joh.... ik wist niet eens dat ze die tunnel eerst in het ij laten zaken en later pas weer het water eruit pompen....quote:Op zondag 7 december 2008 18:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
dat van die spiegeltjes wist ik helemaal niet
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:53 schreef DesertRose het volgende:Amsterdam
![]()
Wel word ik ziek van alle renovaties hier, van musea's tot openbaarvervoer tot zelfs winkels !! Getver....
Amsterdam is en blijft voorlopig een grote bouwput.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:53 schreef DesertRose het volgende:Amsterdam
![]()
Wel word ik ziek van alle renovaties hier, van musea's tot openbaarvervoer tot zelfs winkels !! Getver....
Ik woon naast een pand wat ze aan het slopen zijn. De charme van Amsterdam is er voor mij een beetje af. Mede omdat tijdschema's niet worden gehaald. Je hebt dan wel van die inspraak en informatie avonden. Maar uiteindelijk heb je geen reet in te brengen.quote:Op woensdag 17 december 2008 04:28 schreef Yuin het volgende:
die bouwput is kut, maar als ik vanuit mijn dorp weer terugga naar amsterdam voelt het als thuis terwijl ik er nog nooit heb gewoond. De mensen, de manieren, het gevoel. Het is net even anders dan de rest van Nederland. Wat het precies is, ik weet het niet, laten we het Amsterdam noemen
Voor de toerist, blijft het de charme wel houden. Maar inderdaad als je naast zo'n bouwput woont lijkt het mij niet prettig.quote:Op woensdag 17 december 2008 04:37 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik woon naast een pand wat ze aan het slopen zijn. De charme van Amsterdam is er voor mij een beetje af. Mede omdat tijdschema's niet worden gehaald. Je hebt dan wel van die inspraak en informatie avonden. Maar uiteindelijk heb je geen reet in te brengen.
Het is niet daar. Maar met de mensen die langs de noordzuidlijn wonen heb ik medelijden.quote:Op woensdag 17 december 2008 04:38 schreef Yuin het volgende:
[..]
Voor de toerist, blijft het de charme wel houden. Maar inderdaad als je naast zo'n bouwput woont lijkt het mij niet prettig.
noord zuid lijn is denk ik zo onderhand een scheldwoord voor je?
Meh... de echte charme van Amsterdam is al behoorlijk de nek omgedraaid.quote:Op woensdag 17 december 2008 04:28 schreef Yuin het volgende:
die bouwput is kut, maar als ik vanuit mijn dorp weer terugga naar amsterdam voelt het als thuis terwijl ik er nog nooit heb gewoond. De mensen, de manieren, het gevoel. Het is net even anders dan de rest van Nederland. Wat het precies is, ik weet het niet, laten we het Amsterdam noemen
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:43 schreef thettes het volgende:
Ik mag eindelijk weer in dit topic posten denk ik, want ga weer verhuizen vanuit Noord (wat toch een beetje aanvoelt als Zaandam-zuid). Na een tijdje Geuzenveld en nu dus Noord, ga ik richting zuidoost. Echte honingraatflat
.
Dat betekent meteen dat ik west al heb gehad, noord, het zuiden en oosten met zuidoost nu ook, dus mijn volgende woning is ergens lekker in het centrum
Binnen 2 weken had ik een huisquote:Op woensdag 17 december 2008 19:52 schreef leipelullo het volgende:
Van de mensen die hier een huurhuis hebben in Amsterdam (niet helemaal aan de rand).
Hoelang hebben jullie daarop moeten wachten?
Ik wacht al 4 jaar met woningnet.
Ik ben een geboren en getogen Amsterdammer die geen huis kan krijgen, terwijl ik boeren zo maar een huis zie krijgen.
Je wilt een huis in het centrum? Dan kan je nog wel zo'n 4 tot 6 jaar wachten namelijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 19:52 schreef leipelullo het volgende:
Van de mensen die hier een huurhuis hebben in Amsterdam (niet helemaal aan de rand).
Hoelang hebben jullie daarop moeten wachten?
Ik wacht al 4 jaar met woningnet.
Ik ben een geboren en getogen Amsterdammer die geen huis kan krijgen, terwijl ik boeren zo maar een huis zie krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |