moet je wel proberen niet op de vlekken erin te liggen , sommige zijn nog nat en dat is vies voor julliequote:Op woensdag 5 november 2008 19:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Als wij nou seksen in Jimbo's bed dan.
Nee, ik wil seks met Jimbo. hihihi.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Als wij nou seks hebben in Jimbo's bed dan.
kusje eropquote:
ik wil red_Catquote:Op woensdag 5 november 2008 19:55 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Zullen wij dan seks hebben. Niemand wil me.
Ja wanneer spreken wij af?quote:Op woensdag 5 november 2008 19:55 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Zullen wij dan seks hebben. Niemand wil me.
Yay!quote:
quote:
Is goed, komjij dan hierheen want ik ga mij vcoorlopig niet veel verder verplaatsen dan mijn hoofd weer anders op het kussen leggenquote:Op woensdag 5 november 2008 20:03 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Yay!Ik was al bang dat ik mijn tarzan weer moest opgraven.
Ehm, how about NU?
Oke, ik bel Rash of hij meneer de taxi stuurt.quote:Op woensdag 5 november 2008 20:06 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Is goed, komjij dan hierheen want ik ga mij vcoorlopig niet veel verder verplaatsen dan mijn hoofd weer anders op het kussen leggen
Hahaha! Nou ik wacht wel af danquote:Op woensdag 5 november 2008 20:08 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Oke, ik bel Rash of hij meneer de taxi stuurt.
Totzo
hey gast ;Dquote:Op woensdag 5 november 2008 20:05 schreef vigier het volgende:
Heej Jimbo, ik hou je in de gaten ja... Sex met Red_Cat betekent dat je minder tijd aan het oefenen met je gitaar besteedt. Slechte zaak.
Ohw ja, en als je bezig bent, pas op dat haar kat niet jaloers wordt...die kan boos worden.
quote:
heuj achteraan in de rij aansluiten jijquote:
Player!quote:Op woensdag 5 november 2008 20:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heuj achteraan in de rij aansluiten jijik sta hier ook al een jaar in de wachtrij
Met zieke mensen?quote:Op woensdag 5 november 2008 20:11 schreef Jimbo het volgende:
ik voorspel een fok! singles orgie meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |