Dat dus!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:34 schreef popolon het volgende:
Erhmm hallo, er zijn net een paar stemmen binnen in Indiana.
http://amerikakiest.nos.nl/roadtrip/index.html?uitslagenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:32 schreef kevin85 het volgende:
Waar volgen jullie de polls van Indiana, en de rest van de polls?
Thank you!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:33 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
http://amerikakiest.nos.nl/roadtrip/index.html?uitslagen
Nee, zijn allemaal exit polls. Voorlopige uitslagen dus gebasseerd op de resultaten die op dat moment binnen zijn (of gebasseerd op peilingen onder mensen die al gestemd hebben), maar de resultaten kunnen dus nog hevig schommelen voordat ze definitief zijn. Er is nu ook pas een paar procent binnen ofzo.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:32 schreef Ryan3 het volgende:
Is Indiana zeker dan?
Nee, wel de CNN schermenquote:Op woensdag 5 november 2008 00:32 schreef kevin85 het volgende:
Waar volgen jullie de polls van Indiana, en de rest van de polls?
Mwah, dat is nog maar zesendertig keer gezegd verspreid over 5 zenders.. ik weet het nietquote:Op woensdag 5 november 2008 00:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hè, ja laten we lekker wat filosoferen over de existentiële onzekerheid...
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 5 november 2008 00:30 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Kappen nou over die schermen hoor_!1
"Heeft dit ook invloed gehad?"quote:Op woensdag 5 november 2008 00:35 schreef Edwinuss het volgende:
Die foto, geniaal.
Nu zegt CNN dat het 49% voor McCain tegen 50% voor Obama is, daar kan dus nog helemaal niks over gezegd worden.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:32 schreef Ryan3 het volgende:
Is Indiana zeker dan?
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 5 november 2008 00:35 schreef Mr.Mills het volgende:
49 - 50 nu
Nee, juichen.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:36 schreef Ryan3 het volgende:
Gaan jullie huilen als Obama het wordt btw?
Jep.. ik huilde ook toen Bush herkozen werd... maar dat was toch andersquote:Op woensdag 5 november 2008 00:36 schreef Ryan3 het volgende:
Van blijdschap ja..quote:Op woensdag 5 november 2008 00:36 schreef Ryan3 het volgende:
Ik ga huilen als McCain het wordt.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:36 schreef Ryan3 het volgende:
Sowieso geilen op die schermen terwijl de NOS Eva heeft.quote:
ah tong.quote:
Ik heb er weer 1 voordat de grote Networks(CNN-MSNBC-CBS-Fox-ABC) het gaan melden:quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:00 schreef thloreg het volgende:
WHMB Indianapolis calls Indiana for Barack Obama!
Had ik je ook wel kunnen vertellen.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:38 schreef thloreg het volgende:
[..]
Ik heb er weer 1 voordat de grote Networks(CNN-MSNBC-CBS-Fox-ABC) het gaan melden:
WDRB Network meldt dat de Staat Kentucky naar Mc Cain gaat!
Niks mis met een beetje emoties..quote:Op woensdag 5 november 2008 00:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ah, ik weet niet, misschien ga ik toch een beetje huilen...
Dude...quote:Op woensdag 5 november 2008 00:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Jep.. ik huilde ook toen Bush herkozen werd... maar dat was toch anders
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:38 schreef Rumille het volgende:
[..]
Had ik je ook wel kunnen vertellen.
Op basis van 1% van de stemmen daar.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:37 schreef Nielsch het volgende:
51-48 nu
Nielsch' News Network meldt net dat de staat New York naar Obama gaat!quote:Op woensdag 5 november 2008 00:38 schreef thloreg het volgende:
[..]
Ik heb er weer 1 voordat de grote Networks(CNN-MSNBC-CBS-Fox-ABC) het gaan melden:
WDRB Network meldt dat de Staat Kentucky naar Mc Cain gaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |