Tussen welke opleiding twijfel je dan nog meer?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:42 schreef Puala het volgende:
Ik zie toevallig dit topic in de SES staan. Is er iemand die wat inhoudelijke informatie over de opleiding kan vertellen? Ik twijfel nog, maar ben via school al bezig meer informatie er over te krijgen enz.
Bij de HAN zit er in ieder geval niet veel marketing in de opleiding vind ik. Ik vind dat zelf ook jammer. Die functieomschrijving die Scorpie plaatste past wel goed in het beeld denk ik ja. Maar er zijn genoeg andere mogelijkheden, ligt er ook aan welke semesters je kiest.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:00 schreef Puala het volgende:
Ik wil later (als ik groot ben) graag tussen de klant en de echte nerd in gaan zitten. Dus de klant voorlichten, dingen aansmeren (euh, verkopen) maar ook gewoon communicatief vaardig zijn. En ergens heb ik het idee dat de opleiding dat wel voor een gedeelte is maar niet helemaal. Maar welke opleiding dan wel voldoet heb ik nog niet gevonden
Je wil dus account manager / sales manager worden?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:00 schreef Puala het volgende:
Ik wil later (als ik groot ben) graag tussen de klant en de echte nerd in gaan zitten. Dus de klant voorlichten, dingen aansmeren (euh, verkopen) maar ook gewoon communicatief vaardig zijn. En ergens heb ik het idee dat de opleiding dat wel voor een gedeelte is maar niet helemaal. Maar welke opleiding dan wel voldoet heb ik nog niet gevonden
Sort of ja.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je wil dus account manager / sales manager worden?
Oke, duidelijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan moet je niet deze opleiding gaan doen
aldus onze loopbaanbegeleiderquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan moet je niet deze opleiding gaan doen
Nee, klopt. Maar vind het grappig dat je zo stellig bentquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, volgens mij lieg ik niet toch?
Heb ik geleerd op de opleidingquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar vind het grappig dat je zo stellig bent
Overtuigend adviserenquote:
Je wil niet weten hoe het mij in mijn werk helptquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Overtuigend adviserenHet werkt wel blijkbaar
Kan er me wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe het mij in mijn werk helpt
Maar een beetje vrouwelijk geslacht is toch ook wel leuk bij deze opleiding. Gewoon DC gaan doen dusquote:
Ja. Het grappige is; er was vorig jaar een alumni avond, en toen hadden we dus 200 ex-DC`ers in de collegezaal zitten. Pas toen had ik echt door wat voor types we zijnquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan er me wel iets bij voorstellen.
Wel lastig als andere ook zo overtuigend zijn/willen zijn. En de kans dat je mensen ondersneeuwt die graag op de achtergrond kruipen is denk ik ook wel eens aanwezig of zie ik dat verkeerd?
Techniek, Mens en Organisatie staan centraal. Je krijgt dus ook in deze dingen les. En ja, daar zit vrij weinig marketing zaken bij.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:45 schreef Puala het volgende:
Waarom is het tof? Leg het me eens uit? Want ik ben heel erg benieuwd waar je colleges over gaan etc.
Zelf volg ik DC aan de HU, tweede jaar momenteel. In het eerste jaar krijg je eigenlijk al de meeste onderdelen waarin je je de jaren erna gaat verdiepen. Hieronder een lijstje waar je je zoal mee bezig houd als DC'erquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:45 schreef Puala het volgende:
Waarom is het tof? Leg het me eens uit? Want ik ben heel erg benieuwd waar je colleges over gaan etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |