Misplaatste arrogantiequote:Op maandag 3 november 2008 21:43 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ken je plaats. Dat is NA mij; story of your life
Die internetstalker van je heeft toch een nieuwe motor? Kan ie binnen het uur bij je zijn!quote:Op maandag 3 november 2008 21:46 schreef Harajuku. het volgende:
Haha, ik blijf woon hier ver vandaan
quote:Op maandag 3 november 2008 21:49 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Die internetstalker van je heeft toch een nieuwe motor? Kan ie binnen het uur bij je zijn!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 november 2008 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Verdien 'm maar
Al ben ik wel voor Ajax![]()
It won't be the same without youquote:Op maandag 3 november 2008 22:14 schreef PrincePolly het volgende:
Oeps, PP messed up the topic again.
Ik offer mezelf wel op als dat een oplossing is. Dus als er behoefte aan is kap ik ermee, kan de rest verder.
Waarom zou je?quote:Op maandag 3 november 2008 22:14 schreef PrincePolly het volgende:
Oeps, PP messed up the topic again.
Ik offer mezelf wel op als dat een oplossing is. Dus als er behoefte aan is kap ik ermee, kan de rest verder.
Nee. 1900 en 2200quote:Op maandag 3 november 2008 22:16 schreef timmmmm het volgende:
Dus als ik het goed begrijp ben ik nu SL
Met de garantie inderdaad, dat de lynch precies om 19.00 is (okay, misschien 19.05, maar later toch niet)
En de kill ook goed op tijd,
Om die kill goed op tijd te kunnen zetten, moet ik wel ofwel alle speciale rollen verzoeken hun PM voor half 10 te sturen, ofwel de deadline voor de PM's 22.00 houden en de kills om 22.30 plaatsen, aan jullie de keus
Nee Tim nu willen we de PM's wel om stipt 19:00. Anders hoeven we je niet hoorquote:Op maandag 3 november 2008 22:16 schreef timmmmm het volgende:
Dus als ik het goed begrijp ben ik nu SL
Met de garantie inderdaad, dat de lynch precies om 19.00 is (okay, misschien 19.05, maar later toch niet)
En de kill ook goed op tijd,
Om die kill goed op tijd te kunnen zetten, moet ik wel ofwel alle speciale rollen verzoeken hun PM voor half 10 te sturen, ofwel de deadline voor de PM's 22.00 houden en de kills om 22.30 plaatsen, aan jullie de keus
Ik wil alles wel precies op tijd doen, maar dan moet ik wel op tijd alles horen van de maffia, want ik kan geen verhaaltjes maken in 5 min.quote:Op maandag 3 november 2008 22:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee Tim nu willen we de PM's wel om stipt 19:00. Anders hoeven we je niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak je de verhaaltjes van te voren, en doe je de slachtoffers er later in.quote:Op maandag 3 november 2008 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil alles wel precies op tijd doen, maar dan moet ik wel op tijd alles horen van de maffia, want ik kan geen verhaaltjes maken in 5 min.
Nee, jij zegt niet om zeven en tien uur alles te kunnen, dan zie ik dus taferelen voor me waar je een half uur, of een uur later bent, en dat doe ik dus niet, maar het kan inderdaad voorkomen dat hij er pas om 19.01 staat ipv 19.00,quote:Op maandag 3 november 2008 22:23 schreef Harajuku. het volgende:
Hij zeikt op mij dat ik exact 1900 2200 niet kan garanderen, maar hij mag wel later. Kom zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |