abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78323255
Ik moet nog iets meer dan een jaar om mijn CMD diploma van de Haagse Hogeschool te krijgen. Het is vooral de tijd uitzitten, want echt uitdagend is het niet (meer). Ik ben nu dan ook best wel gemotiveerd om een master te gaan doen. Vrijdag ga ik in ieder geval op de master beurs in utrecht kijken, maar van te voren wilde ik me ook wel een beetje oriënteren. Ik hoop dat er hier wat mensen zijn die na een CMD achtige studie een master hebben gedaan of een master volgen die te maken heeft met CMD onderwerpen.

Ik ben vooral benieuwd naar wat voor masters er uberhuapt zijn op dit gebied en op welk gebied van CMD dit dan aan sluit. Alvast dank!
  maandag 22 februari 2010 @ 22:21:39 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_78323665
Vraag aan je SLB-er
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_78324066
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:21 schreef donroyco het volgende:
Vraag aan je SLB-er
Been there, done that

ff serieus, die weten vaak niet zo veel buiten de muren van de school
  maandag 22 februari 2010 @ 22:36:39 #4
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_78324357
quote:
Op maandag 22 februari 2010 22:29 schreef dragonrider het volgende:

[..]

Been there, done that

ff serieus, die weten vaak niet zo veel buiten de muren van de school
Ligt eraan wie je hebt
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 23 februari 2010 @ 00:46:40 #5
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_78329392
tvp, ben ook wel benieuwd
pi_78429079
klein schopje, morgen is de beurs namelijk
pi_78449820
Ik heb via schoolweb het een en ander uitgezocht, misschien kunnen mensen daardoor wat gerichter informatie geven over een bepaalde master. Hieronder staan een aantal masters die mij aanspreken en eventueel aansluiten op de opleiding CMD. Ervaringen met onderstaande masters zijn zeer welkom:

Boek & digitale media - Universiteit Leiden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Information management - Universiteit van Tilburg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Media studies - Universiteit Utrecht of Universiteit van Amsterdam
SPOILER
Media technology - Universiteit Leiden
SPOILER
Nieuwe media & digitale cultuur - Universiteit Utrecht
SPOILER
Photographic studies - Universiteit Leiden
SPOILER
Research master in sociology of culture, media & the arts - Erasmus Universiteit
SPOILER
pi_120913712
en, een goede vervolg opleinding gevonden?
  dinsdag 26 november 2013 @ 16:35:18 #9
409785 Khadaffi
Moammar Mohammed al-Qadhafi
pi_133645858
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:05 schreef lourensa het volgende:
en, een goede vervolg opleinding gevonden?
Op dit moment niks beters te doen als FOK! en
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')