Eurhm ..quote:Op woensdag 5 november 2008 02:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoelang denk je dat k nog bezig ben met CSI, CSI:NY, CSI:Miami, Prison Break, Heroes en Dexter?
I'll keep it in mind. My Criminal Mind.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Eurhm ..
Nevermind
MAAR
Als je daar mee klaar bent !
Zou ik zeker doen.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
I'll keep it in mind. My Criminal Mind.
Vrouwenseriesquote:Op woensdag 5 november 2008 02:36 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zou ik zeker doen.
Een van mijn favoriete series.
Maar goed, ik vind House ook leuk
Nah ..quote:
Ja k ken ook niet alles hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 02:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nah ..
Het sarcasme van House word alleen overtroffen door Dokter Cox uit scrubs
House is geen vrouwenserie hoor.quote:
Snorry, geen tijd voorquote:Op woensdag 5 november 2008 02:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
House is geen vrouwenserie hoor.
Hij is zelfs vrij vrouw onvriendelijk![]()
En scrubs is toch wel mijn favo comedy
Maakt niets uitquote:
Mja ik moet deze ep even afkijken en dan ook richting bedquote:Op woensdag 5 november 2008 02:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Maakt niets uit
Blergh
Het gebrek aan een werkende koffieautomaat word nu toch wel erg duidelijk !
Slaap lekker zo dan.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja ik moet deze ep even afkijken en dan ook richting bed
K heb nog een kwartier hoorquote:Op woensdag 5 november 2008 02:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Slaap lekker zo dan.
Bedankt voor het vermaak op deze vroege woensdag![]()
Hehquote:
Ik nodig mezelf wel uitquote:Op woensdag 5 november 2008 01:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee juup, jij wordt niet gevraagd.
Je durft niet eens een foto te plaatsen, laat staan je kop irl te laten zienquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 02:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je durft niet eens een foto te plaatsen, laat staan je kop irl te laten zien
Epic win dus.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:02 schreef Cyberzone het volgende:
Obama 103![]()
Mccain 34![]()
Goedenavond heren!
Als ik nog wakker wordt straks dan lees ik het wel. Word ik niet meer wakker dan zie ik de oma van die neger misschien wel.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:21 schreef Cyberzone het volgende:
Ik hou jullie op de hoogte totdat ik instort.
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik nog wakker wordt straks dan lees ik het wel. Word ik niet meer wakker dan zie ik de oma van die neger misschien wel.
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik nog wakker wordt straks dan lees ik het wel. Word ik niet meer wakker dan zie ik de oma van die neger misschien wel.
Toch nog iemandquote:Op woensdag 5 november 2008 03:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik moet zeggen dat jij wel mijn favo mod bent
CZ !quote:
Ja nouja ..quote:
quote:
Don't worry. Ohio wordt voor obama. dat is 20 erbij voor obamaquote:Op woensdag 5 november 2008 03:37 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kanker Mcfatty.
Serieus als hij president word dan gaat echt alles naar de klote.![]()
Vieze oorlogsbeluste maniac dat het is.
Wat ik zegquote:Op woensdag 5 november 2008 03:39 schreef IQM het volgende:
CNN called Ohio.
De buit is binnen.Obama is president.
FEEST !quote:Op woensdag 5 november 2008 03:39 schreef IQM het volgende:
CNN called Ohio.
De buit is binnen.Obama is president.
Wel ik denk dat dit het beste is wat Amerika is overkomen sinds jaren.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:40 schreef IQM het volgende:
Hij heeft nu 199 kiesmannen.
Straks California (55) + Washington (11) + Oregon (7) erbij = 272. En dan heb je ook nog Hawaii.
Dat is waar.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:41 schreef Cyberzone het volgende:
Yeah, maar de meeste zenders geven die cijfers al. maar er kan nog veel gebeuren
Bijdeweg.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Bijdeweg.
Kom jij ook naar de meet ?
Jij post wat de amerikaanse zenders zeggen. Ik post wat er echt is vrijgegevenquote:
quote:
Klopt.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:50 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Jij post wat de amerikaanse zenders zeggen. Ik post wat er echt is vrijgegeven
Klopt. Hoewel de laatste van BBC is.quote:Op woensdag 5 november 2008 03:50 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Jij post wat de amerikaanse zenders zeggen. Ik post wat er echt is vrijgegeven
ff kijken of ik vrij hebquote:
quote:
Vrij vragen !quote:Op woensdag 5 november 2008 03:58 schreef Cyberzone het volgende:
IK heb net gecheckt.. en wat denk je.. ik moet werken![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 november 2008 03:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Vrij vragen !
Heb ik ook gedaan
Ach en als het toch niet doorgaat heb ik lekker een vrije avond extraquote:
Kijk dit begint ergens op te lijkenquote:
Jazekerquote:Op woensdag 5 november 2008 04:04 schreef Cyberzone het volgende:
BTW NB, jouw avatar is toch Thor's Hammer?
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:08 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft het op zijn arm getatoe-eerd (of zoiets
)
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Als ik op mijn ideale gewicht zit dan neem ik 3 tattoo's
1. Hamer van Thor op mijn schouder , gedragen door 2 raven door een onweersbui
2. Jormungand ( wereldslang ) als een soort bracelet om mijn pols.
3. Of twee grote ravenvleugels tussen mijn schouderbladen OF de complete wereldboom op mijn rug
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:11 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Kei-vet! Als ik een tattoage neem, word het een draak op me schouderblad.
Shut up and get back to workquote:Op woensdag 5 november 2008 04:13 schreef Red_85 het volgende:
Dat wordt een maand lang in de tatoo shop zitten?
HEY! jij ook zo laat nog wakkerquote:Op woensdag 5 november 2008 04:11 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Kei-vet! Als ik een tattoage neem, word het een draak op me schouderblad.
naar je nest! sesamstraat is allang over!!!quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:13 schreef Red_85 het volgende:
Dat wordt een maand lang in de tatoo shop zitten?
Wel ik heb 5 jaar terug mijn rug ernstig verminkt in Noorwegen tijdens het survivallen.quote:
Kijk uit anders bel ik op en zeg ik dat je niks aan het doen bentquote:Op woensdag 5 november 2008 04:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
naar je nest! sesamstraat is allang over!!!
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
Uiteraard laat ik ze niet allemaal tegelijk zetten.
Maar dat gaat wel een duur geintje worden ja.
[..]
Wel ik heb 5 jaar terug mijn rug ernstig verminkt in Noorwegen tijdens het survivallen.
Ik heb nu eindelijk het groene licht van mijn arts om weer te gaan sporten![]()
En dat mag ook wel.
Ik zit nu 15 kilo boven mijn ideale BMI
Volgens mij durf jij er gewoon geen 1 te nemenquote:
BLUF!!! BLUF!!! BLUF!!!quote:Op woensdag 5 november 2008 04:16 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Kijk uit anders bel ik op en zeg ik dat je niks aan het doen bent
Lucky jij ..quote:Op woensdag 5 november 2008 04:17 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik sport niet echt veelEn toch blijf ik wel op gewicht
Waarom denk jij dat ikquote:Op woensdag 5 november 2008 04:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Volgens mij durf jij er gewoon geen 1 te nemen
Maar IK vind dat het dingen symboliseert uit mijn leven waar ik achter sta.
En waar ik al tijd aan herinnert wil worden, en tevens kan ik op die manier de liefde jegens mijn land en haar cultuur tonen
Precies. Een tattoage neem je omdat het een betekenis voor je heeft. En niet omdat het stoer isquote:Op woensdag 5 november 2008 04:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Volgens mij durf jij er gewoon geen 1 te nemen
Maar IK vind dat het dingen symboliseert uit mijn leven waar ik achter sta.
En waar ik al tijd aan herinnert wil worden, en tevens kan ik op die manier de liefde jegens mijn land en haar cultuur tonen
Let jij maar eens op!quote:Op woensdag 5 november 2008 04:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
BLUF!!! BLUF!!! BLUF!!!
moet je wel 202 bellen want 201 heb ik!!!!!!!!
Ownt bij juupquote:
die trek ik dus bij deze in met je bonnetjes hequote:
En ik ga slapen. Wil zelf trouwens graag zoiets erbij:quote:Op woensdag 5 november 2008 04:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ownt bij juup![]()
Sorry ik heb al te lang geen koffie meer gehad
AAN HET WERK, HOERquote:Op woensdag 5 november 2008 04:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
die trek ik dus bij deze in met je bonnetjes he... krijg jou nog wel!!
15 euroquote:
hmm.. dat zijn we allemaal. we verkopen onze diensten allemaal aan onze bazen.. OOK JIJ!! SCHANDKNAAPJE!quote:
Azteeks, Inca achtig ?quote:Op woensdag 5 november 2008 04:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
En ik ga slapen. Wil zelf trouwens graag zoiets erbij:
[ afbeelding ]
Anthony Kiedis
quote:
NB slaap lekkerquote:Op woensdag 5 november 2008 04:34 schreef Noorsbloed het volgende:
Bah die ouwe grafaap loopt in !
Ik kan trouwens steeds minder posten in verband met machinisten en andere zooi.
Dus als ik je niet meer spreek
Slaap lekker !
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:40 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik hoop dat Mcfatty zijn hart het begeeft als hij hoort dat Obama heeft gewonnen !
Jah en dan was Palin presidente gewordenquote:Op woensdag 5 november 2008 04:41 schreef Red_85 het volgende:
zou anders toch wel gaan gebeuren in zijn ambtstermijn...
sarah 'daar moet een paal in' palin presidente?? eindelijk eens wat beters op tv. wat wil je nou?quote:Op woensdag 5 november 2008 04:42 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Jah en dan was Palin presidente geworden
ik ga kijken...quote:Op woensdag 5 november 2008 04:46 schreef Cyberzone het volgende:
google: 'who's nailin Palin' . Veel fap plezier....
nog 50..quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 04:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
nog 50..
rest doe ik thuis wel, zag al dat er materiaal tussen stond dat je beter niet op het werk kan downloaden
schaak, matchpoint, championshippoint, white flagquote:
schaakmat, game cet match en de geblokte vlag...quote:Op woensdag 5 november 2008 05:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
schaak, matchpoint, championshippoint, white flag
ofwel, bijna!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |