Dat was idd vrij fake jaquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:44 schreef BlixaBargeld het volgende:
Deze aflevering was gewoon tijdsverspilling
En was het geld op voor een beetje goede special effects? If so dan hadden ze die basejump er beter uit kunnen laten, die zag er niet uit
Viel mij ook gelijk opquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Charlotte is nooit in beeld gezien terwijl ze die sigaret inhaleerde of de rook uitblies
Dat er gisteren geen nieuwe aflevering uitgezonden zou worden, was enigszins nog wel te begrijpen.. Niemand zou toch kijken vanwege de Oscars.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:01 schreef PdeHoog het volgende:
8 maart is pas de volgende aflevering
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:01 schreef PdeHoog het volgende:
8 maart is pas de volgende aflevering
Interview is hier te lezen (blz 15)quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:52 schreef qu63 het volgende:
leuk (kort) interview met Dennis Haysbert in de spits van vandaag!
Ik niet dat iedereen er een mobieltje heeft en meteen het alarmnummer belt, en ik geloof dat de straten er nog al vol zijn, dus echt snel kunnen ze er ook niet komenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Wederom schieten ze zich suf in een stad in 't butenland en de lokale politie geeft geen thuis, niks geen sirenes etc
Maar wel vermakelijk hoor
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind de serie minder en minder worden
het verhaal gaat er een beetje uit... tot het vorige seizoen zat er een overkoepelend verhaal in... dat is nu weg en zijn het allemaal stand alone missies..quote:
Dat laatste ben ik helemaal met je eens, de serie wordt veel te vaak onderbroken..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het verhaal gaat er een beetje uit... tot het vorige seizoen zat er een overkoepelend verhaal in... dat is nu weg en zijn het allemaal stand alone missies..
heb een beetje het gevoel alsof ik s4 van 24 aan het kijken ben..... nog meer van hetzelfde.
+ dat ik het erg lang vind duren voor er weer een nieuwe ep uitkomt.. ep14 was alweer 2 weken geleden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |