Yup. Niet bekend mee?quote:Op donderdag 6 november 2008 16:01 schreef placebeau het volgende:
the hidden cameras?
jazeker, was al een tijdje aan het tobben op de naam omdat ik meende de band te kennen. ik word wel vrolijk van hen.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:09 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Yup. Niet bekend mee?
placebeau +1
gelukkig was dit een duidelijke vervolgvraagquote:Op donderdag 6 november 2008 16:31 schreef bukgeit het volgende:
Het heeft bijna 1000 topics gekost om erachter te komen, maar wat lijken al die indiebandjes op elkaar.
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:31 schreef bukgeit het volgende:
Het heeft bijna 1000 topics gekost om erachter te komen, maar wat lijken al die indiebandjes op elkaar.
Zo klopt het nog beter, zelfs.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:31 schreef bukgeit het volgende:
Bijna, maar ik reken het goed: Cherry Chapstick.quote:Op vrijdag 7 november 2008 08:42 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Beiden een nummer waar cherry lipstick in voorkomt
quote:I tried to understand this
I thought that they were out of their minds
How could I be so foolish (How could I)
To not see I was the one behind
So still I kept on fighting
Well, loosing every step of the way
I said, I must go back there (I got to go back)
And check to see if things still the same
Tuurlijkquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:12 schreef schaap001 het volgende:
Play That Funky Music - Wild Cherry
quote:Come a little closer huh, ah will ya huh.
Close enough to look in my eyes,![]()
Keeping it a mystery gets to me
Running down the length of my thighs,![]()
ook natuurlijk!quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
My Sharona van The Knack
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |