Life's a bitch equote:
Liever een fles vodka. Dondergavond ga ik me helemaal de pleuris zuipen (einde van de tentamenweek vieren), vrijdag ook (verjaardag), zaterdag ook (ook verjaardag). En dan maar eens kijken naar verdere plannenquote:
Goedbezigquote:Op maandag 3 november 2008 23:00 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Liever een fles vodka. Dondergavond ga ik me helemaal de pleuris zuipen (einde van de tentamenweek vieren), vrijdag ook (verjaardag), zaterdag ook (ook verjaardag). En dan maar eens kijken naar verdere plannen
wat dacht je van revalideren van een alcohol vergiftigingquote:Op maandag 3 november 2008 23:00 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Liever een fles vodka. Dondergavond ga ik me helemaal de pleuris zuipen (einde van de tentamenweek vieren), vrijdag ook (verjaardag), zaterdag ook (ook verjaardag). En dan maar eens kijken naar verdere plannen
Tis geen carnavalquote:Op maandag 3 november 2008 23:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
wat dacht je van revalideren van een alcohol vergiftiging
kom kom het is geen drugs.quote:Op maandag 3 november 2008 23:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
wat dacht je van revalideren van een alcohol vergiftiging
Welquote:
Ah owkee, d8 dat het zo was. Zal wel niet danquote:
hij zegt toch net, je moet niet alles gelovenquote:Op maandag 3 november 2008 23:17 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ah owkee, d8 dat het zo was. Zal wel niet dan
Als ik alles moest geloven wat de dokter zei, had ik allang dood moeten zijn.quote:Op maandag 3 november 2008 23:20 schreef Cageon het volgende:
[..]
hij zegt toch net, je moet niet alles geloven
quote:Op maandag 3 november 2008 23:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als ik alles moest geloven wat de dokter zei, had ik allang dood moeten zijn.
Geerd, je bent dood... Wij zijn allemaal dood..... we maken er het beste van in de helquote:Op maandag 3 november 2008 23:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als ik alles moest geloven wat de dokter zei, had ik allang dood moeten zijn.
Ben toevallig met de hellraiser serie aan het kijkenquote:Op maandag 3 november 2008 23:35 schreef rib-1 het volgende:
Avond
[..]
Geerd, je bent dood... Wij zijn allemaal dood..... we maken er het beste van in de hel [ afbeelding ]
Ik de Graham Norton showquote:Op maandag 3 november 2008 23:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben toevallig met de hellraiser serie aan het kijken
wtfquote:
had je vandaag en morgen weer vrij? dat je nu al aan het bier zitquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:19 schreef Geerd het volgende:
koffie en cake staat in de hoek.
Dat soort dingen moet je gewoon bij houden volgens geerdquote:Op dinsdag 4 november 2008 00:19 schreef Cageon het volgende:
[..]
had je vandaag en morgen weer vrij? dat je nu al aan het bier zit
quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:19 schreef Cageon het volgende:
[..]
had je vandaag en morgen weer vrij? dat je nu al aan het bier zit
[..]
wtf
ik zou wat anders op dr wang leggen
"Lets see if you can catch this"quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:19 schreef Cageon het volgende:
[..]
wtf
is ze niet wat oud voor jequote:Op dinsdag 4 november 2008 00:19 schreef Cageon het volgende:
[..]
wtf
quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:59 schreef rib-1 het volgende:
Ochtendgymnastiek
http://www.dumpert.nl/med(...)morgen_dumpert_.html
[..]
wtf
quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:59 schreef rib-1 het volgende:
Ochtendgymnastiek
http://www.dumpert.nl/med(...)morgen_dumpert_.html
quote:
http://www.motozoom.nl/webshop/meerinfo.cfm?bestelnummer=20019110&dummy=0quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:44 schreef Den_Haag het volgende:
zoek nog steeds een goede rugprotector. links anyone?
Als je het geduld kan opbrengen:quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:26 schreef Den_Haag het volgende:
zoek meer iets als een dainese wave 13. Met heupgordel en niet zo'n inlegjasding.
als je toch gaat, haal er ook ééntje voor mijquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:48 schreef Geerd het volgende:
Minicompressor 7,- max 17 bar.Lidl
Klereding maakt een teringherrie en de manometer blijft regelmatig hangenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:48 schreef Geerd het volgende:
Minicompressor 7,- max 17 bar.Lidl
Ik haal hem wel ff is het toch niks nouja 7,- is ook niks.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:02 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Klereding maakt een teringherrie en de manometer blijft regelmatig hangen![]()
![]()
Maar verder alles goed hôr
Wat verdien je als conducteurquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik haal hem wel ff is het toch niks nouja 7,- is ook niks.
Is dat een verkapte, ik doe mijn optimate weg, want er komt toch geen motor?quote:
Heb je al een urlquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:15 schreef Cageon het volgende:
Bah, wil je is een site maken voor jezelf, weet je gewoon niet hoe/waar te beginnen en hoe je het nou wilt hebben
das 42 minuten werkquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:16 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Wat verdien je als conducteur
7 euro is keiveul geld man
Nee, ga ik pas mee bezig als ik iets heb wat online kan, anders dan ben je aan het betalen voor niks.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:16 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Wat verdien je als conducteur
7 euro is keiveul geld man
Er komt zeker wel een motorquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:16 schreef Cageon het volgende:
[..]
Is dat een verkapte, ik doe mijn optimate weg, want er komt toch geen motor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:19 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Er komt zeker wel een motorMisschien een TLR
Kan ik je vrouw niet overhalen een fiets voor je te kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijg je er een klassieke spaanse gitaar bij durf te wedden dat je die nog niet hebt
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Je kan mijn vrouw ophalenquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:21 schreef Cageon het volgende:
[..]
Kan ik je vrouw niet overhalen een fiets voor je te kopen![]()
Ruilen dan? Vrouwen zijn namelijk goudmijnen...quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:24 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Je kan mijn vrouw ophalen
Je kan ze overigens niet terugbrengen, meegenomen = meegenomen
Goed moment om een motorkledingzaak te beginnenquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:25 schreef Geerd het volgende:
http://www.nujij.nl/nieuw(...)seerde.3937156.lynkx
In de winter niet zo erg.
Neejoh! Weg = Wegquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:26 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ruilen dan? Vrouwen zijn namelijk goudmijnen...
Blijven maar geld opleveren.
Heb je wat foto's hier in Alkmaar zijn weer een paar plekkies vrijquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:24 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ik zie alleen niet staan dat er ook geen gewone stekker aanzitquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik haal hem wel ff is het toch niks nouja 7,- is ook niks.
Als dat echt zo is moet ik toch maar eens motorlaarzen kopenquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:25 schreef Geerd het volgende:
http://www.nujij.nl/nieuw(...)seerde.3937156.lynkx
In de winter niet zo erg.
Uhmz iddquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik zie alleen niet staan dat er ook geen gewone stekker aanzit
[..]
Als dat echt zo is moet ik toch maar eens motorlaarzen kopen
want?quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Beetje lastig voor de motor gebruiken dan he
Eentje, waar ze aan het sporten isquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:30 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Heb je wat foto's hier in Alkmaar zijn weer een paar plekkies vrij![]()
Die zit strak in het pakquote:
Let er wel op dat er een geld terug sticker op de verpakking zit!quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 23:17 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ah owkee, d8 dat het zo was. Zal wel niet dan
quote:Psychoactieve stoffen
Waarom psychoactieve stoffen en niet drugs?
Hiervoor bestaan twee redenen. De eerste is dat het woord drugs in het dagelijks Nederlands spraakgebruik alleen wordt gebruikt om een aantal stoffen aan te duiden die als enig gemeenschappelijke kenmerk hebben dat het gebruik ervan verboden is. In die zin is heroïne een drug en alcohol niet. Maar dit spraakgebruik heeft beperkingen, bijvoorbeeld als we het hebben over morfine. Een junkie die morfine spuit is een druggebruiker, maar geldt dat ook voor een patiënt die van de dokter morfine krijgt voorgeschreven? Nee, niet volgens bovenstaande definitie, want hij gebruikt het legaal, als geneesmiddel. In Saoedi-Arabië is het gebruik van alcohol verboden, maar maakt dat een Fransman tot een druggebruiker als hij zijn glaasje wijn drinkt? Hij gebruikt dan geen drug maar een genotmiddel.
Een tweede reden is dat het gebruik van veel stoffen die alleen als geneesmiddel worden gebruikt ook consequenties kan hebben voor anderen dan de gebruiker zelf, bijvoorbeeld stoffen die de rijvaardigheid kunnen beïnvloeden. Daarom gaat deze cd-rom over psychoactieve stoffen, stoffen die een effect hebben op de menselijke psyche en daarom gebruikt worden en zullen we het verwarrende woord 'drugs' zoveel mogelijk vermijden.
Aldus, de kalende agent over zijn ervaringen met het vinden en vangen van zijn plassertje.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:00 schreef Cageon het volgende:
[..]
Aldus, de kalende agent over zijn ervaringen met het vinden en vangen van zijn plassertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet goed geld terugquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:24 schreef rib-1 het volgende:
[..]
terwijl ik dit lees schreeuw ik al "OW !" naar mijn ma, tot ik hh. zagquote:
Middenpool is de plus, dus gewoon aan je acculader koppelen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:38 schreef Roderick2085 het volgende:
Beetje lastig voor de motor gebruiken dan he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |