quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
- Principekwestiequote:Op woensdag 5 november 2008 01:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jups ben ik aan het doen.
En ik vind het allemaal enorm opgeblazen.
Juup zat fout door die foto te posten.
Foto is weg ..
Stop dan ook in godensnaam met bashen.
Het ging niet alleen om die foto, maar om dat ie eerst nog vond dat hij gelijk had ook. En ja, er gebeuren wel meerdere dingen op t forum hier die niet gepast zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:07 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker met je eens.
Maar ik vind persoonlijk wel dat er nodeloos veel gebasht word op Juup.
Hij heeft de foto weg gehaald ..
En ik snap je punt en ik zou er ook over bitchen ALS hij die foto had laten staan.
ook las ik al meerdere opmerkingen over zijn geestelijke gesteltheid, en die vind ik PERSOONLIJK niet gepast.
Verder sta ik 100 % achter de rest van de SC-groep.
Wel tof dat je er nog even op doorgaatquote:Op woensdag 5 november 2008 01:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het ging niet alleen om die foto, maar om dat ie eerst nog vond dat hij gelijk had ook. En ja, er gebeuren wel meerdere dingen op t forum hier die niet gepast zijn.
was vroegah zo'n vet house nummerquote:
Wat denk je dat de reden is dat ie heeft toegegeven? In t begin ontkende hij t mooi, pas toen iedereen hem ongelijk gaf veranderde hij zijn mening.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel tof dat je er nog even op doorgaat![]()
Dat gebeurd er ook.
Maar denk je nu echt dat het werkt om collectief juup compleet de grond in te bashen met 6 man ?
Hij heeft toch toegegeven dat hij fout dat ?
Ja heel laat.
Ja onder druk.
Maar hij heeft het toegegeven.
Of zie ik dat nou zo verkeerd ?
En als dat zo is , leg eens uit waarom.
quote:
heb ik zelfs ooit geplayedbackt voor sinterklaasquote:
Heel aardig van jouquote:Op woensdag 5 november 2008 01:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel tof dat je er nog even op doorgaat![]()
Dat gebeurd er ook.
Maar denk je nu echt dat het werkt om collectief juup compleet de grond in te bashen met 6 man ?
Hij heeft toch toegegeven dat hij fout dat ?
Ja heel laat.
Ja onder druk.
Maar hij heeft het toegegeven.
Of zie ik dat nou zo verkeerd ?
En als dat zo is , leg eens uit waarom.
Degene die altijd wat te zeiken hebben; modjes en FA's.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heel aardig van jou
Mij proberen de grond in te bashen mag altijd, of ik mij er ook maar iets van aantrek is een 2e. Knopje uit FF is gesloten en ik ga wat anders doen dan.
Ik ken de mensen hier zo nu wel een beetje en weet wie er altijd wat te zeiken hebben en zo is het gewoon.
quote:Op woensdag 5 november 2008 01:21 schreef gers het volgende:
[..]
heb ik zelfs ooit geplayedbackt voor sinterklaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |