Wat ben jij een mongoolquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:42 schreef damsco het volgende:
Wat een haat allemaal mensen. Laten we de vriend van TS herdenken, het was een noodlottig samenspel van omstandigheden!
Ik ga geen fantasieën herdenken, hoe sneu ben je dan wel niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:42 schreef damsco het volgende:
Wat een haat allemaal mensen. Laten we de vriend van TS herdenken, het was een noodlottig samenspel van omstandigheden!
Gastquote:Op dinsdag 4 november 2008 01:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik ga geen fantasieën herdenken, hoe sneu ben je dan wel niet.
Nee, het topic is pas 7 uur open.quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:56 schreef Koskesh het volgende:
Is 't nu al 3 dagen dat niemand m heeft gezien?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:46 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Gast![]()
Je doet mij er echt geen pijn mee als je je als een klapjosti gedraagt op een forum hoor. Als je me niet gelooft ga je toch gewoon ergens anders heen
quote:Op maandag 3 november 2008 19:56 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Zijn naam is Stefan, hij staat in de keuken
Ja, goeie!quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:01 schreef de_boswachter het volgende:
Anders plaats je gewoon een foto van hem. Stuur ik hem wel door naar de FrontPage. Zo kunnen we hem makkelijk opsporen aangezien FOK wordt bezocht door duizenden mensen per dag.
Als je bericht van Boswachter leest. Duizenden per dag.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:23 schreef snorfiets het volgende:
[..]
Ja, goeie!
Hoeveel mensen bezoeken fok eigenlijk per dag?!
Waar?quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:32 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Als je bericht van Boswachter leest. Duizenden per dag.
Heb zojuist een PM van iemand gekregen die zegt de neef te zijn van deze gast. Heb hem doorverwezen naar de mods van de Frontpage.quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:01 schreef de_boswachter het volgende:
Anders plaats je gewoon een foto van hem. Stuur ik hem wel door naar de FrontPage. Zo kunnen we hem makkelijk opsporen aangezien FOK wordt bezocht door duizenden mensen per dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |