abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:53:17 #26
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_62941882
quote:

Beste heer, mevrouw,

Wij hebben 3 speciale Call of Duty: World At War PC Beta-Keys te koop, waarmee u de multiplayer bèta van de nieuwste Call of Duty tijden van tevoren al uit kan proberen voor de erg lage prijs van ¤3,95 per stuk.
Trap niet in advertenties van andere verkopers die ¤10,- als vaste prijs hebben, zij willen groffe winst maken; wij willen gamers gewoon graag een leuk voorproefje op een geweldige game geven.

Deze keys zijn voor de PC-versie, niet de Xbox 360-versie, deze zijn helaas uitverkocht.

Mocht u geïnteresseerd zijn in een Beta-Key, mail ons dan gerust.
Wij proberen dezelfde dag nog een reactie terug te sturen.

MemoryStickShop Haaksbergen.
TS, zijn er echt mensen die dit kopen?
pi_62941892
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:38 schreef onlogisch het volgende:
U bied <----

Daar stopte ik met lezen.
Juist
pi_62942047
maar feit blijft dat jij Ipod oordopjes aanbied die dus geen Ipod oordopjes zijn?
pi_62942223
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:38 schreef onlogisch het volgende:
U bied <----

Daar stopte ik met lezen.
Haha my thoughts exactly!
pi_62942283
Die mail is echt niet afkomstig van een advocaat hoor. Die schrijven niet zoiets verschrikkelijks onprofessioneels (het is nog erger dan je productfoto's ) En daarnaast laten die ook echt wel contactinformatie achter
pi_62942385
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:46 schreef Cahir het volgende:
Wat is fout aan U bied ?
retard
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_62942389
Dit is echt pure onzin. Toevallig studeer ik rechten en toevallig heb ik het auteursrecht afgerond.

"U bied hier op Marktplaats iPod oortjes aan die rechtelijk zijn beschermd.
Apple hanteert een prijs van 29,95. U bied ze hier aan voor ¤9.95. "

Zijn de iPod oortjes rechtelijk beschermd? Wat moet ik me daarbij voorstellen? En, als iets rechtelijk beschermd is, is het dan belangrijk voor hoeveel iets verkocht wordt? (Hier rust copyright op, maar als u het voor 500 euro verkoopt, accepteren wij dit!)

Ik kan zoveel redenen bedenken dat dit echt onzin is, dat ik dit jullie maar bespaar!
Utrecht - FC Utrecht - Chelsea - Lampard
pi_62942391
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:47 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat dus.

En www.alleadvocaten.nl kent meneer Walenberg ook niet.
Dat hoeft niets te betekenen. Advocaten die werken voor een groot bedrijf en daar in dienst zijn, staan er vast niet (of niet allemaal) op.
pi_62942433
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:58 schreef koemleit het volgende:
maar feit blijft dat jij Ipod oordopjes aanbied die dus geen Ipod oordopjes zijn?
idd. domme boer uit haaksbergen
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:14:53 #35
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_62942539
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:53 schreef luciferist het volgende:

[..]

TS, zijn er echt mensen die dit kopen?
Hehe, wonderbaarlijk genoeg heb ik de 3 keys die ik voor de Xbox 360-beta had erg snel verkocht, de PC-beta is echter niet zo in trek. Leuk dat iedereen trouwens mijn advertenties aan het bekijken is .

Daarnaast verkoop ik dit door omdat het snel geld verdiend is, voor een paar kliks en wat zinnetjes tekst. Mochten mensen weten dat ik het van DealExtreme haal, dan kunnen ze het daar toch ook zelf halen?
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:58 schreef koemleit het volgende:
Het ligt eraan hoe je het bekijkt, het zijn oordopjes voor de iPod, maar niet oordopjes van iPod, omdat dat ook niet logisch is (dan zou het 'van Apple' zijn). Misschien moet ik het aanpassen, maar voor dat ene setje wat ik hier heb liggen maakt het me niet zoveel uit.

Oordeel: neppe advocaat, zou een e-mail terugsturen maar het is noreply@apple.nl (waarschijnlijk fake), en verkoop het wel voor 10 euro en zeg dat het tweedehands is.

Bedankt iedereen . En mochten iemand zo'n key voor World at War willen hebben, je weet me te vinden .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_62942580
Wie koopt nou vrijwillig van die oordopjes? Die zitten niet eens fijn.

Tevens: handelen in DealExtreme-spullen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_62942583
Als je nou echt serieus denkt dat dat mailtje echt is dan is er echt iets mis met je want dat mailtje slaat nergens op en is waarschijnlijk geschreven door iemand die een grap met je uithaalt.
pi_62942690
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:

[..]

Lees het topic eens door. Dit is Chinese nepzooi van DealExtreme.
Lees jij het topic eens door, OEM is chinese nepzooi.
pi_62942710
Als je ipv dat soort goedkope dingen verkoopt een baantje zoekt, zal je volgens mij nog meer verdienen in de tijd die je er aan kwijt bent
pi_62942759
"Memorystick Shop Haaksbergen" .

Echt, hoe sneu moet je zijn om op MP kloterige DealExtreme doppen en betakeys van software te gaan zitten verhandelen. .

, , !
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:23:32 #41
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_62942818
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 19:19 schreef BIGGI het volgende:
Als je ipv dat soort goedkope dingen verkoopt een baantje zoekt, zal je volgens mij nog meer verdienen in de tijd die je er aan kwijt bent
Heb ik ook wel, maar qua tijd kost het me misschien 3 minuten per dag, en als ik een klant heb 2 minuten per mailtje ofzo. Dit is ook alleen maar om wat geld te verdienen met niks doen eigenlijk, anders had ik wel 10 setjes van die oordopjes besteld en allemaal andere troep.

En Jarno: hoe weet je jezelf in één keer zo goed te omschrijven in je ondertitel?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_62942864
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 19:19 schreef BIGGI het volgende:
dat kan haast niet anders, hij moet het opsturen en zulks. en hoeveel winst heeft ie erop? een paar euri .
pi_62942979
Haha, TS is Freddy Zwinkel! .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_62943209
Je loopt eerst de boel te besodemieteren en vervolgens ga je hier huilie huilie doen. Rot op man, je voordoen als shop en vervolgens pruttel van dx verkopen daar

Ik hoop zo dat ze je hard aanpakken. Het liefste zie ik je voor duizenden dollars het schip ingaan. Al neem ik het mailtje niet zo serieus, ik vind het volkomen terecht dat ze je aan zouden pakken. Je verkoopt nepzooi onder hun naam, wat moet de kopen denken als de kwaliteit niet bevalt en daarvoor apple verantwoordelijk houdt? Je schaadt hun goeie naam en doet dat op slinkse wijze, en dan vindt je het allemaal nog raar ook.
pi_62943333
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 19:23 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Heb ik ook wel, maar qua tijd kost het me misschien 3 minuten per dag, en als ik een klantslachtoffer heb 2 minuten per mailtje ofzo. Dit is ook alleen maar om wat geld te verdienenafhandig te maken met niks doen eigenlijk, anders had ik wel 10 setjes van die oordopjes besteld en allemaal andere troep.

En Jarno: hoe weet je jezelf in één keer zo goed te omschrijven in je ondertitel?
Je bent een dief die nepspullen verkoopt met de naam van een gerenommeerd bedrijf, die zich voordoet als een bedrijf terwijl je dat helemaal niet bent. Je verdient niet meer..

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarabass op 04-11-2008 20:00:38 ]
pi_62943408
Ik heb de OEM headset van 'apple' al gekocht vanuit hongkung incl verzendkosten 7,44 euro. OPLICHTURR..

geluidskwaliteit prima, maar constructie is gewoon bout.
pi_62943585
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 19:40 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb de OEM headset van 'apple' al gekocht vanuit hongkung incl verzendkosten 7,44 euro. OPLICHTURR..

geluidskwaliteit prima, maar constructie is gewoon bout.
Geluidskwaliteit van Apple prima noemen
pi_62943782
Ik denk niet dat dit serieus is, alhoewel je natuurlijk geen particuliere aanbieder bent, en dit officieel niet mag. Maar evengoed hoef je je geen zorgen te maken.
pi_62943960
Triest topic.
Trieste TS.
Trieste alles
pi_62944050
TS faalt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')