Omdat zoiets als 9/11 niet nog een keer is voorgekomen. En het WTC wel degelijk anders in elkaar zat als andere wolkenkrabbers.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
verklaar waarom het nimmer meer is voorgekomen.
Hoe bedoel je halfbakken? Niet volledig ingestort? Dat was geen staal gedragen gebouw, dat gedraagt zich anders.quote:En verklaar de halfbakken TU Delft.
Nee, op zijn best kun je zeggen dat er architecten zijn die er vragen bij stellen, maar het is zeker niet zo dat architecten er over eens zijn dat het onnatuurlijk is ingestort. De meeste ondersteunen het verhaal van NIST/FEMA.quote:WTCs is onnatuurlijk ingestort. basta. Daar zijn anders architecten wel overeens.
Omdat daarna nooit meer verkeersvliegtuigen van deze grootte torens van deze grootte zijn binnengevlogen.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:37 schreef Lambiekje het volgende:
verklaar waarom het nimmer meer is voorgekomen. En verklaar de halfbakken TU Delft.
WTCs is onnatuurlijk ingestort. basta. Daar zijn anders architecten wel overeens.
Mij ook. Maar ik ben niet op de hoogte van nieuwe tapes sinds zijn overlijden. Dus vandaar dat ik het vraag. Lijkt mij ook logisch dat ik die vraag stel.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:33 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
Die sinds zijn "moord".
Lijkt me logisch in de context van de opmerkingen.
Aan een willekeurige brand kun je ook niet zien of die brand aangestoken is of ontstaan is door kortsluiting. Dat is bij het instorten van gebouwen net zo.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:33 schreef superworm het volgende:
Hahaha ok, even dit:
Mijn moeder weet van WTC7 niets af. Ze is zoals de meesten onder de bevolking onder de indruk dat er 2 gebouwen instortten op 9/11 in NYC, niet 3. Dus ik liet haar casually het filmpje uit de OP zien, zo van 'zeg eens, wat zie je hier?'
Haar antwoord: een mooi voorbeeld van controlled demolition, zoals je dat op Discovery vaak in documentaires ziet. Waar was dit eigenlijk?
Welke architecten?quote:Op woensdag 12 november 2008 15:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
verklaar waarom het nimmer meer is voorgekomen. En verklaar de halfbakken TU Delft.
WTCs is onnatuurlijk ingestort. basta. Daar zijn anders architecten wel overeens.
Er is sindsdien geen 7x7 een wolkenkrabber in gevlogen. Daar heb je je verklaring. Wat was je punt?quote:Op woensdag 12 november 2008 15:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er is op verscheidene momenten in de media geopperd dat hij is overleden, zelfs zo ver terug als december 2001. Toen een Taliban leider dit melde via een Egyptische krant.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:32 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Mij ook. Maar ik ben niet op de hoogte van nieuwe tapes sinds zijn overlijden. Dus vandaar dat ik het vraag. Lijkt mij ook logisch dat ik die vraag stel.
Of dat osama bin laden dus al overleden was/isquote:Op woensdag 12 november 2008 08:44 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Als je dergelijke bewoordingen daarna niet meer tegen bent gekomen lijkt me dat juist een teken dat het OBL niet was die heeft verklaard dat die er niets mee te maken head.
Welke Bin Laden tapes zijn er na het interview van Bhutto vrijgekomen?quote:Op woensdag 12 november 2008 18:18 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
Er is op verscheidene momenten in de media geopperd dat hij is overleden, zelfs zo ver terug als december 2001. Toen een Taliban leider dit melde via een Egyptische krant.
En natuurlijk het Bhutto verhaal waar ik naar verwees via de post van super.
Sinds dat interview zijn er namelijk nog tapes uitgekomen.
Dat zou dan allemaal mogelijk na zijn dood kunnen zijn.
En laten we eerlijk zijn de technologie bestaat ervoor. Facemorphing voicemorphing etc.
Het gaat volgens mij in het onderzoek waarom WTC7 (en 1 en 2 ook) is ingestort toch vnl om de dragende delen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:10 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Goh. Waar kwam al dat stof dan vandaan tijdens het instorten?
Je wilt toch niet gaan beweren dat er geen glas, beton en andere materialen in dat gebouw zijn gebruikt
Dat de dragende delen van staal waren, wil nog niet zeggen dat ze voor de rest niks hoeven te onderzoeken.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:42 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij in het onderzoek waarom WTC7 (en 1 en 2 ook) is ingestort toch vnl om de dragende delen.
Indien er dan toch n keer bekend word dat er iets uitzonderlijks aan de hand was (de verdieping vol accu's in het de south tower) dan zie je dat in de simultaties toch niet meer terug.
bij een lullig kantoorbrandje op enkel verdiepingen KAN niet een gebouw het cement verpulveren tot 0.2 micron (99%) waarbij tientallen verdiepingen betrokken zijn. Volkomen waanzin. Hoe TU instortte ZO hoort het te gaan, UREN EN UREN branden. Niet dat het vuur na een halfuurtje al uit is wat bij WTC overduidelijk het geval was.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:35 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Aan een willekeurige brand kun je ook niet zien of die brand aangestoken is of ontstaan is door kortsluiting. Dat is bij het instorten van gebouwen net zo.
En tja, afgaan op wat mensen die geen onderzoek hebben gedaan
Voor de rest zouden ze i.,d.d. nog veel meer moeten onderzoeken (de hot spots, harde schijven etc..), maar het belangrijkste is het Staal en dat heeft mijn bij wtc 1 en 2 zeer minimaal gedaan en bij wtc7 helemaal niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:11 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Dat de dragende delen van staal waren, wil nog niet zeggen dat ze voor de rest niks hoeven te onderzoeken.
Het blijft weer met een elastiekje gaten willen schieten in een blok beton.
Niks concreets, alleen maar gezeur dat het onderzoek niet goed zou zijn.
Je vergist je wel vaker.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:47 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Voor de rest zouden ze i.,d.d. nog veel meer moeten onderzoeken (de hot spots, harde schijven etc..), maar het belangrijkste is het Staal en dat heeft mijn bij wtc 1 en 2 zeer minimaal gedaan en bij wtc7 helemaal niet.
Het lukt mij i.d. niet om met 'n elastiekje die betonnen plaat voor je kop weg te halen, maar denk dat dat zelfs met tnt niet zou lukken.
Je loopt weer allerlei leugens te verspreiden Lambiekje.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
bij een lullig kantoorbrandje op enkel verdiepingen KAN niet een gebouw het cement verpulveren tot 0.2 micron (99%) waarbij tientallen verdiepingen betrokken zijn. Volkomen waanzin. Hoe TU instortte ZO hoort het te gaan, UREN EN UREN branden. Niet dat het vuur na een halfuurtje al uit is wat bij WTC overduidelijk het geval was.
Ik ben met mijn vorige post al te ver meegegaan met het op de man spelen.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:02 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Je vergist je wel vaker.
Best wel naief om te denken dat ik zo moeilijk te overtuigen ben. Jij hebt namelijk nog niks overtuigends gezegd. Ik vraag nu al een week of langer, naar duidelijk bewijs dat het NIST onderzoek niet klopt. Het enige waar jij mee komt is gezeur dat het onderzoek niet goed uitgevoerd zou zijn.
Je overschat jezelf behoorlijk als je denkt dat jij logische en duidelijke verhalen vertelt.
Houd me op de hoogte als je daar nog duidelijke conclusies en fouten ontdekt.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:30 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik ben met mijn vorige post al te ver meegegaan met het op de man spelen.
Het is voor mij onmogelijk om verder nog 'n discussie met je te voeren. Heb mezelf i.d.d. overschat.
Ik ga maar weer 's wat lezen.
http://www.bentham-open.o(...)0000001/35TOCIEJ.SGM
Publication in a Peer-reviewed Civil Engineering Journal!
Wat 'n gezeur.
No shitquote:Op woensdag 12 november 2008 19:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
bij een lullig kantoorbrandje op enkel verdiepingen KAN niet een gebouw het cement verpulveren tot 0.2 micron (99%) waarbij tientallen verdiepingen betrokken zijn.
En dus ook niet kan stellen of hij ECHT de aanslag heeft opgeëist.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:22 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Welke Bin Laden tapes zijn er na het interview van Bhutto vrijgekomen?
Hoe dan ook, het is eigenlijk een non-discussie aangezien niemand met zekerheid kan stellen of Bin Laden echt dood is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |