abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63059358
ok...

nu gaan we een einde maken aan het gezeur

Ik koop volgende week 2 muizen, eentje geef ik water met er in opgelost aspartaam en sla met daarop aspartaam, de ander geef ik gewoon water en sla.

Dan doe ik elke dag verslag van het hele gebeuren en kijken we welke muis het eerste overlijdt. Wellicht krijgt er de een een mooie tumor en dan zijn we er met zijn allen over uit.
pi_63059642
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 19:48 schreef JoPiDo het volgende:
ok...

Ik koop volgende week 2 muizen, eentje geef ik water met er in opgelost aspartaam en sla met daarop aspartaam, de ander geef ik gewoon water en sla.

Dan doe ik elke dag verslag van het hele gebeuren en kijken we welke muis het eerste overlijdt. Wellicht krijgt er de een een mooie tumor en dan zijn we er met zijn allen over uit.
dat is echt een goed idee, nog nooit gedaan man
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_63059946
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 19:48 schreef JoPiDo het volgende:
ok...

zie OP
pi_63060280
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 19:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Tis een leuk verhaaltje zo. Beetje lastig te controleren op waarheid he?

En wat zijn nou die financiele belangen?
Hoezo lastig te contoleren? in dit topic werd toch zo gehecht aan wetenschappelijk bewijs? Nog geen voldoende bewijs dat dit zaakje stinkt?

financiele belangen zijn toch van zelfsprekend. Op aspartaam word gewoon ontzettend veel omzet gemaakt doordat het per jaar meer dan een miljard producten verkoopt.
pi_63063771
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 19:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Tis een leuk verhaaltje zo. Beetje lastig te controleren op waarheid he?

En wat zijn nou die financiele belangen?
Wat heeft dan controle op waarheid? Wat is dan controle op waarheid? Heeft de overheid het mandaat op waarheid? Is het dan pas geloofwaardig als het 'officieel' zou zijn? Door de minister president ondertekent?
Leg dat eens uit. Want nu is er een bron waar mensen om vragen en is het weer niet goed?
If you want your dreams to come true,
don't sleep.
pi_63063889
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:39 schreef Vedanta_veri het volgende:

[..]

Wat heeft dan controle op waarheid? Wat is dan controle op waarheid? Heeft de overheid het mandaat op waarheid? Is het dan pas geloofwaardig als het 'officieel' zou zijn? Door de minister president ondertekent?
Leg dat eens uit. Want nu is er een bron waar mensen om vragen en is het weer niet goed?
Heb jij het mandaat op de waarheid?

Er wordt gewoon gevraagd wie dat onderzoek heeft uitgevoerd, waar het vandaan komt. Lijkt me een logische vraag.
Dat die vraag angstvallig niet beantwoord wordt doet vermoeden dat het een peppi en kokki onderzoek is.
pi_63064215
Alleen aan de smaak kan ik je al vertellen dat het niet goed is. Die ranzige bittere nasmaak maakt me misselijk.

Voor de rest heeft het bij mij wel eens een migraine getriggerd. Sindsdien sla ik lightfrisdrank of w/e altijd af.
pi_63064352
Ik kan er niet tegen, krijg een raar gevoel in mijn mond en keel...alles voelt glad aan alsof er een laagje overheen komt, krijg het er soms ook benauwd van allergische reactie dus.

En dan heb je nog mensen die denken leuk te zijn, wetende dat je er niet prettig op reageerd en dan toch een light inschenken!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 8 november 2008 @ 23:17:23 #69
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_63064612
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:19 schreef Einal2 het volgende:

[..]

Hoezo lastig te contoleren? in dit topic werd toch zo gehecht aan wetenschappelijk bewijs? Nog geen voldoende bewijs dat dit zaakje stinkt?

financiele belangen zijn toch van zelfsprekend. Op aspartaam word gewoon ontzettend veel omzet gemaakt doordat het per jaar meer dan een miljard producten verkoopt.
Ga jij dan maar eens lezen wat wetenschappelijk bewijs is. Zomaar een stuk tekst uit het niets copy past'en is dat iig niet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 8 november 2008 @ 23:18:24 #70
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_63064642
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:39 schreef Vedanta_veri het volgende:

[..]

Dat is geen bron Dat is juist het probleem.
Onikaan ni ov dovah
pi_63065218
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:18 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is geen bron Dat is juist het probleem.
Het stukje tekst gaat inderdaad niet echt inhoudelijk over het onderzoek zelf maar concludeert dat de onafhankelijke onderzoekers kenbaar maakte dat er iets aan de hand is met aspartaam en dat ze allemaal tot die conclusie komen. Maar het stukje is inderdaad niet echt betrouwbaar dat zou het alleen zijn als dit bericht in de krant had gestaan met een foto van jan peter die boos op de foto kijkt met het wijzende vingertje dat je dit product beter kan mijden
Wees nou gewoon zo eerlijk dat je met geen enkel bewijs tevreden bent. Als er boek alleen over aspartaam ging van een betrouwebare wetenschapper dan had ik zeker 200 A4tjes moeten copypasten en zelfs dan nog word er gezeikt . Komen jullie nou maar met tegenbewijs dat wij het allemaal fout hebben dat scheelt ons ontzettend veel tijd.
pi_63065224
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 22:59 schreef BasementDweller het volgende:
Alleen aan de smaak kan ik je al vertellen dat het niet goed is. Die ranzige bittere nasmaak maakt me misselijk.

Voor de rest heeft het bij mij wel eens een migraine getriggerd. Sindsdien sla ik lightfrisdrank of w/e altijd af.
Oooooh dan moeten we er maar direct mee stoppen wan B.D krijgt er hoofdpijn van!

Echt ajb ga weer een Libelle lezen met Oprah op de achtergrond
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_63065417
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:48 schreef EricT het volgende:

[..]

Oooooh dan moeten we er maar direct mee stoppen wan B.D krijgt er hoofdpijn van!

Echt ajb ga weer een Libelle lezen met Oprah op de achtergrond
Waarom doe je zo naar tegen hem? Snap ik niet hij verteld gewoon zijn ervaring met aspartaam so what?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_63065518
Ik proef ook direct dat er Aspartaam in producten zit krijge een droge bek en gore bijsmaak ervan. Bijvoorbeeld ontdekt in barbecue saus van AH e.d.
Het is mogelijk dat mensen overgevoeligheids reacties krijgen. Ik geloof B.D. wel, hoofdpijn/migraine kan door diverse factoren worden getriggered dus waarom niet door aspartaam.
  zondag 9 november 2008 @ 00:09:41 #75
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_63065594
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:48 schreef Einal2 het volgende:

[..]

Het stukje tekst gaat inderdaad niet echt inhoudelijk over het onderzoek zelf maar concludeert dat de onafhankelijke onderzoekers kenbaar maakte dat er iets aan de hand is met aspartaam en dat ze allemaal tot die conclusie komen. Maar het stukje is inderdaad niet echt betrouwbaar dat zou het alleen zijn als dit bericht in de krant had gestaan met een foto van jan peter die boos op de foto kijkt met het wijzende vingertje dat je dit product beter kan mijden
Wees nou gewoon zo eerlijk dat je met geen enkel bewijs tevreden bent. Als er boek alleen over aspartaam ging van een betrouwebare wetenschapper dan had ik zeker 200 A4tjes moeten copypasten en zelfs dan nog word er gezeikt . Komen jullie nou maar met tegenbewijs dat wij het allemaal fout hebben dat scheelt ons ontzettend veel tijd.
Zoals ik al schreef, ga eerst maar een lezen wat in de wetenschappelijke wereld een bewijs is.
Onikaan ni ov dovah
pi_63065626
quote:
Op zondag 9 november 2008 00:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zoals ik al schreef, ga eerst maar een lezen wat in de wetenschappelijke wereld een bewijs is.
En dus jij kunt goed tegen aspartaam? Nou dan neem je dat toch lekker? Moet jij weten later niet huilen dat je het niet gewurst hebt
pi_63065651
quote:

[..]

Cheat-sheet:
Je kan niks bewijzen ten zij je alle mogelijkheden heb geprobeerd in alle omstandigheden. Een bewijs kan je met slechts 1 tegenargument verwerpen.
  zondag 9 november 2008 @ 00:19:52 #78
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_63065774
quote:
Op zondag 9 november 2008 00:11 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

En dus jij kunt goed tegen aspartaam? Nou dan neem je dat toch lekker? Moet jij weten later niet huilen dat je het niet gewurst hebt
Ik heb dat nasmaak proef gen (iirc) idd niet nee. Wat heeft dat met dit alles te maken?
Onikaan ni ov dovah
pi_63065797
quote:

[..]

nou geef ons dan is het goede voorbeeld en geef ons een wetenschappelijk bewijs dat we uit ons nek zitten te lullen? Je hebt allemaal wel leuke praatjes maar ik ben er in iedergeval niks wijzer van geworden.
wij beweren wat en als jij dat geen bewijs vind dan toon jij maar aan dat wij ongelijk hebben(graag met wetenschappelijk bewijs!!!!!!!!!!!!!!!!!) maarja gezien je post's zal er weer weinig verassends te voorschijn komen

[ Bericht 2% gewijzigd door Einal2 op 09-11-2008 00:29:36 ]
pi_63065827
quote:
Op zondag 9 november 2008 00:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik heb dat nasmaak proef gen (iirc) idd niet nee. Wat heeft dat met dit alles te maken?
...nee niets hoor! Lama
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')