Het is geen pretje. Tenzij je van een grafische opleiding komt heb je weinig kans moet ik zeggen. Ik kan aardig webdesignen maar het is niet mijn forte. Zelfde geld voor programmeren. Ik ben zeer geïnteresseerd in media en nieuwe media. Maar kan er geen zak mee blijkbaar. Ik zoek me kapot aan werk. Heb nu al tig keer gesolliciteerd maar nooit raak. Ik had bijna een baan, maar na het 2e gesprek werd iemand anders gekozen omdat hij/zij meer ervaring had. Tja..
Sowieso belachelijk dat elke junior baan bijv. een jaar ervaring vraagt. En ze dan verwachten dat je al super veel kan. Ik heb dan wel mijn stages en dat half jaar werken. Maar het helpt allemaal niet. Echt een bummer.
Ik weet overigens van gekte niet meer wat ik moet doen. Terug de webdesign/programmeer wereld in wil ik liever niet. Maar een 2e opleiding gaan doen kost veel geld en ik moet ondertussen (logischerwijs) wel het huis uit op 23 jarige leeftijd. Het kan vast wel, maar zonder de IB groep.. dunno.
Er staat overigens altidj heel netjes dat je bijv: Communicatie-adviseur nieuwe media kan worden. Ik heb deze functie nog nooit gezien. Had ik gvd maar eerder onderzoek gepleegd. Sorry voor de rant, maar ik moet het even kwijt