Op dit soort momenten, heb je natuurlijk altijd Louis Theroux (Ned. 3)quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:49 schreef alexis_ het volgende:
Zelden zo'n nutteloze en slechte uitzending gezien.
GS, win maar.
Mathijs deed ook zo lekker denigrerend.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:51 schreef Specularium het volgende:
Ik krijg het idee dat GS niet mag winnen maar we zullen zien.
Die heb ik al gezien, maar inderdaad, sterke reportage. Lef heeft die gast.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Op dit soort momenten, heb je natuurlijk altijd Louis Theroux (Ned. 3)
Mwah, PVDA wilde eigenlijk al van haar af (bleek achteraf) maar dit heeft een sneeuwbaleffect veroorzaakt waardoor het misschien iets sneller is gegaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:52 schreef Cee het volgende:
Mag ik een schandalig beschamende vraag stellen? Wat heeft het tv-fragment van GS/Vogelaar nou verder als gevolg gehad? Heeft dat haar aftreden veroorzaakt, of wat was het nou precies?
(sorry, soms leef ik in een ei)
Jeujjj goochelaars.
Laten we het zo stellen, als dat hele Vogelaar interview nooit had plaatsgevonden, zou Vogelaar nog steeds minister zijn geweest. Dat geloof ik heilig.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:52 schreef Cee het volgende:
Mag ik een schandalig beschamende vraag stellen? Wat heeft het tv-fragment van GS/Vogelaar nou verder als gevolg gehad? Heeft dat haar aftreden veroorzaakt, of wat was het nou precies?
(sorry, soms leef ik in een ei)
Jeujjj goochelaars.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoop zo erg dat hun act MISLUKT, dat ze genadeloos door de mand vallen.
Mwah, hij is er zelf niet eens, dat valt me nog mee.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:53 schreef Sanne het volgende:
Als Joran het wordt krijgen we weeeer de hele week Peter R overal aan tafel.
Als GS wint krijgen we weer GS overal aan tafel. Het is een lose/lose situatie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:53 schreef Sanne het volgende:
Als Joran het wordt krijgen we weeeer de hele week Peter R overal aan tafel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |