Ja, ik zit nu naar 2 gasten en een vrouw te kijken. Ik zie vrij weinig schermen, behalve mn eigen 15"quote:
ze hebben daar 70" ofzow touchscreen schermen staan waarop ze alles laten zienquote:Op woensdag 5 november 2008 00:18 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu naar 2 gasten en een vrouw te kijken. Ik zie vrij weinig schermen, behalve mn eigen 15"
Is dit de eerste keer dat je de US feed van CNN zien wellicht? Als je het hebt over de schermen waar ze fijntjes met hun vingers staten en statistieken kunnen verschuiven, aan de kant kunnen gooien, etc, die hadden ze ruim voor de Primaries vorig jaar al geinstalleerd.quote:
Oh okee, even kijkenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:19 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
ze hebben daar 70" ofzow touchscreen schermen staan waarop ze alles laten zien
http://www.drudgereport.com/quote:EXIT POLLS CLAIM 'OBAMA +15' IN PA... DEVELOPING...
TOO CLOSE TO CALL AT CLOSE: FL, IN, OH...
MCCAIN KEEPING AZ... DEVELOPING...
SENATE: DEMS SEE 58 SEATS; EXIT POLLS SHOW OBAMA BIG
CNN International.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:19 schreef Apogist het volgende:
volgens mij kijk ik naar iets anders op cnn.com dan de meesten hier... niks stoere stuff op cnn, niks minority report.. ik kijk naar cnn.com live ofzo
wellicht doe ik iets verkeerd?
Joh ...quote:Op woensdag 5 november 2008 00:18 schreef horned_reaper het volgende:
Best slecht gedaan als je goed kijkt.
Dat witte huis en al die zooi is gewoon in het scherm geplakt, en staat helemaal niet op die tafel.
Die beelden zijn precies ingesteld op de bewegingen van de camera zodat het net lijkt alsof dat ding daar echt op tafel staat.
Ik ga ook weer switchen maarquote:Op woensdag 5 november 2008 00:16 schreef heartz het volgende:
[..]
Reclame lijkt hier te overheersen, ik kijk nu naar Ned 1 en Ned 2.
Wat een rijen idd
Ik ga toch niet naar CNN kijken als er geen echte verkiezingen of rampen zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:20 schreef maartena het volgende:
[..]
Is dit de eerste keer dat je de US feed van CNN zien wellicht? Als je het hebt over de schermen waar ze fijntjes met hun vingers staten en statistieken kunnen verschuiven, aan de kant kunnen gooien, etc, die hadden ze ruim voor de Primaries vorig jaar al geinstalleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |