Hersentumoren ontwikkelen zich niet in zo'n tempo of manier dat je het direct kan voelen nadat je iets hebt gedronken wat het zou veroorzaken. De kleine hoeveelheid keren dat hersentumoren hoofdpijn veroorzaken komt door verhoging van de intracraniele druk. Iets wat los staat van het feitelijke innemen van bepaalde stoffen. Als je echt denkt dat je een hersentumor hebt dan is het tijd om naar een dokter te gaan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:46 schreef Einal2 het volgende:
[..]
nou dat valt wel mee hoor. geloof in dit geval zeker niet in placebo effect.
Hahah. Non sequitur.quote:Dus je hebt liever dat er een censuur komt voor dit soort berichten? Want je gezondheid vind je niet belangrijk?
en daarnaast ook medicijnen.quote:Op woensdag 5 november 2008 01:18 schreef Einal2 het volgende:
[..]
goed ik ben het er niet mee eens maar laten we maar weer ontopic gaan. Ik heb jou mening hierover ook niet echt gehoord behalve dat je het met mate gebruiken moet.
Belangrijkste vraag voor mij is: Hoe kan je stellen dat je het met mate moet gebruiken terwijl de meeste mensen niet eens weten hoeveel aspartaam ze binnen krijgen. Er zijn 6000 producten met aspartaam!
Het belangrijkste symptoom van een watervergiftigingquote:Op woensdag 5 november 2008 16:36 schreef Einal2 het volgende:
De belangrijkste symptomen van Aspartaam vergiftiging
KLACHTEN
Oog
Slechter Zien, Vager zien, tunnelvisie, heldere flitsen, kronkelige lijnen
Pijn in een of allebei de ogen
Nachtblindheid
Verminderd traanvocht, problemen met contactlenzen
Blind aan een of allebei de ogen
Uitpuilende ogen
Oor -->
Gehoorbeschadiging
Neurologisch
Hoofdpijn en Migraine
Ernstige draaiduizeligheid
Verwarring, geheugenverlies of beide
Slaperigheid, slaapproblemen
Slapen van handen en voeten of verdoofd gevoel
Epileptische Aanvallen (grand mal)
Lichte vorm van epilepsie (Petit mal)
Onduidelijke spraak
Hevig beven
Ernstige hyperactiviteit en "restless legs"
Atypische gezichtspijn
Verschijnselen van Multiple Sclerose
Onzeker lopen
Psychologisch/Psychiatrisch
Ernstige Depressie
Geprikkeldheid
Agressie
(Psychische) angst
Verandering in de persoonlijkheid
slapeloosheid
Fobiën
Hart longen
Versnelde hartslag
Ademnood
Recente hoge bloeddruk
Maagdarm
Diarree soms met bloed
Buikpijn
Pijn bij het slikken
Huid/allergie
Jeuk zonder uitslag
Reacties van lippen en mond
Netelroos
Verergering van allergie zoals asthma
Gewichtsproblemen
Reumatologische klachten/Spieren
Gewrichtspijnen
Pijn in armen en benen
Kramp in de vingers
Pijnlijke spieren
Endocrien/Stofwisseling
Verlies controle bloedsuiker bij diabetici
Veranderingen in de menstruatie
Dunner worden van het haar of haarverlies
Duidelijk gewichtsverlies
Geleidelijk aankomen in gewicht
Verergeren van hypoglycemie
Ernstige PMS
Opgeblazen gevoel
Vocht/Urine stoornissen
Klachten bij het urineren, zoals branderig gevoel
Hevige dorst
Vocht retentie
Gezwollen benen
ja.quote:
ja maar daar heb je liters voor nodig en geen nanoliters zoals bij Aspartaam. En daarnaast aspartaam is een slowkiller.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:53 schreef TNA het volgende:
[..]
Het belangrijkste symptoom van een watervergiftiging
De dood.
Mijn doel is alleen om mensen te informeren en een discussie te starten over de mogelijke gevolgen van aspartaam en dat we met voor en tegen argumenten een bepaalde conclusie kunnen trekken. Natuurlijk ben ik bevooroordeeld tov mensen die er van overtuigd zijn nergens last van te hebben bij het consumeren van Aspartaam. Ik vind paranoide of hypochondrie een beetje kort door de bocht immers worden rokers ook niet meer gezien als mensen die paranoide of hypochonder zijn en dat hun kwalen wel degelijk bestaan.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:47 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hersentumoren ontwikkelen zich niet in zo'n tempo of manier dat je het direct kan voelen nadat je iets hebt gedronken wat het zou veroorzaken. De kleine hoeveelheid keren dat hersentumoren hoofdpijn veroorzaken komt door verhoging van de intracraniele druk. Iets wat los staat van het feitelijke innemen van bepaalde stoffen. Als je echt denkt dat je een hersentumor hebt dan is het tijd om naar een dokter te gaan?
Ik denk dat je jezelf vooral in de weg zit in dit geval. En anders laat je die cola light toch gewoon eens staan?
[..]
Hahah. Non sequitur.
Nee ik ben op dit forum zo ongeveer een van de grootste propagisten van de vrijheid van meningsuiting. Van mij mag je 10 van dit soort topics openen.
Maar ik ben ook een skepticus en ik heb ook het recht om meningen te hebben en mij te uiten over wat ik bij jou zie als een klassiek gevalletje paranoide of hypochondrie. Wellicht een combinatie. Laten we wel wezen. We zitten er in het perfecte subforum voor.
Kom dan maar op met het bewijs voor die claim.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja.
85% van de vage lichamelijk klachten is terug te voeren tot aspartaam inname
quote:Aspartaam en parkison - Michael J Fox
Michael J. Fox is still drinking the diet soda.
Many medical professionals and health activists loudly proclaim that aspartame sweetener in diet sodas causes symptoms that mimic, or accentuate Parkinson's disease. The first class-action lawsuits have already been filed. Michael is diagnosed with Parkinson's.
A prudent person might well have long ago eliminated the notorious additive from their diet. But, incredibly, Michael J. Fox seems to still be drinking the soda.
Before he appeared on last week's Oprah show, promoting his new book "Lucky Man," reporter Ann Oldenburg, for USA Today, interviewed him about his medical condition. She wrote:
"He just can't sit still. Will that glass of diet soda make it to his lips without spilling? It does."
Consider this: A man we all know and many love, sipping with trembling hands the very drink that may be slowly killing him. Unfortunately, this is not a scene from a movie. This is real life for Mr. Pepsi 1987.
Ik zou zeggen stel de proef op de som en vergiftig jezelf met aspartaam en zet de resultaten hier in dit topic en als je gelijk hebt dan zou er weinig met je aan de hand zijn.quote:
http://www.mercola.com/forms/sweet_misery.htmquote:Op woensdag 5 november 2008 17:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kom dan maar op met het bewijs voor die claim.
Dit zegt al genoeg waarom deze rattegif acuut van de markt gehaald dient te worden.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:02 schreef Einal2 het volgende:
[..]
Mijn doel is alleen om mensen te informeren en een discussie te starten over de mogelijke gevolgen van aspartaam en dat we met voor en tegen argumenten een bepaalde conclusie kunnen trekken. Natuurlijk ben ik bevooroordeeld tov mensen die er van overtuigd zijn nergens last van te hebben bij het consumeren van Aspartaam. Ik vind paranoide of hypochondrie een beetje kort door de bocht immers worden rokers ook niet meer gezien als mensen die paranoide of hypochonder zijn en dat hun kwalen wel degelijk bestaan.
Wat maakt dat in jouw ogen bewijs?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.mercola.com/forms/sweet_misery.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |