Ja klopt, spel was 2e hands en iets van 5 pond, goede prijs was dat, al iets ouder spel.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:22 schreef Slappy het volgende:
Doen ze met opzet hoe hoger de verzendkosten hoe minder aan Ebay zelf te betalen.Dus meestal zijn games dan spotgoedkoop alleen verzendkosten weer heel hoog.
En als ik niet ga betalenquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Had je van te voren moeten overeenkomen, nu is het jammer voor Jorien
Dan krijg je negatieve feedback en dan wordt het lastiger om in de toekomst internationaal te kopen.quote:
Hij doet maarquote:Op dinsdag 9 december 2008 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan krijg je negatieve feedback en dan wordt het lastiger om in de toekomst internationaal te kopen.
Is het nou zo moeilijk in te zien dat dit je eigen fout was?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij doet maar
Krijgt die ook een neg feedback
Wat is er student uit Hengeloquote:Op dinsdag 9 december 2008 12:34 schreef emokid het volgende:
Het is een Feyenoorder zie dat dan. MarsNL, de xboxworld piraat.
God of War (PSP) is de 6e verzonden en vandaag afgeleverdquote:Op donderdag 11 december 2008 09:21 schreef motherflocker het volgende:
Weet iemand wat de verzendsduur van cd-wow is? heb ze voor 8 december betaald en zouden verstuurd zijn?
quote:Status van uw pakket
Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving
PENANG,
MY 11/12/2008 23:40 VERTREKSCAN
UTRECHT,
NL 11/12/2008 14:29 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
PENANG,
MY 11/12/2008 19:28 HERKOMSTSCAN
MY 11/12/2008 4:11 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Traceerresultaten verstrekt door UPS: 11/12/2008 13:52 ET
Owntquote:Op donderdag 11 december 2008 20:05 schreef YOgamerYO het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
Mijnpakket
is
waarschijnlijk
opgepakt
door
de
douane
![]()
[..]
Hier staat dat mijn pakket in utrecht was en toen terug gestuurd
![]()
![]()
Betaal jij nou maar netjes je verzendskostenquote:
Je moet als je vanuit Nederland besteld de prijzen in Euro's zetten (rechtsbovenin geloof ik), anders kun je niet afrekenen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:19 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Bij play.com staat dat er automatisch in Euro's wordt afgerekend.
Bedoelen ze dan dat je de prijzen krijgt die je bij Euro kunt kiezen op hun site? Of worden de ponden gewoon omgerekend naar euro's. Want het scheelt wel een boel of je ponden of euro's kiest op hun site en ponden zijn dus voordeliger om te kiezen of gaat dat dus niet en wordt het automatisch gedaan?
waar zie je dattie terug gestuurd is dan?quote:Op donderdag 11 december 2008 20:05 schreef YOgamerYO het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
Mijnpakket
is
waarschijnlijk
opgepakt
door
de
douane
![]()
[..]
Hier staat dat mijn pakket in utrecht was en toen terug gestuurd
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb een groot geschil met een koper op Ebay.
Er stond verzending buitenland nader over een te komen, Meestal is dat 2/3 pound naar Nederland.
knip
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja klopt, spel was 2e hands en iets van 5 pond, goede prijs was dat, al iets ouder spel.
Maar hoe moet ik dit oplossen?
opgelost slotjequote:Op dinsdag 9 december 2008 11:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja gedaan, lager dan 8 wil die niet gaan.
Gister ontvangen, zeer goeie levering dusquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:07 schreef yes-yes het volgende:
zojuist PES 09 bestelt voor 33 Euro incl bij amazon.co.uk
ben benieuwd hoe snel ik hem binnen heb
Hoe is het afgelopen met je ebay avontuur? Nog een prijs overeengekomen of alleen negatieve feedback gekregen?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik verwacht morgen Midnight weer hier
Jammer dat die eerst kapot was, en het week extra duurde
Bij play.com slaat het inderdaad nergens op. Je kan ook kijken op amazon.co.uk, of ebay, ik heb met beiden alleen maar heel goede ervaringen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:54 schreef motherflocker het volgende:
Iemand tips voor eerlijke prijzen bij een engelse gameshop? Vind dat play.com echt belachelijke omwisselprijzen hanteerd momenteenl
duurt zeker een week!quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:07 schreef Glennz het volgende:
Ik heb Little Big Planet 15 Dec 2008 besteld bij www.cdwow.nl.
Alleen ik heb nog niks binnen. Nu heb ik die site even goed bekeken en het lijkt erop dat het gewoon uit de US komt. Bij 'Mijn orders' staat dat hij 17 december verzonden is. Heeft iemand ervaringen met deze site, en krijg ik mijn exemplaar nog wel?
Maakt dat nou uit, mijne was 12 december verzonden en afgelopen zaterdag (20e) aangekomen!quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:06 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ok, thx. Maar weet je misschien ook waar het vandaan moet komen?
Singapore, Australië...quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:06 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ok, thx. Maar weet je misschien ook waar het vandaan moet komen?
Dat maakt uit, omdat ik eerst dacht dat het gewoon uit nederland kwam. Maar ik zit er nu niet meer over in, omdat het bij jou ook goed gegaan is.quote:Op maandag 22 december 2008 13:49 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Maakt dat nou uit, mijne was 12 december verzonden en afgelopen zaterdag (20e) aangekomen!
Thxquote:
Enige rare is dat LBP wel keurig is binnen gekomen, maar ik nog steeds aan het wachten ben op Uncharted... Terwijl deze tegelijkertijd met LBP is verzonden!quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:39 schreef Glennz het volgende:
[..]
Dat maakt uit, omdat ik eerst dacht dat het gewoon uit nederland kwam. Maar ik zit er nu niet meer over in, omdat het bij jou ook goed gegaan is.
[..]
Thx![]()
Hmm, dat is wel vreemd.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:15 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Enige rare is dat LBP wel keurig is binnen gekomen, maar ik nog steeds aan het wachten ben op Uncharted... Terwijl deze tegelijkertijd met LBP is verzonden!
Bij www.play.com precies hetzelfde :s rainbow six vegas II en een jas besteld, alle 2 zelfde datum verzonden had maandag spel binnen maar jas is er nog steeds niet..
Jep jep, beide betrouwbare sites aangezien ik bij play.com al 5 tal games keurig op tijd heb gekregen wacht ik nog ff af met bellen.quote:
Dan krijg je ook niets nieuws toegestuurdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:44 schreef BIGGI het volgende:
Verkeerde bluray binnen gehad van Cd-wow![]()
Ik had Reign over me besteld, Open Season ontvangen..
Formuliertje ingevuld op hun site, ben benieuwd hoe ze reageren.. (ik heb vriendelijk aangegeven dat ik niet van plan ben iets terug te sturen).
Hehe ok ja valt te verwachten, ik kon het altijd proberen natuurlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:13 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dan krijg je ook niets nieuws toegestuurd
Kleding ligt waarschijnlijk bij de douane. Die mag je niet zomaar importeren namelijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:15 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Enige rare is dat LBP wel keurig is binnen gekomen, maar ik nog steeds aan het wachten ben op Uncharted... Terwijl deze tegelijkertijd met LBP is verzonden!
Bij www.play.com precies hetzelfde :s rainbow six vegas II en een jas besteld, alle 2 zelfde datum verzonden had maandag spel binnen maar jas is er nog steeds niet..
Niet waar, je mag binnen de EU wel kleding importeren!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kleding ligt waarschijnlijk bij de douane. Die mag je niet zomaar importeren namelijk.
thanks, kijk ik nog even verderquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bij Play kan het niet, ze verzenden niet naar niet-UK adressen als er in ponden afgerekend wordt. Bij andere sites betaal ik gewoon in de valuta die ze rekenen (USD op Play-Asia en CAD op VGP bijvoorbeeld).
waar zat je aan te denken dan? iDeal?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:18 schreef DaveHarris het volgende:
Weet iemand een site waar ze goedkoop games aanbieden als bij amazon.co.uk en play.com maar waar je niet alleen maar met een creditcard kunt betalen maar waar ze meerdere opties hebben?
Paypal is wel handig.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:19 schreef Misan het volgende:
[..]
waar zat je aan te denken dan? iDeal?
Ik wist wel dat ze verschillende domeinen hadden, maar nooit opgevallen dat ze ook andere prijzen hanteren.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:29 schreef Granaatappel het volgende:
Ik mis CD-WOW in de TS, echt een goede online shop en zeer goedkoop.
Het rare aan CD-WOW is dat ze verschillende site-domeinen hebben: .com, .us, .nl, .se, .com.au
Heb nu dus Call of Duty: World at War voor de PC besteld via de Australische site, die was het goedkoopst van allemaal. Het schilt letterlijk tien euro per domein-site van CD-WOW, terwijl ze allemaal vanuit Hong Kong worden verstuurd naar je adres. Op de Australische site staat hij omgerekend voor ¤28,-, gratis verzendkosten en binnen 7 dagen in huis.
Iemand anders ervaringen met CD-WOW?
Van Uncharted wel jammer, maar wel netjes bij LBP, ze leveren binnen 6 tot 8 dagen, dus 5 is wel mooi dan.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:52 schreef motherflocker het volgende:
cd-wow 2x iets besteld: LBP en Uncharted.
LBP binnen 5 dagen in huis, Uncharted kon niet geleverd worden dus geld terug.
Sorry bedoelde 5 werkdagenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:12 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Van Uncharted wel jammer, maar wel netjes bij LBP, ze leveren binnen 6 tot 8 dagen, dus 5 is wel mooi dan.
Het probleem met GH is gewoon dat ze steeds duurder worden en dat dingen die je hebt gepreordered soms niet leverbaar zijn. Voor de rest is het wel ok. Verzending is ietwat traag maar wel gratis.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:55 schreef SuperFruitig het volgende:
x post:
hoe zit het nu met gamehubs? Ik hoor veel negatieve verhalen maar skate 2 kost maar 36 incl
http://gamehubs.com/PS3/skate-2.html
Doen niet doen wel doen?
5 werkdagen vind ik niet lang als iets gratis uit Maleisië komtquote:Op zondag 25 januari 2009 15:58 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Het probleem met GH is gewoon dat ze steeds duurder worden en dat dingen die je hebt gepreordered soms niet leverbaar zijn. Voor de rest is het wel ok. Verzending is ietwat traag maar wel gratis.
Eeeeh, woon je soms bij hun naast de deur? Want bij mij duurde het vaak bijna 2 weken voordat het op de deurmat viel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:37 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
5 werkdagen vind ik niet lang als iets gratis uit Maleisië komt
Hier altijd precies 7 dagenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:05 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Eeeeh, woon je soms bij hun naast de deur? Want bij mij duurde het vaak bijna 2 weken voordat het op de deurmat viel.
Lage Pond en de recessiequote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Trouwens ik wil het e.e.a. bestellen:
Skate 2 37incl bij Gamehubs, lijkt me duidelijk (hopelijk gaat t een beetje rap)
En dan zag ik dit:
http://www.amazon.co.uk/Sony-Killzone-2-PS3/dp/B000E69YHK/ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=videogames&qid=1234007910&sr=8-3
K2 + RE5 voor 65pond? (75 euro). Hoe kan dat zo goedkoop zijn?
Wat betaal ik voor verzendkosten? En snappen ze mn pakketje bij de doane?
MYGAWD
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:01 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Lage Pond en de recessieOja, verzendkosten zijn 3 of 4 pond standard en 0,99 per item erbij. dus in totaal 5 of 6 pond, maar ik zie dat het samen met verzendkosten 65 pond is. Heel betrouwbare site, heb hier ook killzone 2 en halo wars gepreorder.
Een oude collega van me had ook zoiets met GoW 2. Hij vond het te lang duren dus hij besliste de bestelling te annuleren. Hij kreeg netjes zijn geld terug. Tot zijn verrassing viel een week later toch GoW 2 op zijn deurmatquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:12 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Heb inmiddels 4 emails van cdwow gekregen dat er een vertraging is met het leveren van FEAR 2. Ik heb dus maar eens een boze email gestuurd en een paar uur later had ik al antwoord. Hij zal waarschijnlijk op de 26ste (vandaag dus) wel bij hun binnenkomen en dit soort vertragingen zijn erg zeldzaam... Jaja, 't zal wel. Mijn eerste en waarschijnlijk ook laatste ervaring met cdwow...
Mwhahahaquote:Op donderdag 26 februari 2009 15:44 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Een oude collega van me had ook zoiets met GoW 2. Hij vond het te lang duren dus hij besliste de bestelling te annuleren. Hij kreeg netjes zijn geld terug. Tot zijn verrassing viel een week later toch GoW 2 op zijn deurmat
quote:We are pleased to confirm that your item has been shipped by CD WOW!
Ebayquote:Op maandag 2 maart 2009 14:44 schreef Slappy het volgende:
Even zien dan ik erger me zo dood aan dat die Engelsen nooit Paypal accepteren
en met paypal, net ff een bestelling gedaanquote:Op maandag 2 maart 2009 14:44 schreef Slappy het volgende:
Even zien dan ik erger me zo dood aan dat die Engelsen nooit Paypal accepteren
White knight toch de onderste?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Tijdje geleden besteld bij PlayAsia, 1 week levertijd![]()
Heb die bon al weggegooid afdak, sorry
[ afbeelding ]
En vandaag binnen gekomen uit Japan![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |