Klote zooi dat GVB.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:54 schreef Tonio-mcdo het volgende:
En weer ligt het metroverkeer stil...
En de spits begint weer zo. En de enige info die het GVB geeft is het onderstaande.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:56 schreef Againzender het volgende:
Metro plat... net alle sporen vernieuwd, blijkt weer dat die ouwe bakken het probleem zijn
quote:Geen metroverkeer in metrotunnel
3 december 2008
Op woensdagavond 3 december is er sinds 19.45 uur door technische oorzaken tussen Weesperplein en Wibautstraat geen metroverkeer meer mogelijk in de metrotunnel (tussen Centraal Station en Amstelstation).
Op dit moment werkt GVB met man en macht om morgenochtend weer metroverkeer mogelijk te maken.
Houd deze website in de gaten voor meer informatie over hervatting van het metroverkeer.
quote:De stremming in de metrotunnel is donderdagochtend vervallen, het metroverkeer in Amsterdam is weer hersteld..
Daarmee zijn alle beperkingen vanaf donderdag 08.00 uur voorbij: metro 51, 53 en 54 rijden gewoon van en naar Centraal Station.
Het kan wel even duren voor alle metro's weer exact op dienstregeling rijden.
Onze excuses voor het ongemak.
Het is inderdaad altijd maar hopen dat je in Amsterdam op tijd op je bestemming aankomt..quote:Op donderdag 4 december 2008 09:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog NOOIT een metro "exact op dienstregeling" zien rijden![]()
Ze komen zoals ze willen. Soms komen er 2 direct na elkaar, soms zie je er geen in 20 minuten.
Niet alleen de Metroquote:Op donderdag 4 december 2008 09:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog NOOIT een metro "exact op dienstregeling" zien rijden![]()
Ze komen zoals ze willen. Soms komen er 2 direct na elkaar, soms zie je er geen in 20 minuten.
Ik moet nog even de financiering rond krijgen.quote:Op donderdag 4 december 2008 05:10 schreef Pappie_Culo het volgende:
je moet een kamer kopen man, huren is weggegooid geld
Als alles volgens planning gaat (quote:Op woensdag 3 december 2008 17:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
oftewel; nog meer opbrekingen en omleidingen, maar dan hebben we wel in 2030 een 2de coentunnel...![]()
yupquote:Op maandag 8 december 2008 13:31 schreef Scandalous het volgende:
Volgens mij bij die sportsbar toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |