Is Bush spontaan verkleurd? Of was het een 'ongelukje' op het toilet?quote:Op woensdag 5 november 2008 07:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mogguh! Er zit een halve neger in het witte huis
lul, daar gaat mijn grap!quote:Op woensdag 5 november 2008 07:19 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, ik weet niet wat ik wil. of eigenlijk weet ik het wel, maar het gaat een enorme inspanning kosten en of het het waard is weet ik niet
En nee, ik wil niet de eerste pinguin in het WItte Huis worden.
P0wned yaquote:Op woensdag 5 november 2008 07:22 schreef Muck het volgende:
[..]
lul, daar gaat mijn grap!
Even zwaaien trouwens
quote:Op woensdag 5 november 2008 07:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is Bush spontaan verkleurd? Of was het een 'ongelukje' op het toilet?
Het duurt nog een ruime twee maanden namelijk
Ook Mogguhquote:Op woensdag 5 november 2008 07:19 schreef Muck het volgende:
Mogge![]()
Dit is geen tijd voor Muckies om al in de trein te zitten
Wat wel dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 07:19 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, ik weet niet wat ik wil. of eigenlijk weet ik het wel, maar het gaat een enorme inspanning kosten en of het het waard is weet ik niet
En nee, ik wil niet de eerste pinguin in het WItte Huis worden.
gelukkig is er altijd nog koffiequote:
het is maar wat je gelukkig noemt....quote:
mogge kgquote:Op woensdag 5 november 2008 07:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
Mogguh
[..]
Ook Mogguh
[..]
Wat wel dan?
ik heb zo tentamen, dus ik vermaal nog net geen koffiebonen met mijn kiezenquote:Op woensdag 5 november 2008 07:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is maar wat je gelukkig noemt....
quote:Op woensdag 5 november 2008 07:30 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb zo tentamen, dus ik vermaal nog net geen koffiebonen met mijn kiezen
Ja, ik weet het. Ik heb al heel wat beroerde koffie opquote:Op woensdag 5 november 2008 07:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das geluk, weet je hoe moeilijk het is de juiste fijnheid te krijgen met malen
![]()
Wat voor een tentamen ga je doen
Mogguhquote:Op woensdag 5 november 2008 07:33 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen op deze legendarische morgen.
Jongens, of we het nou interessant, leuk, spannend, geweldig of niet vinden, we hebben vandaag een belangrijke dag in de geschiedenis mogen meemaken. Een zwarte man als president in de USA.
En nu is de grote vraag, is zijn penis inderdaad zo groot als men beweert van een negeroide man?quote:Op woensdag 5 november 2008 07:33 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen op deze legendarische morgen.
Jongens, of we het nou interessant, leuk, spannend, geweldig of niet vinden, we hebben vandaag een belangrijke dag in de geschiedenis mogen meemaken. Een zwarte man als president in de USA.
quote:Op woensdag 5 november 2008 07:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ik heb al heel wat beroerde koffie op
Ik heb een zgn thematoets. Dat gaat over alles wat dit blok behandeld is in de praktijk en tijdens vergaderingen. Heel vreemd en lastig om voor te leren
Hm?quote:Op woensdag 5 november 2008 07:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
En pas op wat je zegt, Pheno is er ook
Ph. heeft gelijk hoor, maar hij is officieel gekozen als volgende president, alleen zijn voorganger krijgt nog twee maanden de tijd de boel verder te verziekenquote:Op woensdag 5 november 2008 07:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mogguh
Ik ben nog zo stom geweest om de live stream hier aan te zetten, nu heb ik nauwelijks geslapen![]()
En pas op wat je zegt, Pheno is er ook
Zal Bush nog even richting Teheran gaan met zijn stealth bommmenwerper?quote:Op woensdag 5 november 2008 07:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ph. heeft gelijk hoor, maar hij is officieel gekozen als volgende president, alleen zijn voorganger krijgt nog twee maanden de tijd de boel verder te verzieken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |