quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:
Faal! LOLLEREINZ!!!11!ZWEI!1DREIquote:
sorryquote:
BAHquote:
quote:
Zegt ie mijn kont is geen sjoelbak.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:42 schreef cerror het volgende:
Komt een man in de dokter.
Waar ga je heen?quote:
Zegt de dokter: je kan ook niet missen met zo'n superster!quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zegt ie mijn kont is geen sjoelbak.,
,
.
quote:
Odin zij dank !quote:
ben ik normaal danquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:44 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]
Odin zij dank !
Normale mensen !
quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik probeerde me in te leven in de gemiddelde KLB slowchatter
Ik heb gelachen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Zegt de dokter: je kan ook niet missen met zo'n superster!
Normaler dan al die mods !quote:
Wij zijn ook gewoon mensen howwr!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik probeerde me in te leven in de gemiddelde KLB slowchatter
Waarop?quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
En je hebt nog steeds geen antwoord gegeven !
Irritante kerel !
Jij gaf commentaar op mijn naam.quote:
Jos, is dat niet het broertje van Tanja?quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen, ik heb vanavond een compliment gekregen van jos
Dat bewijst maar weer dat ONZ mods niet in de KLB SC thuis horen !quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jos, is dat niet het broertje van Tanja?
Ow dat. Ik heb het niet zo op mensen die pochen met hun afkomst.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jij gaf commentaar op mijn naam.
En ik heb je al meerdere malen gevraagt wat er mis mee is
Hij vond mij er goed uitzien, en zou me zo neuken als ie een vagina hadquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jos, is dat niet het broertje van Tanja?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dat. Ik heb het niet zo op mensen die pochen met hun afkomst.
En kom op,Noren, die hebben al helemaal niks bereikt
Que?quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:49 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer dat ONZ mods niet in de KLB SC thuis horen !
quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Wilde ik net een nieuw profiel aanmaken met H4LHOLLAND4EVER
Grazie Dio che mi hai fatto Romanista!quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken wel goed toeteren, tho.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Laat Bossi het maar niet horenquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Grazie Dio che mi hai fatto Romanista!
Dude ..quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja nee sorry hoorquote:
Omdat..quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Ludo? Ik vraag mij af waarom jij ''NoelGallagher'' postte?
quote:
Dat is nog veel triester.quote:
Zegt iemand die begint mensen in hokjes te duwen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat is nog veel triester.
Een user bekijken op zijn aanmeldingsdatum
Mods, mods? Spreek ons er maar op aan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:54 schreef Cyberzone het volgende:
Mods.. jullie misbruiken jullie macht
Topics verplaatsen![]()
Waar duw ik in godensnaam iemand in hokjes ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zegt iemand die begint mensen in hokjes te duwen.
Trots zijn op je afkomst leidt heel snel tot het neerkijken op mensen met een andere afkomst, zoals jij hier ten enen malen bewijst.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dude ..
Omdat jij slechte genen hebt hoef je nog niet jaloers te worden hoor
En wat is er mis met trots zijn op je afkomst ?
Dat is beter als niet weten waar je vandaan komt of het niet belangrijk vinden.
Ga je nog antwoord geven?quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Waar duw ik in godensnaam iemand in hokjes ?
Omdat ik modjes zijn vervelend roep ?
...quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:49 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer dat ONZ mods niet in de KLB SC thuis horen !
Ik kijk op helemaal niet neer.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Trots zijn op je afkomst leidt heel snel tot het neerkijken op mensen met een andere afkomst, zoals jij hier ten enen malen bewijst.
Ik ben Nederlander, maar daar ben ik niet trots op, voel me veel meer Europeaan.
Ja ja sorry ...quote:
Europeaan, srsly?quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Trots zijn op je afkomst leidt heel snel tot het neerkijken op mensen met een andere afkomst, zoals jij hier ten enen malen bewijst.
Ik ben Nederlander, maar daar ben ik niet trots op, voel me veel meer Europeaan.
Europeaan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, de Nederlander bestaat niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom heb ik slechte genen dan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik kijk op helemaal niet neer.
Wel ben ik trots op mijn afkomst.
Op wie kijk ik neer dan ?
Omdat jij zon debiele opmerking maakte over mensen die trots zijn op hun afkomst.quote:
Royale droevigheid.quote:Op dinsdag 4 november 2008 02:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, serieus. Ik heb de EU vlag boven m'n bed hangen
quote:Op dinsdag 4 november 2008 02:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar zijn ze nu toch?quote:Op dinsdag 4 november 2008 02:03 schreef Cyberzone het volgende:
reden nummer 2 waarom de mods lekker gezellig in hun onzin moeten blijven
Jah, omdat jullie hem ernaar verplaats hebbenquote:
Jij voelt überhaupt iets van het Europees zijn, behalve het gebruik van dezelfde munteenheid en grenzeloos reizen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 02:02 schreef remlof het volgende:
[..]
En dat is trouwens een zeer trieste zaakquote:
Noorwegen en Europa zijn dan ook twee andere dingen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 02:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
EDIT
Eigenlijk mag ik daar niets over zeggen
Ik heb ook de Noorse vlag op mijn kamer.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 02:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik trek het niet langer, stomme modsIk ga slapen. Trusten Cyber, trusten NB
quote:Op dinsdag 4 november 2008 02:06 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik trek het niet langer, stomme modsIk ga slapen. Trusten Cyber, trusten NB
Dat is dan wel weer waarquote:Op dinsdag 4 november 2008 02:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Noorwegen en Europa zijn dan ook twee andere dingen.
Heb jij ook een vlag op je kamer hangen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 02:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Noorwegen en Europa zijn dan ook twee andere dingen.
Ja, na 4 jaar in Milaan en 2 jaar in Londen te hebben gewoond voel ik dat wel. Ik zie meer overeenkomsten dan verschillen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 02:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij voelt überhaupt iets van het Europees zijn, behalve het gebruik van dezelfde munteenheid en grenzeloos reizen?
Nee, er hangt geen Turkse nochtans een Nederlandse vlag in mijn kamer.quote:Op dinsdag 4 november 2008 02:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb jij ook een vlag op je kamer hangen?
Ik dacht al, ben ik nu de enige zonder vlaggen op mijn kamer.quote:Op dinsdag 4 november 2008 02:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, er hangt geen Turkse nochtans een Nederlandse vlag in mijn kamer.
Ja, de overeenkomsten zullen er best zijn, maar het is apart dat jij je Europees voelt. Twee ervaringen rijker en meteen Europeaan? De allochtonen hier bijvoorbeeld noemen zich "Turkse Nederlanders", "Surinamers", "Marokkanen", "Marokkaanse Nederlanders". Niemand is "Nederlands". En als zouden Nederlanders zich Europeaans voelen, noemen ze zichzelf "Nederlandse Europeaan".quote:Op dinsdag 4 november 2008 02:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, na 4 jaar in Milaan en 2 jaar in Londen te hebben gewoond voel ik dat wel. Ik zie meer overeenkomsten dan verschillen.
Er is wel een vlag in huis, maar die komt samen met de Nederlandse vlag naar buiten wanneer er voetbal is.quote:Op dinsdag 4 november 2008 02:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht al, ben ik nu de enige zonder vlaggen op mijn kamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |