Wist je nog dat ik zei dat ik je webcam niet zou opnemen op video? whehehehe.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:39 schreef PluisigNijntje het volgende:
Wil dr nog iemand kutopmerkingen maken? Kom maar op, nu we toch bezig zijn.
HAHAHAHA JIJ LUISTERT NAAR PARAMORE BLHHWWHWEHEHEHEHEHquote:Op woensdag 5 november 2008 18:39 schreef PluisigNijntje het volgende:
Wil dr nog iemand kutopmerkingen maken? Kom maar op, nu we toch bezig zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet dat nouquote:Op woensdag 5 november 2008 18:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Wist je nog dat ik zei dat ik je webcam niet zou opnemen op video? whehehehe.
quote:Op woensdag 5 november 2008 19:00 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Aantrekkelijker zijn dan, droogkutkloot!
daar hebben ze GHB voorquote:Op woensdag 5 november 2008 19:00 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Aantrekkelijker zijn dan, droogkutkloot!
Zout absorbeert vocht. ofzoquote:Op woensdag 5 november 2008 19:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier dan zijn jullie wat minder flauw
Verklaard waarom jimbo zolang droogstaatquote:Op woensdag 5 november 2008 19:03 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Zout absorbeert vocht. ofzo
Hij is te grappig?quote:Op woensdag 5 november 2008 19:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Verklaard waarom jimbo zolang droogstaat
Zij werd ook nooit nat van jou?quote:Op woensdag 5 november 2008 19:05 schreef Jimbo het volgende:
mn vriendin was dus net als een zout pilaar?
daar ben je vrouw voorquote:Op woensdag 5 november 2008 19:05 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Hij is te grappig?
* Nijntje snapt er niet veel meer van.
die micro penis van me kan nix nat krijgen ondanks dat ik je onder pisquote:Op woensdag 5 november 2008 19:06 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Zij werd ook nooit nat van jou?
zelfspotquote:Op woensdag 5 november 2008 19:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die micro penis van me kan nix nat krijgen ondanks dat ik je onder pis
Prima.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het bamboe verbruik van koala's ?
JAquote:Op woensdag 5 november 2008 19:23 schreef Jimbo het volgende:
ik ben ook ziek
en van horen zeggen is red_cat ook ziek
zullen we een zieke fokkers club starten?
wat was er gister?quote:Op woensdag 5 november 2008 19:32 schreef Jimbo het volgende:
jij was dr toch heulmaal niet gister ?anders hebben we allemaal elkaar aangestoken
die moet je opensnijden voor je ze frituurt, zitten stukjes goud in en daar kan je je kiezen op brekenquote:
Ik wil ookquote:Op woensdag 5 november 2008 19:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wil seks met Jimbo in Nijntje der bed
trioquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |