het verschil over de gehel verkiezingen zal wel zo groot zijn dat dat weinig invloed heeft, misschien dat er plaatstelijk zulke kleine marges komen dat het het en der zal moetenquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Eens kijken of er weer een hertelling aan te pas moet komen.
Hopen op Obama.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:14 schreef Bos81 het volgende:
Het zal me echt de spreekwoordelijke worst wezen wie er gaat winnen
Ja dat weet ik, maar dan nog wekt het niet mijn interesse. Ik merk vanzelf wel wie het wordt.Ik ga het in ieder geval niet volgen op TV. Ik lees of hoor het morgen wel.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]er wordt de op één na machtisgste man ter wereld gekozen. Natuurlijk niet zo machtig als onze eigen Jan Peter.
Is geen zonde hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:08 schreef Keiichi het volgende:
Obama![]()
Waarom reageer ik in een topic in VBL?
Wat eend zegt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:07 schreef rubbereend het volgende:
gecondoleerd DD
Strikvraag denk ik.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:53 schreef Prosac het volgende:
even een quizvraag die mij al een aantal uren van het werk houdt. Er zouden drie spelers zijn die allen in de volgende wedstrijden hebben gespeeld.
Arsenal - Manchester United
Barcelona - Real Madrid
Rangers - Celtic
Feyenoord - Ajax
Ik kom tot van Bronckhorst en Larsson.. Wie is die derde?
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:46 schreef tong80 het volgende:
Vanochtend is mij moeder beroofd op de weekmarkt.
2 meiden van een jaar of 17 hielden haar aan.
De één hield haar aan de praat, ondertussen ritste de ander de tas open en ontvreemde de portemonee.
Ma merkte het al na een minuut maar ze waren al verdwenen. Ma overstuur en een marktkoopman hielp haar.
Politie was er snel bij en vertelden dat het 't 4de slachtoffer was die ochtend.
100 euro en alle pasjes kwijt. En ma de schrik van haar leven.
Ik hoef natuurlijk niet te vertellen wat hun nationaliteit was
quote:
Toch heb je ook overeenkomsten met Sarah Palinquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb een grote carrière voor de boeg:
Obama's voornaam begint met een B
Mijn voornaam ook
Obama heeft 2 kinderen
Ik ook
Obama's oma overleed gisteren
De mijne ook
Obama is binnenkort de president van de VS
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |