Life's a bitch equote:
Liever een fles vodka. Dondergavond ga ik me helemaal de pleuris zuipen (einde van de tentamenweek vieren), vrijdag ook (verjaardag), zaterdag ook (ook verjaardag). En dan maar eens kijken naar verdere plannenquote:
Goedbezigquote:Op maandag 3 november 2008 23:00 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Liever een fles vodka. Dondergavond ga ik me helemaal de pleuris zuipen (einde van de tentamenweek vieren), vrijdag ook (verjaardag), zaterdag ook (ook verjaardag). En dan maar eens kijken naar verdere plannen
wat dacht je van revalideren van een alcohol vergiftigingquote:Op maandag 3 november 2008 23:00 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Liever een fles vodka. Dondergavond ga ik me helemaal de pleuris zuipen (einde van de tentamenweek vieren), vrijdag ook (verjaardag), zaterdag ook (ook verjaardag). En dan maar eens kijken naar verdere plannen
Tis geen carnavalquote:Op maandag 3 november 2008 23:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
wat dacht je van revalideren van een alcohol vergiftiging
kom kom het is geen drugs.quote:Op maandag 3 november 2008 23:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
wat dacht je van revalideren van een alcohol vergiftiging
Welquote:
Ah owkee, d8 dat het zo was. Zal wel niet danquote:
hij zegt toch net, je moet niet alles gelovenquote:Op maandag 3 november 2008 23:17 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ah owkee, d8 dat het zo was. Zal wel niet dan
Als ik alles moest geloven wat de dokter zei, had ik allang dood moeten zijn.quote:Op maandag 3 november 2008 23:20 schreef Cageon het volgende:
[..]
hij zegt toch net, je moet niet alles geloven
quote:Op maandag 3 november 2008 23:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als ik alles moest geloven wat de dokter zei, had ik allang dood moeten zijn.
Geerd, je bent dood... Wij zijn allemaal dood..... we maken er het beste van in de helquote:Op maandag 3 november 2008 23:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als ik alles moest geloven wat de dokter zei, had ik allang dood moeten zijn.
Ben toevallig met de hellraiser serie aan het kijkenquote:Op maandag 3 november 2008 23:35 schreef rib-1 het volgende:
Avond
[..]
Geerd, je bent dood... Wij zijn allemaal dood..... we maken er het beste van in de hel [ afbeelding ]
Ik de Graham Norton showquote:Op maandag 3 november 2008 23:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben toevallig met de hellraiser serie aan het kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |