Back to reality?quote:
Nee, erkenning voor alles wat TS voor haar heeft gedaan natuurlijk!quote:
Denk je? Serieus?quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:11 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat ze kapot is van liefdesverdriet. En dat zie je, op foto's.
Groet,
een meisje.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:17 schreef Copycat het volgende:
Ja dat denk ik. Net zoals ik denk dat die anonieme stalktelefoontjes op je werk een schreeuw om jouw aandacht waren. En dat ze zich nu slecht is gaan kleden, is een overduidelijke aanwijzing dat ze klaar is de moeder van jouw kind te worden.
Snap je dat niet. Ze maakten samen toekomstplannen, trouwen, kindjes krijgen etc. En toen liet ts ineens 3 jaar niks van zich horen. Die zou ik ook de huid vol scheldenquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:27 schreef Copycat het volgende:
Maar hoe belandde je dan op het punt van telefonisch de huid vol schelden?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:53 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Locusta en Copycat, zijn jullie serieus? Moet ik me schuldig voelen?
God god god. Vrouwen. Het blijven mysteries.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Disclaimer: normaal heb ik een hekel aan posts met alleen een smiley, maar ik weet gewoon wérkelijk niet wat ik er verder over moet zeggen.
Ik maak me ook een beetje zorgen. Om jou.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:21 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Ik maak me een beetje zorgen, eigenlijk.
Nou oke. Ik stel je nog een serieus bedoelde vraag:quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:06 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
[..]
God god god. Vrouwen. Het blijven mysteries.
Mooie babbel, maar hier verlies je definitief je geloofwaardigheid.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:53 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Jajaja, eenmalig. Foto was verder ook niet van historisch belang. Ik denk zelfs dat de Hema, om verder imagoschade te voorkomen, de foto vernietigd heeft. Zou ik wel doen.
Ja, wat heb ik nou aan zo'n antwoord? Dan moet je daar ook een beetje serieus op ingaan. Waarom denk je dan van niet? Je doet er toch alle moeite voor om je Grote Liefde te vinden? Waarom zou ze dan haar mond houden als ze jou belt? En dat geneuzel over 'dat het hele bedrijf dan ontploft omdat ze bekend is...'. Kom op. You know better. Dat was makkelijk te voorkomen voor haar.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:34 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
@Greys: nee. Dat denk ik niet.
Jij hebt meer reden die brochure te bewaren dan ik. Ik heb al je posts gelezen, maar kreeg tegen het einde het idee dat je jezelf een beetje aan het indekken bent.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:34 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
@Greys: nee. Dat denk ik niet.
@Casparovv: Misschien heb je nog een Hema Kerstbrochure 2003. Ergens achterin, we staan in een deuropening.
Nou, het was niet iets wat ik aan vrienden zou laten zien. Dus heb ik het niet bewaard. Zal mijn moeder eens vragen, die bewaren dat soort dingen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:45 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Jij hebt meer reden die brochure te bewaren dan ik. Ik heb al je posts gelezen, maar kreeg tegen het einde het idee dat je jezelf een beetje aan het indekken bent.
Ik wil morgen graag op stap. Ik vind het ook niet relevant voor dit verhaal.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:51 schreef conleche het volgende:
Beste rode Fries. Any fotovan jezelf is nu goed hoor, even kijken of je materiaal bent voor Doutzen.....
Nee, dat niet, maar ik merk nu wel dat ironie en sarcasme niet aan jou besteed isquote:Op vrijdag 7 november 2008 19:53 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Jajaja, eenmalig. Foto was verder ook niet van historisch belang. Ik denk zelfs dat de Hema, om verder imagoschade te voorkomen, de foto vernietigd heeft. Zou ik wel doen.
Je hebt de foto van jou met de liefde van je leven niet bewaard. Logisch.quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:48 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
[..]
Nou, het was niet iets wat ik aan vrienden zou laten zien. Dus heb ik het niet bewaard. Zal mijn moeder eens vragen, die bewaren dat soort dingen.
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:54 schreef De_Rossige_Fries het volgende:
Nee Kaasje. ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |