quote:Op woensdag 5 november 2008 15:29 schreef DuTank het volgende:
Wie heeft er trouwens nu ook allerlei tentamens of toetsen?Ikke en ik ga er nu voor leren dus doeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:29 schreef DuTank het volgende:
Wie heeft er trouwens nu ook allerlei tentamens of toetsen?Ik heb morgen wiskunde en vrijdag economie. Wiskunde is kut. Economie is wel makkelijk, daar haal ik wel voldoende voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb tot nu toe 2 van de 7 verneukt. Duits en Wiskunde dus. 3.8 en 1.9.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:50 schreef -SG- het volgende:
Ik heb morgen economie en vrijdag informatica :R.
En in het totaal heb ik al 3 testen verneukt.
Kies nou een ander.. Anders is er bij de lynch van 7 uur de zombie die Dutank mee neemt EN het dorp..quote:Op woensdag 5 november 2008 17:54 schreef Lekiamh het volgende:
##vote DuTank
Dutank (3) Susi,Clesar03, Lekiamh
Loop nou eens niet zo te janken man.. Het is nu al 4 pagina's van dit topic en 7 pagina's van het vorige topic.. We weten het nu wel.quote:
Waar is de post mbt de zombie dan? Heb ik gemist.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:19 schreef lynda het volgende:
[..]
Kies nou een ander.. Anders is er bij de lynch van 7 uur de zombie die Dutank mee neemt EN het dorp..
Gemiste kans voor dorp.
er is haast een 24/7 aanwezigheid nodig wil je het een beetje volgen.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:31 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Waar is de post mbt de zombie dan? Heb ik gemist.
Er wordt wel erg veel gespammed in deze reeks btw. Ik raak af en toe het overzicht een beetje kwijt...
Zeer wijnig denk ik.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:40 schreef PrincePolly het volgende:
Zo, ben ik weer. Snel alles teruglezen en kiken of ik om 1900 iets zinnings kan melden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |