TIMO !!!quote:
hahah, fucking grappigquote:
quote:
ik ook nietquote:Op maandag 3 november 2008 16:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hoi..nog 8 minuten en dan ga ik pleiten..blijf geen seconde langer..sort of
Uuuh 4 uurquote:Op maandag 3 november 2008 16:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
hoe laat was je vrijdag weg dan ?
netjes...quote:
Lamzak, reageer eensquote:
ja toch, maar later zou je het toch ook niet maken..4 uur was de max toch ?quote:
haha, groot gelijkquote:Op maandag 3 november 2008 16:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hoi..nog 8 minuten en dan ga ik pleiten..blijf geen seconde langer..sort of
Psies zoals iedere vrijdagquote:Op maandag 3 november 2008 16:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja toch, maar later zou je het toch ook niet maken..4 uur was de max toch ?
kerel die heel toevallig ook bij mij in de klas heeft gezeten.. vet lijp dat ik hem hier nu tegen komquote:
haha, chill..quote:
Ja maar... dan weet ik toch nog niet wie het isquote:Op maandag 3 november 2008 16:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kerel die heel toevallig ook bij mij in de klas heeft gezeten.. vet lijp dat ik hem hier nu tegen kom
Jij gunt een ander ook niks hequote:Op maandag 3 november 2008 16:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zal een beetje pics posten zodat ouwe rukkers als jou kunnen genieten![]()
Geloof me maar of niet
Timo, check profiel danquote:Op maandag 3 november 2008 16:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar... dan weet ik toch nog niet wie het is
Nou idd ben ik niet gewendquote:Op maandag 3 november 2008 16:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
haha, chill..
rustig hier of niet ?
ik was er ook niet, zit nu net..maar ga nu lekker weer naar huisquote:Op maandag 3 november 2008 16:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou idd ben ik niet gewendmaar ja was er zelf ook bijna niet vandaag
morgenochtend waarschijnlijk ook niet, maar daarnaaaaa
quote:Op maandag 3 november 2008 16:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
haha, chill..
rustig hier of niet ?
Ja kutterig is dat..maar ik ga ook naar huisquote:Op maandag 3 november 2008 16:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik was er ook niet, zit nu net..maar ga nu lekker weer naar huis
en alleen tussen de middag had ik even tijd..zal sowieso wel weer minder worden..
bbquote:Op maandag 3 november 2008 16:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja kutterig is dat..maar ik ga ook naar huisfijne avond
Hooooooooooooooiquote:Op maandag 3 november 2008 16:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja kutterig is dat..maar ik ga ook naar huisfijne avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |