Vind ik veel te gezocht...quote:Op zondag 9 november 2008 00:57 schreef LadyDanae het volgende:
Ik las net in de Flair deze: Elphi.
Ik vind 'm
leuk!quote:Op zondag 9 november 2008 00:57 schreef LadyDanae het volgende:
Ik las net in de Flair deze: Elphi.
Ik vind 'm
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ana%C3%AFs_Ninquote:Op zaterdag 8 november 2008 19:44 schreef Vicky het volgende:
Straat verder is een meisje geboren.. Anaïs. doet me denken aan het luchtje...
Mijn nichtje heet Lina en dat vind ik een hele leuke naam.quote:Op zondag 9 november 2008 00:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb een oom die Boaz heet, ken die naam al heel lang dus
Nou kwam ik hier net de naam Li`enah tegen. Het arme kind
Hij is ook erg gek op zn eigen naam: beide zoons hebben Almar als laatste naam. Ik vind het wel erg decadent...quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:48 schreef Brighteyes het volgende:
Dat lijkt mij ook een lastige beslissing dan idd Dakota. Hoewel wat Maneki zegt wel waar is hoor... er zijn veel mensen die bij een 2e ineens de eerdere namen toch niet zo leuk meer vinden.
Net in de Telegraaf, geboren: Rembrandt Reinout Almar
En zijn ouders hebben een liedje voor Rembrandt gemaakt. Te beluisteren op de site www.almarjohn.com.![]()
En dan het mailadres op die site: @landgoed.nl
* Brighteyes mompelt iets over breed hebben en breed laten hangen...
quote:Op zondag 9 november 2008 01:00 schreef Vivi het volgende:
Jongensnamen voor meisjes zijn leuk, vind ik.
Ik vind de meeste gewoonweg afschuwelijk.quote:Op zondag 9 november 2008 21:10 schreef bixister het volgende:
de meeste van dat lijstje vind ik erg gezocht, snake. en jolijn vind ik niet zo 'apart' (maar wel leuk!)
Of Ursulaquote:Op zondag 9 november 2008 23:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Gisela vind ik ook zo erg... ' Griezela'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |