Ik probeer alles, van balkenbrij tot walvisdarmen aan een stokje.quote:
welquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:09 schreef Ynske het volgende:
niet
Heb ze nu voor mijn neus staan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:02 schreef Pheno het volgende:
Wentelteefjes zijn lekker. Ik ben nu ook weer verslaafd aan balkenbrij. Ik eet het maar 1x in de twee weken, anders gaat het qua gewicht mis
mja, die vissen zou ik ook nog wel eten, maar meer vanwege de kick dan de smaakquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik probeer alles, van balkenbrij tot walvisdarmen aan een stokje.
En natuurlijks fles favo: de levende inktvis
Walvisdarm is wat wazig, op zich lekker, maar die kleine haartjes (zo voelt het op je tong) voelen wat onwennigquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
mja, die vissen zou ik ook nog wel eten, maar meer vanwege de kick dan de smaak
Ik moest wel, ik was in japan, het enige land wat meer heeft dan alleen levertraanquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:16 schreef Bengeltje het volgende:
Walvisdarm.Gelukkig heb ik al gegeten.
Het was maar 10 uur vliegen en dan nog met de shinkansen richting Hiroshimaquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:17 schreef Kluts het volgende:
Ik zou dus echt nooit dat soort dingen eten. Vind het altijd zo vergezocht.
Ow, das om de hoek joh!quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was maar 10 uur vliegen en dan nog met de shinkansen richting Hiroshima
Het kann altijd erger: 30 uur Christchurg -> Singapore -> Amsterdam.quote:
Smaakt lekker, zolang je er niet teveel van eet. Lang niet meer gehad.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:38 schreef Sjowhan het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit balkenbrij gegeten
edit: even wikipedia erop neergeslagen, maar nee, inderdaad nooit gegeten.
Je mist er ook niet veel aan. Vind het er vooral zo goor uitzien.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:38 schreef Sjowhan het volgende:
Tulband?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:48 schreef Sjowhan het volgende:
Heb wel wat anders gegeten wat ik wel 'speciaal' vond; uit een hoge ronde 'cakevorm' een soort van cake, met rozijnen erin. Geen idee hoe 't heet, maar 't komt uit de oven (duhhh) en 't is jammer dat ik er geen oven voor heb (de ruimte erin dan)
Mijn moeder wil nog wel eens vertellen hoe heerlijk dat wel niet is.quote:Op dinsdag 4 november 2008 @ 19:38 schreef Sjowhan het volgende:
Wij moeten maandag ook een ondernemingsplan af hebbenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:49 schreef Ynske het volgende:
zooo stuk van t ondernemingsplan uitgeschreven
marketing verzekering en financien komen morgen wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |