quote:
Beste heer, mevrouw,
Wij hebben 3 speciale Call of Duty: World At War PC Beta-Keys te koop, waarmee u de multiplayer bèta van de nieuwste Call of Duty tijden van tevoren al uit kan proberen voor de erg lage prijs van ¤3,95 per stuk.
Trap niet in advertenties van andere verkopers die ¤10,- als vaste prijs hebben, zij willen groffe winst maken; wij willen gamers gewoon graag een leuk voorproefje op een geweldige game geven.
Deze keys zijn voor de PC-versie, niet de Xbox 360-versie, deze zijn helaas uitverkocht.
Mocht u geïnteresseerd zijn in een Beta-Key, mail ons dan gerust.
Wij proberen dezelfde dag nog een reactie terug te sturen.
MemoryStickShop Haaksbergen.
Juistquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:38 schreef onlogisch het volgende:
U bied <----
Daar stopte ik met lezen.
Haha my thoughts exactly!quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:38 schreef onlogisch het volgende:
U bied <----
Daar stopte ik met lezen.
Dat hoeft niets te betekenen. Advocaten die werken voor een groot bedrijf en daar in dienst zijn, staan er vast niet (of niet allemaal) op.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat dus.
En www.alleadvocaten.nl kent meneer Walenberg ook niet.
idd. domme boer uit haaksbergenquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:58 schreef koemleit het volgende:
maar feit blijft dat jij Ipod oordopjes aanbied die dus geen Ipod oordopjes zijn?
Hehe, wonderbaarlijk genoeg heb ik de 3 keys die ik voor de Xbox 360-beta had erg snel verkocht, de PC-beta is echter niet zo in trek. Leuk dat iedereen trouwens mijn advertenties aan het bekijken isquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:53 schreef luciferist het volgende:
[..]TS, zijn er echt mensen die dit kopen?
Het ligt eraan hoe je het bekijkt, het zijn oordopjes voor de iPod, maar niet oordopjes van iPod, omdat dat ook niet logisch is (dan zou het 'van Apple' zijn). Misschien moet ik het aanpassen, maar voor dat ene setje wat ik hier heb liggen maakt het me niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:58 schreef koemleit het volgende:
maar feit blijft dat jij Ipod oordopjes aanbied die dus geen Ipod oordopjes zijn?
Lees jij het topic eens door, OEM is chinese nepzooi.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Lees het topic eens door. Dit is Chinese nepzooi van DealExtreme.
Heb ik ook wel, maar qua tijd kost het me misschien 3 minuten per dag, en als ik een klant heb 2 minuten per mailtje ofzo. Dit is ook alleen maar om wat geld te verdienen met niks doen eigenlijk, anders had ik wel 10 setjes van die oordopjes besteld en allemaal andere troep.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:19 schreef BIGGI het volgende:
Als je ipv dat soort goedkope dingen verkoopt een baantje zoekt, zal je volgens mij nog meer verdienen in de tijd die je er aan kwijt bent
dat kan haast niet anders, hij moet het opsturen en zulks. en hoeveel winst heeft ie erop? een paar euriquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:19 schreef BIGGI het volgende:
Als je ipv dat soort goedkope dingen verkoopt een baantje zoekt, zal je volgens mij nog meer verdienen in de tijd die je er aan kwijt bent
Je bent een dief die nepspullen verkoopt met de naam van een gerenommeerd bedrijf, die zich voordoet als een bedrijf terwijl je dat helemaal niet bent. Je verdient niet meer..quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:23 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Heb ik ook wel, maar qua tijd kost het me misschien 3 minuten per dag, en als ik een klantslachtoffer heb 2 minuten per mailtje ofzo. Dit is ook alleen maar om wat geld te verdienenafhandig te maken met niks doen eigenlijk, anders had ik wel 10 setjes van die oordopjes besteld en allemaal andere troep.
En Jarno: hoe weet je jezelf in één keer zo goed te omschrijven in je ondertitel?
Geluidskwaliteit van Apple prima noemenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:40 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb de OEM headset van 'apple' al gekocht vanuit hongkung incl verzendkosten 7,44 euro. OPLICHTURR..
geluidskwaliteit prima, maar constructie is gewoon bout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |