Ik vind 'm eigenlijk best goedquote:Op maandag 3 november 2008 13:20 schreef ScottTracy het volgende:
Mijn eerste 3fm topic, ik hoop dat 't zo goed is.
Het is denser. Niet dancerquote:Op maandag 3 november 2008 13:20 schreef ScottTracy het volgende:
Je bent helemaal geslaagdquote:Op maandag 3 november 2008 13:20 schreef ScottTracy het volgende:
Nee, het is dancer, afgeleid van een citaat van auteur Hunter S. Thompsonquote:
Volgens Wikipedia nietquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 13:26 schreef Sersjee het volgende:
Zei Rob nou "Patronaat in Den Haag"? Nooit geweten dat Den Haag op fietsafstand was...
Dan is Michiel een Rabberingetje begaan. Had het nog wel nagezocht, maar ik kwam alleen denser tegen.quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 13:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan is Michiel een Rabberingetje begaan. Had het nog wel nagezocht, maar ik kwam alleen denser tegen.
quote:Op maandag 3 november 2008 13:33 schreef borisz het volgende:
Tijd voor colleges
tot halvewege MM ofzo
Ik zie je wel voorbij varenquote:Op maandag 3 november 2008 13:33 schreef borisz het volgende:
Tijd voor colleges
tot halvewege MM ofzo
Ik neem me in zo'n geval altijd het eerste voor, maar om de een of andere reden doe ik altijd het tweede.quote:Op maandag 3 november 2008 13:45 schreef MutZ het volgende:
Hmmm...Ik heb de keuze uit tentamen leren of m'n muziekcollectie weer eens ff netjes bijwerken... Wat zal ik eens gaan doen?
quote:Op maandag 3 november 2008 13:50 schreef Marc63 het volgende:
Mn radio stoorde ff. Was de Indecent Proposal nog geslaagd zonder Opstelten?
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het bij mij daar ook op gaat uitdraaien...quote:Op maandag 3 november 2008 13:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik neem me in zo'n geval altijd het eerste voor, maar om de een of andere reden doe ik altijd het tweede.
Ze kregen 30/49 seconden omdat ze wel het nummer op stelten deden, maar zonder Opstelten.quote:Op maandag 3 november 2008 13:50 schreef Marc63 het volgende:
Mn radio stoorde ff. Was de Indecent Proposal nog geslaagd zonder Opstelten?
Dat had ik wel gehoord, maar is de hele opdracht nu mislukt? Of kregen ze nog wat troostseconden omdat ze wel de stelten hadden en gezongen hebben?quote:Op maandag 3 november 2008 13:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Ze kregen Opstelten niet uit z'n vergadering ofzo.
Ja, de hele opdracht was daardoor mislukt. Ze hadden nog wel een stukje gezongen op stelten, maar ze kregen niet eens troostseconden volgens mij.quote:Op maandag 3 november 2008 13:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat had ik wel gehoord, maar is de hele opdracht nu mislukt? Of kregen ze nog wat troostseconden omdat ze wel de stelten hadden en gezongen hebben?
Ah, das dan toch aardig van Rob. Of zou het meespelen dat Blizzard bij Jelmer uit de buurt komt?quote:Op maandag 3 november 2008 13:53 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ze kregen 30/49 seconden omdat ze wel het nummer op stelten deden, maar zonder Opstelten.
En bij Angusquote:Op maandag 3 november 2008 13:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah, das dan toch aardig van Rob. Of zou het meespelen dat Blizzard bij Jelmer uit de buurt komt?
quote:Op maandag 3 november 2008 14:05 schreef Piles het volgende:
Middag
Vanavond nog ff EkstraWeekend online zetten, helemaal vergeten
Hey Guisquote:
[(blij met) belangstelling] Ja hoor. En daar bij jou dan?[/(blij met)belangsteling]quote:
Moet eigenlijk tentamens leren, maar ben bezig met het ordenen van m'n muziekcollectie... Gigantisch studie-ontwijkend gedrag dus...quote:
M'n kater is met onbekende bestemming vertrokken, dus alles rozengeur en maneschijn.quote:
Yoehoeeeee!!!! (zegt een Wierdenaar)quote:Op maandag 3 november 2008 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Guisie is okee olee olee. Wierduuuuuuh! (zegt een Rijssenaar)
Of - als 't echt niet lukt - Kids van het MGMT-ensemble. Ik heb gehoord dat dat ook een prettig plaatje schijnt te zijn.quote:Op maandag 3 november 2008 14:43 schreef MutZ het volgende:
Ohja, The Killers - Human zou wel een hele mooie request zijn
Daar kan ik ook wel mee levenquote:Op maandag 3 november 2008 14:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of - als 't echt niet lukt - Kids van het MGMT-ensemble. Ik heb gehoord dat dat ook een prettig plaatje schijnt te zijn.
Algehele staat van kut dus.quote:Op maandag 3 november 2008 15:12 schreef on_air het volgende:
[..]
- mensen
- drank
- druks
- slapeloosheid
- kantoorwerk
- junk food
- kou
- wintertijd
- enz
Das minderquote:Op maandag 3 november 2008 15:12 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza heeft ratje in de buurt van een windmolen bij Almere begraven
3FM meent daar dit jaar ook nog es volop aandacht (en geld) aan te moeten besteden. Ik zou ook zeggen: daar hebben we radio 1 voor. Maar goed.quote:Op maandag 3 november 2008 15:29 schreef Frutsel het volgende:
doet 3FM morgen ook nog aan de VS-verkiezingen ?
zal radio 1 wel zijn neem ik toch aan
quote:3FM Serious Politics presents: The President’s Night
3FM zendt tijdens de Amerikaanse verkiezingsnacht tot 01.00 uur live uit vanuit de Melkweg in Amsterdam. 3FM DJ’s Michiel Veenstra (NPS) en Eric Corton (VPRO) zijn in de Melkweg aanwezig en doen verslag van The President’s Night. Om 01.00 uur dragen zij het stokje over aan hun collega’s in de studio. Sander Guis (AVRO) praat de luisteraars van 01.00 tot 04.00 uur bij over de laatste ontwikkelingen. Daarna neemt Domien Verschuuren (NPS) het tot 06.00 uur van hem over.
quote:
Ik ga eens kijken of dat gratis sms'je van de NOS me als eerste op de hoogte brengtquote:Op maandag 3 november 2008 15:40 schreef Sersjee het volgende:
Ik zie wel op teletekst wie er heeft gewonnen![]()
Ik ga eens kijken of dat gratis sms'je van de NOS me als eerste op de hoogte brengtquote:Op maandag 3 november 2008 15:40 schreef Sersjee het volgende:
Ik zie wel op teletekst wie er heeft gewonnen![]()
Als dat SMSje net zo vaak komt als dat jij hier post, is het vast niet meer gratizquote:Op maandag 3 november 2008 15:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of dat gratis sms'je van de NOS me als eerste op de hoogte brengt.
quote:Op maandag 3 november 2008 15:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als dat SMSje net zo vaak komt als dat jij hier post, is het vast niet meer gratiz
dat hoop je... jij wilde ook maar één keer posten en het bericht kwam twee keerquote:Op maandag 3 november 2008 15:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Iedereen krijgt er maar ééntje.
quote:Op maandag 3 november 2008 15:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat hoop je... jij wilde ook maar één keer posten en het bericht kwam twee keer![]()
ik sms ook wel eens één keer en dan krijgt die persoon hem drie keer(of heul niet)
quote:Op maandag 3 november 2008 15:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat hoop je... jij wilde ook maar één keer posten en het bericht kwam twee keer![]()
ik sms ook wel eens één keer en dan krijgt die persoon hem drie keer(of heul niet)
Tot vanaafquote:Op maandag 3 november 2008 16:14 schreef muisje-eliza het volgende:
tis weer tijd om te gaan...tot vanaaf
quote:Op maandag 3 november 2008 16:32 schreef Da_Sandman het volgende:
En daar las Sander even mijn sms op.
niet zo agressief hequote:Op maandag 3 november 2008 16:32 schreef on_air het volgende:
Rode vlekken in mijn nek. Telt dat ook.
Wees welkomquote:Op maandag 3 november 2008 16:39 schreef Noortje. het volgende:
Heu!
Ik heb hier geen geluid op de computer. En geen radio in de kamer. Dus moet ik het met mijn mobiel doen, want mr. iPod is leeg. Toch vind ik het leuk om mee te praten, dus ziehier!
quote:Op maandag 3 november 2008 16:39 schreef Noortje. het volgende:
Heu!
Ik heb hier geen geluid op de computer. En geen radio in de kamer. Dus moet ik het met mijn mobiel doen, want mr. iPod is leeg. Toch vind ik het leuk om mee te praten, dus ziehier!
Lol! Ik moet zo ookquote:Op maandag 3 november 2008 16:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dankuzeer.
Ik verveel me, weet iemand iets om te doen behalve naar de supermarkt gaan?
Graag!quote:Op maandag 3 november 2008 16:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]zullen we even alles nazingen voor je? euh natypen...
Nee want ik moet júist zelf, zodat ik even iets te doen heb.quote:Op maandag 3 november 2008 16:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lol! Ik moet zo ookMoet ik wat voor je meenemen?
Een maaltijd voor vanavond, nog geen idee watquote:Op maandag 3 november 2008 17:01 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Graag!
[..]
Nee want ik moet júist zelf, zodat ik even iets te doen heb.
Toch bedankt, wat ga je allemaal halen?
Spinazie?quote:Op maandag 3 november 2008 17:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een maaltijd voor vanavond, nog geen idee wat![]()
Verder brood en beleg voor morgenvroeg... de rest heb ik nog wel in huis (denk ik)
quote:Op maandag 3 november 2008 16:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zo weer even relaxen, roerig dagje achter de rug met stelletje eikels van aannemer en projectontwikkelaar, die dachten even bij hun ruzie de kopers te betrekken, door beslag op het huis te leggen
Je mag mijn tentamen wel leren, ik ben toch aan het SOGgen door muziek uit te zoeken.quote:Op maandag 3 november 2008 16:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dankuzeer.
Ik verveel me, weet iemand iets om te doen behalve naar de supermarkt gaan?
Hoe is dat nu afgelopen?quote:Op maandag 3 november 2008 16:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zo weer even relaxen, roerig dagje achter de rug met stelletje eikels van aannemer en projectontwikkelaar, die dachten even bij hun ruzie de kopers te betrekken, door beslag op het huis te leggen
Ik ben ook aan het SOG'en. Heb eeeeecht geen zin. Dus nu ga ik alsnog maar naar de supermarkt. :wquote:Op maandag 3 november 2008 17:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je mag mijn tentamen wel leren, ik ben toch aan het SOGgen door muziek uit te zoeken.
Same here, dus dan maar muziek uitzoeken, is soms ook hard nodigquote:Op maandag 3 november 2008 17:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het SOG'en. Heb eeeeecht geen zin. Dus nu ga ik alsnog maar naar de supermarkt. :w
Goede zaak, imo. Vind 't een leuke band, verraste me vorig jaar aangenaam op Lowlands. Die nieuwe single Wannabe in LA klinkt ook al erg leukquote:Op maandag 3 november 2008 17:24 schreef Marc63 het volgende:
Ik lees net mn mail en in de 3FM-nieuwsbrief stond me toch een leuke verrassing! Wat is er aan de playlist toegevoegd? Eagles Of Death Metal - Wannabe In LA
Het moest maar liefst 3 albums en een bezoekje aan Pinkpop duren voordat ze de playlist gehaald hebben. Kunnen nu Don't Speak (I Came To Make A BANG!) en I Want You Soo Hard (Boy's Bad News) op de playlist gezet worden?
Heu daar hadden wij het over met maatschappijleer! We vroegen ons al af wanneer dat zou gaan gebeuren.quote:Op maandag 3 november 2008 17:51 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)rechter__.html?p=1,1
Wat is het toch eigenlijk een zielig ventjequote:Op maandag 3 november 2008 17:51 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)rechter__.html?p=1,1
Joran of P.R. de Vries?quote:Op maandag 3 november 2008 17:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wat is het toch eigenlijk een zielig ventje
Joranquote:
Waarom?quote:Op maandag 3 november 2008 18:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh beide wel, al is Joran wel de grootste zielepiet-sukkel![]()
![]()
quote:
Nou ja ik heb dat gedoe bij P&W niet gezien, maar recentelijk wel dat hele 'interview' met verborgen camera (had het eerst niet gezien, toen die hele hype er was), en ik moet eerlijk zeggen dat ik Petertje toch wel de meest erge kneus vind die van zichzelf zegt dat hij slim is. Beetje lopen roepen dat Joran heeft bekend (1: hij was stoned > niet geldig bewijs. 2: het is verboden om dmv verborgen camera iemand uit te horen (vandaar de aanklacht dan ookquote:Op maandag 3 november 2008 18:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou dat is wel mijn algehele beel van hem na alles wat ik op tv heb gezien...vooral bij P&W en een intervieuw met zn ouders die hem echt de meest geweeeeldige jongen van de hele wereld vonden![]()
En ik hou gewoon niet van de maier waarop Peter sommige mensen benaderd...mischien heb ik last van post traumatische stress als ik dat zie, want Peter doet mij met zn agresieve manier denken aan sommige klanten in de winkel die onredelijk werden in n split second
je kreeg een fax?quote:Op maandag 3 november 2008 18:19 schreef -Hans- het volgende:
Uit betrouwbare bron vernomen dat Maricha gisteren jarig was. 30 jaar is ze geworden.![]()
nog Gefeliciteerd Maricha
30 wat een mooie leeftijdquote:Op maandag 3 november 2008 18:19 schreef -Hans- het volgende:
Uit betrouwbare bron vernomen dat Maricha gisteren jarig was. 30 jaar is ze geworden.![]()
Klopt, maar dat ding is niet zo heel snel vandaar dat het even duurdequote:Op maandag 3 november 2008 18:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je kreeg een fax?![]()
![]()
gefeli Maricha![]()
![]()
![]()
30 is voor mijn nog iets minder dan 2 jaar wachten....quote:Op maandag 3 november 2008 18:19 schreef -Hans- het volgende:
Na veel juridisch getouw trek , hebben ze gebeld dat de kopers zich geen zorgen hoeven te maken, standpunt aannemer is nu zo, de gekochte woningen worden afgemaakt, de niet gekochte woningen worden niet afgemaakt. morgen moet ik nog even terugbellen met de jurist van woningborg (garantiecertificaat gever) die had mijn voicemail ingesproken.quote:
www.bezorgservice.nlquote:Op maandag 3 november 2008 18:34 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik moet nog eten koken.... (geen zin in..) Wel honger.
Als ik uit mijn slaapkamerraam kijk, zie ik de Pagodequote:Op maandag 3 november 2008 18:37 schreef Brennel het volgende:
Efteling muziekjes![]()
Nu krijg ik zin om naar de Efteling te gaan
quote:
Fijne plaat nog steedsquote:Op maandag 3 november 2008 18:52 schreef Brennel het volgende:
Draaien ze zomaar spontaan Amanda Marshall met Beautiful Goodbye... koleertjes.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan moet je maar zwaaien als ik volgend voorjaar naar de Efteling gaquote:Op maandag 3 november 2008 18:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als ik uit mijn slaapkamerraam kijk, zie ik de Pagode
dank je wel!quote:
pas het 2e en meteen ook laatste stukje van vandaag hoorquote:Op maandag 3 november 2008 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:.
Maricha en Veenstra moeten inmiddels helemaal stoned van de taart in de studio zitten.
quote:Op maandag 3 november 2008 19:07 schreef Maricha het volgende:
[..]
pas het 2e en meteen ook laatste stukje van vandaag hoor
Hoogstandje inderdaadquote:
dank! En ook dank voor Feivel1quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 18:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zou Thuisbezorgd.nl nemen, lijkt me iets smakelijker.
Moest net nog ff naar de AH. Brrrr.. Maar ben weer binnen.quote:Op maandag 3 november 2008 19:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Temperatuur valt hier in 't zuiden nog wel mee.
Oeh. Senk joe verrie mutsch!!quote:Op maandag 3 november 2008 19:35 schreef Piles het volgende:
Oh, EkstraWeekend staat online op het bekende adres trouwens
En hier ook:quote:Op maandag 3 november 2008 19:35 schreef Piles het volgende:
DiedjeeJquote:
PM eens ffquote:Op maandag 3 november 2008 19:35 schreef Piles het volgende:
Echt wel!quote:Op maandag 3 november 2008 19:44 schreef Sirolf het volgende:
Brbrbrbrl, wat is het koud! Brbrbrbrl, wat is het koud! Brbrbrbrl, wat is het koud! Maar dat geeft niet, als jij maar van me houdt!
Serious Request memories...
quote:Op maandag 3 november 2008 19:44 schreef Sirolf het volgende:
Brbrbrbrl, wat is het koud! Brbrbrbrl, wat is het koud! Brbrbrbrl, wat is het koud! Maar dat geeft niet, als jij maar van me houdt!
Serious Request memories...
Kijk eens op de site in m'n signature en dan naar de 'nieuws' afdeling.quote:Op maandag 3 november 2008 19:47 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Echt wel!
Ik heb trouwens gehoord dat Stenders zou hebben gezegd dat de DJ's voor het Huis dit jaar door 3FM zelf worden gekozen.
Klopt dat? Veenstra?
Jij bent al vroeg in de stemmingquote:
Driving home for Christmas, dan weet ie zeker dat die op tijd thuis is voor kerstquote:Op maandag 3 november 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ga jij vanavond misschien een kerstnummer aanvragen ofzo?![]()
Neuj. Ik luister niet, dus dat heeft weinig zin.quote:Op maandag 3 november 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ga jij vanavond misschien een kerstnummer aanvragen ofzo?![]()
Word dus Giel, Coen en Sander.quote:Op maandag 3 november 2008 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk eens op de site in m'n signature en dan naar de 'nieuws' afdeling.
*check*quote:Op maandag 3 november 2008 19:52 schreef Piles het volgende:
[..]
http://3fm.stimpy.nu/ en dan vind je het wel denk ik
quote:Op maandag 3 november 2008 19:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Driving home for Christmas, dan weet ie zeker dat die op tijd thuis is voor kerst
Daar ben ik nog niet zo zeker van dat het die 3 worden...quote:Op maandag 3 november 2008 19:54 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Word dus Giel, Coen en Sander.
Dat wordt vast award-winning radio, want van hun mogen we wel verwachten dat ze een enorme feeling met muziek hebben...
Ik ruik de dennennaalden alquote:
quote:
Nouja, zij wonnen de Radioringen, dan móeten ze wel zijn wat het publiek wil.quote:Op maandag 3 november 2008 19:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet zo zeker van dat het die 3 worden...
Dan moet je dat voorlopig maar niet meer doen, anders heb je de komende 2 maanden continue een kerststemmingquote:Op maandag 3 november 2008 20:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Oh. Ik heb vanavond 't album van de Fleet Foxes geluisterd. Ik denk dat dat wel 's de oorzaak van m'n kerststemming kan zijn..
quote:Op maandag 3 november 2008 20:14 schreef Sirolf het volgende:
't Is de afgelopen weken toch wel een stuk Killer[sub]s)/sub] geworden in NL...![]()
Die staat bij mij juist bovenaan in 't lijstje 'Baggerplaten van 2008'.quote:Op maandag 3 november 2008 20:10 schreef TheVulture het volgende:
Dat deuntje van Pink is toch wel een van de meest aanstekelijke van het jaar
Te laat. Heb net nog weer 3 tracks geluisterd.quote:Op maandag 3 november 2008 20:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan moet je dat voorlopig maar niet meer doen, anders heb je de komende 2 maanden continue een kerststemming
Dan ben je hopeloos verloren... Geen redden meer aan...quote:Op maandag 3 november 2008 20:24 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Te laat. Heb net nog weer 3 tracks geluisterd.
Edit. Zelfs 4.![]()
Ojee. Dan hoop ik maar dat de Kerstman wat eerder komt dit jaar.quote:Op maandag 3 november 2008 20:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan ben je hopeloos verloren... Geen redden meer aan...
Dat is aardig laat, heb je dan al wel gegeten of moet je dat ook daarna doen?quote:Op maandag 3 november 2008 20:28 schreef borisz het volgende:
Gefeliciteerd Maricha
Hoorcollege tot 19.15 =. Al is de docent voor Finance best lollig
Ik heb brood mee en als ik thuis ben staat er gelukkig nog een hap klaarquote:Op maandag 3 november 2008 20:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is aardig laat, heb je dan al wel gegeten of moet je dat ook daarna doen?
Geen kansquote:Op maandag 3 november 2008 20:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ojee. Dan hoop ik maar dat de Kerstman wat eerder komt dit jaar.
Ah, dat is wel fijn dan, anders is het op een gegeven moment 1 worstje + 1 broodje = f0000000dquote:Op maandag 3 november 2008 20:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb brood mee en als ik thuis ben staat er gelukkig nog een hap klaar. Lekker zuurkool met worst,
Dan is 't inderdaad hopeloos..quote:Op maandag 3 november 2008 20:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
Geen kans, want Sandy Claws is gevangen genomen door Lock, Shock en Barrel...
Zat mij bij dat verhaal weer af te vragen: wie was het ook alweer die de vraag werd gesteld: "Wat zou jij doen als je een man was?" en haar antwoord was "Mijn collega Mike Starink eens flink pakkenquote:Op maandag 3 november 2008 20:36 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij zijn er ook genoeg mannen die weleens een dag Beyoncé willen zijn.
Ik weet dat er gelukkig een hap klaar staat als ik thuis ben, want anders is het een rondje smullers/bugerking/AH to goquote:Op maandag 3 november 2008 20:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ah, dat is wel fijn dan, anders is het op een gegeven moment 1 worstje + 1 broodje = f0000000d
Maar zuurkool is erg lekker idd
Explain.quote:Op maandag 3 november 2008 20:36 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij zijn er ook genoeg mannen die weleens een dag Beyoncé willen zijn.
Ging hard dit weekend met de topics iddquote:Op maandag 3 november 2008 20:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zat mij bij dat verhaal weer af te vragen: wie was het ook alweer die de vraag werd gesteld: "Wat zou jij doen als je een man was?" en haar antwoord was "Mijn collega Mike Starink eens flink pakken"
Waarom komt dit nou opeens bij mij op
Avond trouwns, compleet weekend 3FM gemist op FOK!
Als je had geluisterd had je de single van Beyoncé kunnen horen, met de titel 'If i were a boy'.quote:
Feli Marichaquote:Op maandag 3 november 2008 20:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Ging hard dit weekend met de topics idd
Samenvatting dit weekend
-Maricha = 30.
- De podcasts van Ekdom zijn
- Eliza's ratje is overleden.
Nu maar hopen dat Jack Skellington, The Pumpkin King, op tijd komtquote:
Dat snap ik. Maar waarom denk je dat er genoeg mannen zijn die weleens een dag Beyoncé willen zijn?quote:Op maandag 3 november 2008 20:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je had geluisterd had je de single van Beyoncé kunnen horen, met de titel 'If i were a boy'.
Mja. Hoop doet leven..quote:Op maandag 3 november 2008 20:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Jack Skellington, The Pumpkin King, op tijd komt
Idd, ik heb zoiets altijd met de Starbucks op Schiphol... Als ik een overstap langer dan 10/15 minuten heb, dan beland ik te vaak bij de Starbucks...quote:Op maandag 3 november 2008 20:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik weet dat er gelukkig een hap klaar staat als ik thuis ben, want anders is het een rondje smullers/bugerking/AH to go.
Geen witte ?quote:Op maandag 3 november 2008 20:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel draait een fles rode wijn open.
Idd...quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 20:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Klinkt goedquote:Op maandag 3 november 2008 20:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu nog nergens (weekje vrijquote:
Drink dan eens doorquote:Op maandag 3 november 2008 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh, heb nog een pallet rode liggen.
Hier gewoon 'n lekker simpel smaakje. Bosvruchten met suiker en honing.quote:Op maandag 3 november 2008 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ook...groene thee met jasmijn
in Arnhem? leuk! das wel heeeeeeeuuuulll wat anders hehquote:Op maandag 3 november 2008 20:56 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nu nog nergens (weekje vrij) maar ik ga bij de Kiosk op het station werken.
Ook lekkerquote:Op maandag 3 november 2008 20:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ook...groene thee met jasmijn
quote:Op maandag 3 november 2008 20:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook lekker. Da's weer wat voor morgen overdag
. Heb op kantoor een eigen theedoos (nee, niet de secretaresse
) met > 20 smaken
.
quote:Op maandag 3 november 2008 21:01 schreef Maricha het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties! 30 worden doet geen pijn en is gewoon leuk!
Vertel dat m`n broer maarquote:Op maandag 3 november 2008 21:01 schreef Maricha het volgende:
ah is dat helemaal rondquote:Op maandag 3 november 2008 20:56 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nu nog nergens (weekje vrij) maar ik ga bij de Kiosk op het station werken.
Ik heb veel van die groene thee-variantenquote:Op maandag 3 november 2008 21:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lekker! ik heb hier thuis van die vage theetjes... Groene thee met Jasmijn, gember thee, brantnetel thee, zoethout thee en munt thee
zal mij volgend jaar echt aan mijn reet roesten, als het goed is word ik 1 week ervoor of iets eerder weer papa , kan mij dan nooit oud vindenquote:Op maandag 3 november 2008 21:01 schreef Maricha het volgende:
Jaaa, ze bestaan dus tochquote:Op maandag 3 november 2008 21:01 schreef Maricha het volgende:
Dat kan ik uit eigen ervaring (ongeveer halfjaar geleden) beamenquote:Op maandag 3 november 2008 21:01 schreef Maricha het volgende:
en gaat je wellness er door omhoogquote:Op maandag 3 november 2008 21:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb veel van die groene thee-varianten. En veel van die herbal infusion-soorten. lekker gezond
. Zag dat er weer nieuwe smaken waren, dus die ook maar meegenomen
. Fruit Wellness: http://sample.de.nl/Pickwickfruitwellness/ Kun je meteen een gratis proefpakketje aanvragen.
ik kan je als ervaringsdeskundige mededelen dat het best meevaltquote:Op maandag 3 november 2008 21:01 schreef Maricha het volgende:
Moet ik nog ervaren.quote:Op maandag 3 november 2008 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en gaat je wellness er door omhoog
Yup, heel wat anders, maar het lijkt me leuk. Zaterdag een medewerkersbijeenkomst bijgewoond, was nuttig, leerzaam en leuk. Allemaal collega's van rond mijn leeftijd. Ik heb er zin inquote:Op maandag 3 november 2008 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
in Arnhem? leuk! das wel heeeeeeeuuuulll wat anders heh
Als ik in arnhem een keer ben, dan kom ik wel een thee bij je halenquote:Op maandag 3 november 2008 21:08 schreef Brennel het volgende:
[..]
Yup, heel wat anders, maar het lijkt me leuk. Zaterdag een medewerkersbijeenkomst bijgewoond, was nuttig, leerzaam en leuk. Allemaal collega's van rond mijn leeftijd. Ik heb er zin in
quote:
quote:Dit jaar geen stemming voor Top 2000
Dit jaar geen stemming voor Top 2000Er kan dit jaar niet gestemd worden voor de Top 2000 van Radio 2. Om het tienjarig bestaan van de lijst te vieren heeft de publieke zender de lijst van dit jaar samengesteld op basis van de 7,1 miljoen stemmen die de luisteraars de afgelopen negen jaar al uitbrachten. Queen staat dus wederom op nummer 1 met Bohemian Rhapsody.
"Een algemeen tussenklassement, zo wil ik deze jubileumlijst graag noemen", zegt Radio 2 zendermanager Kees Toering. "Een lijst der lijsten, die tien jaar popmuzieksmaak van Nederland toont en die de allermooiste platen bevat. Gekozen door het Nederlandse publiek, want daar gaat het om."
Er worden dit jaar wel andere dingen georganiseerd in de aanloop van de Top 2000. Op de website van Radio 2 staat de Platenkast met daarin alle singles uit de Top 2000 van dit jaar. Iedereen kan hieruit een Platenkoffer van tien favoriete songs samenstellen.
De inhoud van de Platenkoffers is openbaar en voor iedereen te zien, zodat gelijkgestemde muziekliefhebbers met elkaar in contact kunnen treden en daarmee een zogenoemde muzikale community kunnen vormen, vergelijkbaar met de internetsite Hyves.
De Top 2000 wordt traditiegetrouw uitgezonden van vrijdag 26 december tot en met woensdag 31 december. De volgorde van de lijst maakt Radio 2 op 17 december bekend. Het startschot van de December Top 2000 Maand klinkt zaterdag 6 december tijdens de tv-uitzending De Top 2000 Trapt af. Vanaf maandag 8 december staan alle programma's op Radio 2 in het teken van de naderende jubileumeditie van de Top 2000.
Hou ik je aan!quote:Op maandag 3 november 2008 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als ik in arnhem een keer ben, dan kom ik wel een thee bij je halen
Als ik in Arnhem ben, dan ben ik verdwaald. Maar dan kom ik zeker 'n bakkie halen.quote:Op maandag 3 november 2008 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als ik in arnhem een keer ben, dan kom ik wel een thee bij je halen
Nou, dat ben ik dan niet. Ik ben 30.quote:Op maandag 3 november 2008 21:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Iedereen straks roepen op straat wie is toch die knappe man van 28
Precies wat ik wilde: geld voor de inrichting ons (hopelijk binnenkort gevonden) nieuwe huisquote:Op maandag 3 november 2008 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
idd, ik werd t een half jaar geleden en niks aan de hand met mij *denk ik*
![]()
heb je leuke dingen voor je verjaardag gehad?
Hoorde vanmiddag zoiets. Was bij m'n ouders en daar stond Radio 2 op. Was ook de presentatie van het jubileumboek over de Top 2000.quote:
Nu heb je een reden om naar Arnhem CS te komenquote:Op maandag 3 november 2008 21:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Als ik in Arnhem ben, dan ben ik verdwaald. Maar dan kom ik zeker 'n bakkie halen.
Zet 't maar niet op een of andere obscure spaarrekening.quote:Op maandag 3 november 2008 21:12 schreef Maricha het volgende:
[..]
Precies wat ik wilde: geld voor de inrichting ons (hopelijk binnenkort gevonden) nieuwe huis
Gefeliquote:Op maandag 3 november 2008 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zal mij volgend jaar echt aan mijn reet roesten, als het goed is word ik 1 week ervoor of iets eerder weer papa , kan mij dan nooit oud vinden
quote:Op maandag 3 november 2008 21:14 schreef Broekie het volgende:
Hey, wat ziet mijn oog op de foto welke Michiel net online heeft gezet bovenaan het draaiboek staan?GEFELICITEERD MET DE 600e EDTIE VAN METMICHIEL!!
quote:Op maandag 3 november 2008 21:13 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nu heb je een reden om naar Arnhem CS te komen
kijk goed teken weer iemand die niet luistert naar de aangedikte kredietkrisis. hup geld uitgevenquote:Op maandag 3 november 2008 21:12 schreef Maricha het volgende:
[..]
Precies wat ik wilde: geld voor de inrichting ons (hopelijk binnenkort gevonden) nieuwe huis
Thee weet ik niet, maar de koffie is goedquote:Op maandag 3 november 2008 21:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Dat moet dan wel erg goede koffie of thee zijn.
Een leeg huis is ook zoietsquote:Op maandag 3 november 2008 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kijk goed teken weer iemand die niet luistert naar de aangedikte kredietkrisis. hup geld uitgeven
Happy birthdayquote:Op maandag 3 november 2008 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
heeft iemand al liedje voor Maricha aangevraagd?
En mocht alles straks instorten heb je niks meer aan je geld, kun je er maar beter nu van genieten tochquote:Op maandag 3 november 2008 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kijk goed teken weer iemand die niet luistert naar de aangedikte kredietkrisis. hup geld uitgeven
wat? *n eige huis..n plek onder de soohooon*quote:Op maandag 3 november 2008 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
dat wordt volgende topic titel
idd jouw cente zijn weer binnenquote:Op maandag 3 november 2008 21:22 schreef Piles het volgende:
[..]
En mocht alles straks instorten heb je niks meer aan je geld, kun je er maar beter nu van genieten toch
* morpheus_at_work drukt oortjes dichtquote:Op maandag 3 november 2008 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat? *n eige huis..n plek onder de soohooon*
En aaaaaaaaltijd iemand in de buurt die van me houden kon.quote:Op maandag 3 november 2008 21:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat? *n eige huis..n plek onder de soohooon*
moet je tegenwoordig betalen voor editten van de mix van de vrijdagavondquote:Op maandag 3 november 2008 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
idd jouw cente zijn weer binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |