Ik vind 'm eigenlijk best goedquote:Op maandag 3 november 2008 13:20 schreef ScottTracy het volgende:
Mijn eerste 3fm topic, ik hoop dat 't zo goed is.
Het is denser. Niet dancerquote:Op maandag 3 november 2008 13:20 schreef ScottTracy het volgende:
Je bent helemaal geslaagdquote:Op maandag 3 november 2008 13:20 schreef ScottTracy het volgende:
Nee, het is dancer, afgeleid van een citaat van auteur Hunter S. Thompsonquote:
Volgens Wikipedia nietquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 13:26 schreef Sersjee het volgende:
Zei Rob nou "Patronaat in Den Haag"? Nooit geweten dat Den Haag op fietsafstand was...
Dan is Michiel een Rabberingetje begaan. Had het nog wel nagezocht, maar ik kwam alleen denser tegen.quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 13:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan is Michiel een Rabberingetje begaan. Had het nog wel nagezocht, maar ik kwam alleen denser tegen.
quote:Op maandag 3 november 2008 13:33 schreef borisz het volgende:
Tijd voor colleges
tot halvewege MM ofzo
Ik zie je wel voorbij varenquote:Op maandag 3 november 2008 13:33 schreef borisz het volgende:
Tijd voor colleges
tot halvewege MM ofzo
Ik neem me in zo'n geval altijd het eerste voor, maar om de een of andere reden doe ik altijd het tweede.quote:Op maandag 3 november 2008 13:45 schreef MutZ het volgende:
Hmmm...Ik heb de keuze uit tentamen leren of m'n muziekcollectie weer eens ff netjes bijwerken... Wat zal ik eens gaan doen?
quote:Op maandag 3 november 2008 13:50 schreef Marc63 het volgende:
Mn radio stoorde ff. Was de Indecent Proposal nog geslaagd zonder Opstelten?
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het bij mij daar ook op gaat uitdraaien...quote:Op maandag 3 november 2008 13:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik neem me in zo'n geval altijd het eerste voor, maar om de een of andere reden doe ik altijd het tweede.
Ze kregen 30/49 seconden omdat ze wel het nummer op stelten deden, maar zonder Opstelten.quote:Op maandag 3 november 2008 13:50 schreef Marc63 het volgende:
Mn radio stoorde ff. Was de Indecent Proposal nog geslaagd zonder Opstelten?
Dat had ik wel gehoord, maar is de hele opdracht nu mislukt? Of kregen ze nog wat troostseconden omdat ze wel de stelten hadden en gezongen hebben?quote:Op maandag 3 november 2008 13:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Ze kregen Opstelten niet uit z'n vergadering ofzo.
Ja, de hele opdracht was daardoor mislukt. Ze hadden nog wel een stukje gezongen op stelten, maar ze kregen niet eens troostseconden volgens mij.quote:Op maandag 3 november 2008 13:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat had ik wel gehoord, maar is de hele opdracht nu mislukt? Of kregen ze nog wat troostseconden omdat ze wel de stelten hadden en gezongen hebben?
Ah, das dan toch aardig van Rob. Of zou het meespelen dat Blizzard bij Jelmer uit de buurt komt?quote:Op maandag 3 november 2008 13:53 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ze kregen 30/49 seconden omdat ze wel het nummer op stelten deden, maar zonder Opstelten.
En bij Angusquote:Op maandag 3 november 2008 13:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah, das dan toch aardig van Rob. Of zou het meespelen dat Blizzard bij Jelmer uit de buurt komt?
quote:Op maandag 3 november 2008 14:05 schreef Piles het volgende:
Middag
Vanavond nog ff EkstraWeekend online zetten, helemaal vergeten
Hey Guisquote:
[(blij met) belangstelling] Ja hoor. En daar bij jou dan?[/(blij met)belangsteling]quote:
Moet eigenlijk tentamens leren, maar ben bezig met het ordenen van m'n muziekcollectie... Gigantisch studie-ontwijkend gedrag dus...quote:
M'n kater is met onbekende bestemming vertrokken, dus alles rozengeur en maneschijn.quote:
Yoehoeeeee!!!! (zegt een Wierdenaar)quote:Op maandag 3 november 2008 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Guisie is okee olee olee. Wierduuuuuuh! (zegt een Rijssenaar)
Of - als 't echt niet lukt - Kids van het MGMT-ensemble. Ik heb gehoord dat dat ook een prettig plaatje schijnt te zijn.quote:Op maandag 3 november 2008 14:43 schreef MutZ het volgende:
Ohja, The Killers - Human zou wel een hele mooie request zijn
Daar kan ik ook wel mee levenquote:Op maandag 3 november 2008 14:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of - als 't echt niet lukt - Kids van het MGMT-ensemble. Ik heb gehoord dat dat ook een prettig plaatje schijnt te zijn.
Algehele staat van kut dus.quote:Op maandag 3 november 2008 15:12 schreef on_air het volgende:
[..]
- mensen
- drank
- druks
- slapeloosheid
- kantoorwerk
- junk food
- kou
- wintertijd
- enz
Das minderquote:Op maandag 3 november 2008 15:12 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza heeft ratje in de buurt van een windmolen bij Almere begraven
3FM meent daar dit jaar ook nog es volop aandacht (en geld) aan te moeten besteden. Ik zou ook zeggen: daar hebben we radio 1 voor. Maar goed.quote:Op maandag 3 november 2008 15:29 schreef Frutsel het volgende:
doet 3FM morgen ook nog aan de VS-verkiezingen ?
zal radio 1 wel zijn neem ik toch aan
quote:3FM Serious Politics presents: The President’s Night
3FM zendt tijdens de Amerikaanse verkiezingsnacht tot 01.00 uur live uit vanuit de Melkweg in Amsterdam. 3FM DJ’s Michiel Veenstra (NPS) en Eric Corton (VPRO) zijn in de Melkweg aanwezig en doen verslag van The President’s Night. Om 01.00 uur dragen zij het stokje over aan hun collega’s in de studio. Sander Guis (AVRO) praat de luisteraars van 01.00 tot 04.00 uur bij over de laatste ontwikkelingen. Daarna neemt Domien Verschuuren (NPS) het tot 06.00 uur van hem over.
quote:
Ik ga eens kijken of dat gratis sms'je van de NOS me als eerste op de hoogte brengtquote:Op maandag 3 november 2008 15:40 schreef Sersjee het volgende:
Ik zie wel op teletekst wie er heeft gewonnen![]()
Ik ga eens kijken of dat gratis sms'je van de NOS me als eerste op de hoogte brengtquote:Op maandag 3 november 2008 15:40 schreef Sersjee het volgende:
Ik zie wel op teletekst wie er heeft gewonnen![]()
Als dat SMSje net zo vaak komt als dat jij hier post, is het vast niet meer gratizquote:Op maandag 3 november 2008 15:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of dat gratis sms'je van de NOS me als eerste op de hoogte brengt.
quote:Op maandag 3 november 2008 15:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als dat SMSje net zo vaak komt als dat jij hier post, is het vast niet meer gratiz
dat hoop je... jij wilde ook maar één keer posten en het bericht kwam twee keerquote:Op maandag 3 november 2008 15:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Iedereen krijgt er maar ééntje.
quote:Op maandag 3 november 2008 15:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat hoop je... jij wilde ook maar één keer posten en het bericht kwam twee keer![]()
ik sms ook wel eens één keer en dan krijgt die persoon hem drie keer(of heul niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |