Life's a bitch equote:
Liever een fles vodka. Dondergavond ga ik me helemaal de pleuris zuipen (einde van de tentamenweek vieren), vrijdag ook (verjaardag), zaterdag ook (ook verjaardag). En dan maar eens kijken naar verdere plannenquote:
Goedbezigquote:Op maandag 3 november 2008 23:00 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Liever een fles vodka. Dondergavond ga ik me helemaal de pleuris zuipen (einde van de tentamenweek vieren), vrijdag ook (verjaardag), zaterdag ook (ook verjaardag). En dan maar eens kijken naar verdere plannen
wat dacht je van revalideren van een alcohol vergiftigingquote:Op maandag 3 november 2008 23:00 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Liever een fles vodka. Dondergavond ga ik me helemaal de pleuris zuipen (einde van de tentamenweek vieren), vrijdag ook (verjaardag), zaterdag ook (ook verjaardag). En dan maar eens kijken naar verdere plannen
Tis geen carnavalquote:Op maandag 3 november 2008 23:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
wat dacht je van revalideren van een alcohol vergiftiging
kom kom het is geen drugs.quote:Op maandag 3 november 2008 23:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
wat dacht je van revalideren van een alcohol vergiftiging
Welquote:
Ah owkee, d8 dat het zo was. Zal wel niet danquote:
hij zegt toch net, je moet niet alles gelovenquote:Op maandag 3 november 2008 23:17 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ah owkee, d8 dat het zo was. Zal wel niet dan
Als ik alles moest geloven wat de dokter zei, had ik allang dood moeten zijn.quote:Op maandag 3 november 2008 23:20 schreef Cageon het volgende:
[..]
hij zegt toch net, je moet niet alles geloven
quote:Op maandag 3 november 2008 23:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als ik alles moest geloven wat de dokter zei, had ik allang dood moeten zijn.
Geerd, je bent dood... Wij zijn allemaal dood..... we maken er het beste van in de helquote:Op maandag 3 november 2008 23:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als ik alles moest geloven wat de dokter zei, had ik allang dood moeten zijn.
Ben toevallig met de hellraiser serie aan het kijkenquote:Op maandag 3 november 2008 23:35 schreef rib-1 het volgende:
Avond
[..]
Geerd, je bent dood... Wij zijn allemaal dood..... we maken er het beste van in de hel [ afbeelding ]
Ik de Graham Norton showquote:Op maandag 3 november 2008 23:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben toevallig met de hellraiser serie aan het kijken
wtfquote:
had je vandaag en morgen weer vrij? dat je nu al aan het bier zitquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:19 schreef Geerd het volgende:
koffie en cake staat in de hoek.
Dat soort dingen moet je gewoon bij houden volgens geerdquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:19 schreef Cageon het volgende:
[..]
had je vandaag en morgen weer vrij? dat je nu al aan het bier zit
quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:19 schreef Cageon het volgende:
[..]
had je vandaag en morgen weer vrij? dat je nu al aan het bier zit
[..]
wtf
ik zou wat anders op dr wang leggen
"Lets see if you can catch this"quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:19 schreef Cageon het volgende:
[..]
wtf
is ze niet wat oud voor jequote:Op dinsdag 4 november 2008 00:19 schreef Cageon het volgende:
[..]
wtf
quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:59 schreef rib-1 het volgende:
Ochtendgymnastiek
http://www.dumpert.nl/med(...)morgen_dumpert_.html
[..]
wtf
quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:59 schreef rib-1 het volgende:
Ochtendgymnastiek
http://www.dumpert.nl/med(...)morgen_dumpert_.html
quote:
http://www.motozoom.nl/webshop/meerinfo.cfm?bestelnummer=20019110&dummy=0quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:44 schreef Den_Haag het volgende:
zoek nog steeds een goede rugprotector. links anyone?
Als je het geduld kan opbrengen:quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:26 schreef Den_Haag het volgende:
zoek meer iets als een dainese wave 13. Met heupgordel en niet zo'n inlegjasding.
als je toch gaat, haal er ook ééntje voor mijquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:48 schreef Geerd het volgende:
Minicompressor 7,- max 17 bar.Lidl
Klereding maakt een teringherrie en de manometer blijft regelmatig hangenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:48 schreef Geerd het volgende:
Minicompressor 7,- max 17 bar.Lidl
Ik haal hem wel ff is het toch niks nouja 7,- is ook niks.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:02 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Klereding maakt een teringherrie en de manometer blijft regelmatig hangen![]()
![]()
Maar verder alles goed hôr
Wat verdien je als conducteurquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik haal hem wel ff is het toch niks nouja 7,- is ook niks.
Is dat een verkapte, ik doe mijn optimate weg, want er komt toch geen motor?quote:
Heb je al een urlquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:15 schreef Cageon het volgende:
Bah, wil je is een site maken voor jezelf, weet je gewoon niet hoe/waar te beginnen en hoe je het nou wilt hebben
das 42 minuten werkquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:16 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Wat verdien je als conducteur
7 euro is keiveul geld man
Nee, ga ik pas mee bezig als ik iets heb wat online kan, anders dan ben je aan het betalen voor niks.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:16 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Wat verdien je als conducteur
7 euro is keiveul geld man
Er komt zeker wel een motorquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:16 schreef Cageon het volgende:
[..]
Is dat een verkapte, ik doe mijn optimate weg, want er komt toch geen motor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:19 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Er komt zeker wel een motorMisschien een TLR
Kan ik je vrouw niet overhalen een fiets voor je te kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijg je er een klassieke spaanse gitaar bij durf te wedden dat je die nog niet hebt
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Je kan mijn vrouw ophalenquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:21 schreef Cageon het volgende:
[..]
Kan ik je vrouw niet overhalen een fiets voor je te kopen![]()
Ruilen dan? Vrouwen zijn namelijk goudmijnen...quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:24 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Je kan mijn vrouw ophalen
Je kan ze overigens niet terugbrengen, meegenomen = meegenomen
Goed moment om een motorkledingzaak te beginnenquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:25 schreef Geerd het volgende:
http://www.nujij.nl/nieuw(...)seerde.3937156.lynkx
In de winter niet zo erg.
Neejoh! Weg = Wegquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:26 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ruilen dan? Vrouwen zijn namelijk goudmijnen...
Blijven maar geld opleveren.
Heb je wat foto's hier in Alkmaar zijn weer een paar plekkies vrijquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:24 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ik zie alleen niet staan dat er ook geen gewone stekker aanzitquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik haal hem wel ff is het toch niks nouja 7,- is ook niks.
Als dat echt zo is moet ik toch maar eens motorlaarzen kopenquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:25 schreef Geerd het volgende:
http://www.nujij.nl/nieuw(...)seerde.3937156.lynkx
In de winter niet zo erg.
Uhmz iddquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik zie alleen niet staan dat er ook geen gewone stekker aanzit
[..]
Als dat echt zo is moet ik toch maar eens motorlaarzen kopen
want?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Beetje lastig voor de motor gebruiken dan he
Eentje, waar ze aan het sporten isquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:30 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Heb je wat foto's hier in Alkmaar zijn weer een paar plekkies vrij![]()
Die zit strak in het pakquote:
Let er wel op dat er een geld terug sticker op de verpakking zit!quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 23:17 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ah owkee, d8 dat het zo was. Zal wel niet dan
quote:Psychoactieve stoffen
Waarom psychoactieve stoffen en niet drugs?
Hiervoor bestaan twee redenen. De eerste is dat het woord drugs in het dagelijks Nederlands spraakgebruik alleen wordt gebruikt om een aantal stoffen aan te duiden die als enig gemeenschappelijke kenmerk hebben dat het gebruik ervan verboden is. In die zin is heroïne een drug en alcohol niet. Maar dit spraakgebruik heeft beperkingen, bijvoorbeeld als we het hebben over morfine. Een junkie die morfine spuit is een druggebruiker, maar geldt dat ook voor een patiënt die van de dokter morfine krijgt voorgeschreven? Nee, niet volgens bovenstaande definitie, want hij gebruikt het legaal, als geneesmiddel. In Saoedi-Arabië is het gebruik van alcohol verboden, maar maakt dat een Fransman tot een druggebruiker als hij zijn glaasje wijn drinkt? Hij gebruikt dan geen drug maar een genotmiddel.
Een tweede reden is dat het gebruik van veel stoffen die alleen als geneesmiddel worden gebruikt ook consequenties kan hebben voor anderen dan de gebruiker zelf, bijvoorbeeld stoffen die de rijvaardigheid kunnen beïnvloeden. Daarom gaat deze cd-rom over psychoactieve stoffen, stoffen die een effect hebben op de menselijke psyche en daarom gebruikt worden en zullen we het verwarrende woord 'drugs' zoveel mogelijk vermijden.
Aldus, de kalende agent over zijn ervaringen met het vinden en vangen van zijn plassertje.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:00 schreef Cageon het volgende:
[..]
Aldus, de kalende agent over zijn ervaringen met het vinden en vangen van zijn plassertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet goed geld terugquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:24 schreef rib-1 het volgende:
[..]
terwijl ik dit lees schreeuw ik al "OW !" naar mijn ma, tot ik hh. zagquote:
Middenpool is de plus, dus gewoon aan je acculader koppelen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:38 schreef Roderick2085 het volgende:
Beetje lastig voor de motor gebruiken dan he
Vond mijn MT met 50cc al niet te solide aanvoelenquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
blegh, SM kriebel beginten dan niet zomaar, maar een leuke op basis van een honda MT frame op motorkenteken een leuke fiets bouwen
Laat ik het maar bij denken houden
MTX hebben een iets degelijker frame.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Neuh ik heb eens op een mtx sh met mbx 80 blok gereden, dat was iets enger dan mijn nsr met mbx 80 blok eronderMaargoed als ik zon MT zou bouwen tot mijn natte droom, dan komt er een zelfbouw achterbrug in, fatsoenlijke voorvork en misschien nog wat frame aanpassingen
En natuurlijk spaakvelgjes...
Gave GS killer.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
MTX hebben een iets degelijker frame.
Kühlquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gave GS killer.Kan er nog wel bij. Make me happy.
![]()
WB was sowieso vandaag een gelukkig man, er stonden bij thuiskomst twee pakketjes te wachten.![]()
[ afbeelding ]
Via Polo-Motorrad.de de spiegels, oliefilter, uitlaatpakkingen, uitlaatklem, en via Marktplaats de schetsplaat rechts.
Op die half verrotte mb8 van een vriend voelde ik me ook niet echt veilig neequote:Op dinsdag 4 november 2008 23:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
MTX hebben een iets degelijker frame.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:22 schreef Cageon het volgende:
Foto materiaal voor de foto fans in aantocht denk ik
Maar niet van mij![]()
op het circuit merk je het verschil niet hoor, behalve dan dat de blade erg veel harder loopt zonder dat je het echt merkt.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou, dat laatste, daar draait het toch eigenlijk om?Hoppa weg met die stinkhonda
niemand deze open deur ingetraptquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:19 schreef Worldbeater het volgende:
Die lijken nu weer saaie slagschepen.![]()
Goeie foto's!quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:35 schreef Cageon het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ben jij nog van plan om naar t baco feestje te gaanquote:Op woensdag 5 november 2008 07:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
niemand deze open deur ingetrapt
nope..jij wel dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 13:09 schreef Cageon het volgende:
Ben jij nog van plan om naar t baco feestje te gaan
Opzich lijkt t me wel gezellig.quote:Op woensdag 5 november 2008 14:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gp begint april weer dacht ik
[..]
nope..jij wel dan?
Pimpquote:vandaag de XC60 gestest, waar std City Safety op zit. Auto remt automatisch tot 30 km/h als er een impact dreigt. Best leib om niks te doen en ergens op af blijven rijden
[ afbeelding ]
Opzichquote:Op woensdag 5 november 2008 14:23 schreef Cageon het volgende:
Opzich lijkt t me wel gezellig.
Zo leer je nog wat meer mensen kennen die je tegen kan komen op t circuit.![]()
njah beetje prijzig nogquote:Pimp
Nieuwe lease bak voor jou dus?
15e dacht ikquote:
Hmpf, das nie grappigquote:[..]
njah beetje prijzig nogbegint bij 48K bijtelling
pussyquote:best pimp jacollega probeerde het met 35km/h
mjah denk ut niet de 15equote:Op woensdag 5 november 2008 14:40 schreef Cageon het volgende:
[..]
15e dacht ik
[..]
Hmpf, das nie grappig
[..]
pussy
Jammerquote:Op woensdag 5 november 2008 14:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mjah denk ut niet de 15e
Spaakvelgen ziet er leuk uit, maar is kut om schoon te houden, ben blij dat ik gietwielen erin heb inmiddels....quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Neuh ik heb eens op een mtx sh met mbx 80 blok gereden, dat was iets enger dan mijn nsr met mbx 80 blok eronderMaargoed als ik zon MT zou bouwen tot mijn natte droom, dan komt er een zelfbouw achterbrug in, fatsoenlijke voorvork en misschien nog wat frame aanpassingen
En natuurlijk spaakvelgjes...
Mja heel zwaar is die niet, en hij past met gemak in mn rugtasquote:Op woensdag 5 november 2008 16:59 schreef Cageon het volgende:
owja, heel duidelijk ja![]()
Jezus man, kon die nog groter![]()
Moet je de hele dagen mee zullen, of dat niet ?
ik moet altijd wat af sjouwen op schoolquote:Op woensdag 5 november 2008 17:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mja heel zwaar is die niet, en hij past met gemak in mn rugtas![]()
En hele dagen mee zuilen, ik neem dat ding niet mee de stad in ofzo, alleen mee naar school...
Cker, en dat voor die prijsquote:Op woensdag 5 november 2008 17:00 schreef Cageon het volgende:
overigens zijn de specs wel erg lekker![]()
Ik loop naar onze vaste werkplek, vervolgens settle ik daar, beetje schetsen, beetje filmpje kijken, beetje solidworksen. En af en toe naar een les.... Maar 2,5 dag per week heb ik alleen project en loop ik helemaal niet heen en weer...quote:Op woensdag 5 november 2008 17:03 schreef Cageon het volgende:
[..]
ik moet altijd wat af sjouwen op school
Nicequote:Op woensdag 5 november 2008 16:55 schreef Snelwagen het volgende:
Laptop gekocht, nog mooi wezen onderhalen over de prijs op chinese stijlToch nog 130 euro eraf
![]()
Het is de Acer Aspire 8930G-944G64BN geworden....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Specs:
http://tweakers.net/price(...)-8930g-944g64bn.html
18.4"quote:Op woensdag 5 november 2008 16:55 schreef Snelwagen het volgende:
Laptop gekocht, nog mooi wezen onderhalen over de prijs op chinese stijlToch nog 130 euro eraf
![]()
Het is de Acer Aspire 8930G-944G64BN geworden....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Specs:
http://tweakers.net/price(...)-8930g-944g64bn.html
Iets origineels zou misschien zijn om em ergens in het water op te gooien waarna ie alleen op te duiken isquote:Op woensdag 5 november 2008 17:09 schreef Cageon het volgende:
weten er nog mensen ludieke fok!stok acties, ligt in de buurt.
Jij begrijpt het.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:59 schreef Cageon het volgende:
best een avontuur trouwens, weer is op de TLR stappen in de dikke mist
ff naar school op en neer, TLR maar gepakt om op tijd te kunnen komen, zonder een uur van te voren al op school rond te hangen.
Nu weet ik wat aan/uit effect is van het gas, zoveel soepeler met de blade![]()
Daarnaast pakt de koppeling van de blade ook veel vroeger en vloeiender op.![]()
Maar als je het gas dan opendraait op de TLRwel lekker
quote:Op woensdag 5 november 2008 07:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
niemand deze open deur ingetrapt![]()
quote:Op woensdag 5 november 2008 08:53 schreef Den_Haag het volgende:
WB!
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/10873653#10873653
Dat stinkt!quote:Op woensdag 5 november 2008 17:22 schreef BazzieK het volgende:
Iets origineels zou misschien zijn om em ergens in het water op te gooien waarna ie alleen op te duiken is![]()
jup, en er is zelfs een hallo-wil-je-met-me-neuken-slowchat in KPDquote:Op woensdag 5 november 2008 18:05 schreef Snelwagen het volgende:
FOK! stok is dat voorn doorgewinterde fokker ofzoIets om ze ook nog eens buiten te krijgen
Das soms wel handigquote:Op woensdag 5 november 2008 18:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
jup, en er is zelfs een hallo-wil-je-met-me-neuken-slowchat in KPD
Halen dat dingquote:Op woensdag 5 november 2008 17:09 schreef Cageon het volgende:
weten er nog mensen ludieke fok!stok acties, ligt in de buurt.
Ik kleinquote:
Knalde je vibo eruitquote:Op woensdag 5 november 2008 19:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nog een geweersschot gehoord vanmorgen...?
quote:Op woensdag 5 november 2008 20:13 schreef rib-1 het volgende:
Pest dat meiske niet zoSorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kwam zag en overwonquote:Op woensdag 5 november 2008 19:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nog een geweersschot gehoord vanmorgen...?
Aha een liquidatie in het criminele circuit, uitgevoerd door een Tsjechische huurmoordenaar....quote:Op woensdag 5 november 2008 21:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee, uit het gat van een CZ 75 SP-01 na een ruzie op het station.
Ze zat helemaal onderquote:
Eej Columboquote:Op woensdag 5 november 2008 22:05 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Aha een liquidatie in het criminele circuit, uitgevoerd door een Tsjechische huurmoordenaar....
err.... ?quote:Op woensdag 5 november 2008 23:17 schreef Worldbeater het volgende:
Sommige vrouwen en motorrijden.
[ afbeelding ]
Heb je 'r nummerquote:Op woensdag 5 november 2008 23:17 schreef Worldbeater het volgende:
Sommige vrouwen en motorrijden.
[ afbeelding ]
vast niet vrijwillig verkregen dan.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
vast niet vrijwillig verkregen dan.
ziet er ook meer uit als mijn onze leeftijd
Zoek je nog een meermin.quote:
Ben je pa niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe meer hoe beterquote:Op woensdag 5 november 2008 23:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zoek je nog een meermin.![]()
http://misstr46.hyves.nl/
[..]
Ben je pa niet.![]()
Mn ogen wat doe jequote:
I know, had onder een spoiler moeten zitten, sorry.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
I know, had onder een spoiler moeten zitten, sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Vorrige week nogquote:Op woensdag 5 november 2008 23:50 schreef Cageon het volgende:
te klef, niet normaal
prille koetjes liefde ofzo
ook die msn smilies, so sad
quote:
Schijnt niet zo moeilijk te zijn ,Heb het zelf nooit gedaan (moraalridder)quote:Op woensdag 5 november 2008 23:53 schreef Cageon het volgende:
IOH enig idee of het lastig is je PS2 om te bouwen?
hoeft niet eens blijkt, heb je alleen wel een gameshark2 nodig.quote:Op woensdag 5 november 2008 23:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Schijnt niet zo moeilijk te zijn ,Heb het zelf nooit gedaan (moraalridder)
quote:Op woensdag 5 november 2008 23:50 schreef Cageon het volgende:
te klef, niet normaal
prille koetjes liefde ofzo
ook die msn smilies, so sad
17.... LOGISCH dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is in het verleden niet altijd zo geweestquote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:56 schreef ikookhier het volgende:
Ben weer thuis,weer lekker kort zij ze![]()
Nee morgen cursus, volgende week weerquote:Op donderdag 6 november 2008 11:13 schreef Den_Haag het volgende:
Bier?
quote:Op donderdag 6 november 2008 01:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Is in het verleden niet altijd zo geweest![]()
[..]
Ik ben piet in trainingquote:Op donderdag 6 november 2008 08:22 schreef -XX- het volgende:
Woensdag m'n [ afbeelding ] rijbewijs ophalen.
Het eerste wat ik doe is het controleren of mijn A er nog wel op staat.![]()
Dat blijkt nog wel eens mis te gaan...
![]()
Goeiemorgen!
Ioh...de dader was een negeoride man!
Mja, als die Finse vrouwtjes net als de Zweedse zijn krijg ik het niet zo snel koud hoor. Lees net ook dat elke dorm een sauna heeftquote:
Zoiets?quote:Op donderdag 6 november 2008 17:11 schreef Geerd het volgende:
Kan iemand hier een driver voor vinden?
atheros communications inc AR5006 family 802.11abg Wireless NIC
Had al wat gegoogeld maar kan niet echt wat vinden.
Klinkt goedquote:Op donderdag 6 november 2008 17:17 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mja, als die Finse vrouwtjes net als de Zweedse zijn krijg ik het niet zo snel koud hoor. Lees net ook dat elke dorm een sauna heeft![]()
Maaruh de temperatuur daar is wel laag ja, deze week begon de sneeuw te vallen tot maart ofzo.
Altervatieve elfstedentocht is daar ook altijd...
Is dat nieuw? Wie goed is krijgt lekkers wie stout is wordt geswaffeld?quote:Op donderdag 6 november 2008 18:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat neem je daar voor mee? Een kunstpenis?
Nope pakt er geen een.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:17 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Zoiets?
http://partner.atheros.com/Drivers.aspx
Congrats!!quote:Op donderdag 6 november 2008 20:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
Ander heb ik ff een lekker dagjealle 3 tents & 2 cassusen gehaald
Weekend rijden![]()
thxquote:Op donderdag 6 november 2008 20:45 schreef Cageon het volgende:
Congrats!!
Zaterdag kan ik misschien wel klein stukje doen (dijkje + mcDonalds?)
Zondag ga ik trial rijden met TL1000 rijders.
Netjesquote:Op donderdag 6 november 2008 20:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
Weekend rijden![]()
well done OPMquote:Op donderdag 6 november 2008 20:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
Weekend rijden![]()
tuurlijkquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:00 schreef rib-1 het volgende:
Mogguh
@ BWT
Ik moet zaterdag rond 14:30 weg, kan je voor die tijd bij me langskomen
quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:05 schreef bvvt het volgende:
[..]
tuurlijk
rond die tijd had ik ook richting mijn zus willen gaan
dus ik kan ech wel ietsie eerder bij jou wezen
en nu hop hop hop - naar mijn job
Ben bang van niet neequote:Op vrijdag 7 november 2008 07:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
thx
niemand rijden zondag
Je hebt een PM gestuurd en je mag m morgen ophalenquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:30 schreef BazzieK het volgende:
Zou het niet doen Rib, lelijk model en dan ook nog met een Akra.![]()
![]()
Precies, waarom geen risico lopen dat je gas vast gaat hangen als je een tientje kunt besparenquote:Op vrijdag 7 november 2008 16:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jan van Sommeren vraagt 26 euro voor een nieuwe gaskabel voor een GS500Dat word dus gewoon lekker weer zelf eentje bouwen
Waar haal je dát nou weer vandaan ? ik haal voor 1.50 een 2 meter lange binnen(rem)kabel, 50 cent voor de 2e nippel die ik nodig heb, en nog 2 euro voor 2 meter buitenkabel. I.c.m. wat originele bochtjes, stelpunten is dit een prima kabel, kost alleen wat meer tijd om te maken. En dat gas gaat echt niet hangen hoor, gaskabel van mijn brommer doet het nog perfect soepel en die zit er pas 2 jaar opquote:Op vrijdag 7 november 2008 17:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Precies, waarom geen risico lopen dat je gas vast gaat hangen als je een tientje kunt besparen
Je zit op Fok he, niet MFquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Waar haal je dát nou weer vandaan ? ik haal voor 1.50 een 2 meter lange binnen(rem)kabel, 50 cent voor de 2e nippel die ik nodig heb, en nog 2 euro voor 2 meter buitenkabel. I.c.m. wat originele bochtjes, stelpunten is dit een prima kabel, kost alleen wat meer tijd om te maken. En dat gas gaat echt niet hangen hoor, gaskabel van mijn brommer doet het nog perfect soepel en die zit er pas 2 jaar opRemkabels heb ik zelfs zo gemaakt, nooit problemen mee gehad. En dat tientje is dan 25 euro, want ik moest anders ook nog op en neer rijden naar JVS.
juh oke ik heb sporadisch ook wel eens een 1mm2 stroomkabel gebruikt om als gaskabel te gebruiken omdat de winkel dicht was![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:01 schreef Snelwagen het volgende:
Is dat nieuw? Wie goed is krijgt lekkers wie stout is wordt geswaffeld?
quote:
quote:
ik moest vandaag in Papendrecht een antenne vervangen op een gebouw, nou waren ze daar bezig met kozijnen vervangen, wat profielen uit de container meegenomenquote:Op vrijdag 7 november 2008 18:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Goed te doen idd, misschien maak ik er binnenkort ook eentje.
Staalkabel dikkeren beslag aanwezig @werk.
En veel meer.
![]()
Verheug me nu al constant op alle middelen onder handbereik van 8 tot 5.
Vergeet alleen de RVS plaatjes mee naar huis te nemen.![]()
Dan maandag maar kijken of dat goed voor dogbones bij de SZR is.![]()
En stuurpropje meenemen, kijken of ze die 1 mm kunnen afdraaien zodat de aansluitzijde in het stuur verzonken wordt bij de Moto Morini.
[/vuile beunkoe]quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je zit op Fok he, niet MFSerieuze
http://www.atheros.cz/quote:Op donderdag 6 november 2008 17:11 schreef Geerd het volgende:
Kan iemand hier een driver voor vinden?
atheros communications inc AR5006 family 802.11abg Wireless NIC
Had al wat gegoogeld maar kan niet echt wat vinden.
strak planquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:08 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Rond 12:00 bij mij, dan kunnen we nog een broodje pakken alvorens we richting DIVMO en MCR gaan
[ Bericht 3% gewijzigd door bvvt op 08-11-2008 09:23:54 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Gedeelte nog zelf gedaan of?quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:38 schreef bvvt het volgende:
o ja, mijn 2 wieler heeft weer een grote beurt gehad dus die kan er ook wel weer een paar jaar tegenaan.
en prikkertje - ja bij JVS
mij hoor je niet klagen over JVS hoorquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:38 schreef bvvt het volgende:
o ja, mijn 2 wieler heeft weer een grote beurt gehad dus die kan er ook wel weer een paar jaar tegenaan.
en prikkertje - ja bij JVS
dat wat gedaan moest worden - nodig was - zou de meeste tijd kosten en lukt mij niet zelf.quote:
Dan haal je der niet zoveel voordeel uit nee.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:45 schreef bvvt het volgende:
[..]
dat wat gedaan moest worden - nodig was - zou de meeste tijd kosten en lukt mij niet zelf.
kleppen stellen en bougies vervangen. - voorste cylinder zit een koel ding midden voor. En die krijg ik niet zelf weg. die moet echt gedemonteerd worden.
dus de rest mag er dan ook wel bij - scheelt mij weer een hoop extra werk.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 18:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
ik moest vandaag in Papendrecht een antenne vervangen op een gebouw, nou waren ze daar bezig met kozijnen vervangen, wat profielen uit de container meegenomen1mm alu H profiel 30 breed 80 hoog, en een soort U profiel 1.5 mm dik met nog wat speciale vormpjes... Zijn vast wel leuke dingen van te toveren
quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:36 schreef bvvt het volgende:
[..]
strak plan
dan zorg ik dat ik er ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U heeft mail
Goede fotoshop![]()
got itquote:
mijn bromfiets is bespaard geblevenquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:48 schreef koffiekoekje het volgende:
'Bromfietspyromaan' gepakt in Arnhem
OPM is je fiets nog heel?
Glukukkigquote:Op zaterdag 8 november 2008 12:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mijn bromfiets is bespaard gebleven
Goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |