Ja gaat ook nergens over, lekker omrijden naar de AHquote:Op woensdag 26 november 2008 11:10 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Idd... Middenweg ook voor de 3e keer in 7 jaar tijd nu.
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:03 schreef Jasza het volgende:
Ongelovelijk, volgens mij is 75% al een keer vernieuwd in de afgelopen 5 jaar
Nou ja het blijft dus niet bij de IJtunnel, was dat maar waar, de noordring en Westring gaan er aan geloven, de Coentunnel gaat dicht en er zal een bouwput komen voor de 2de coen, de Pietheintunnel en Zeeburgertunnel zullen ook voor periodes dicht zijn, dus wat dat betreft gaan we het echt wel merken en gezien de ervaringen van de laatste paar jaar is "moord/brand" schreeuwen mischien nog niet zo gek...al was het maar om je alvast psychologisch voor te bereiden.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:28 schreef Grumpey het volgende:
met die "hoofdwegen die vernieuwd worden tot 2011" uitspraak van de telegraaf wordt gedoelt op de vernieuwingen die nu al plaatsvinden aan de middenweg en de stadhouderskade. Dat stond al tijden vast en is eigenlijk dan ook geen nieuws. Voor mensen die graag moord en brand schreeuwen --> wees vast voorbereid op een gesloten Hogesluis-brug binnenkort en vernieuwingen aan de Ceintuurbaan.
Dat de IJ-tunnel dicht gaat voor 3 weken in de zomer van 2009 is wel nieuw. Maar of dat ook echt 'nieuws' is is ook maar te betwijfelen, eens in de 10 jaar is er gewoon onderhoud nodig aan een tunnel die onder een waterweg doorloopt.
Nou ja eerst maar zien of die bouwput geen overlast gaat geven, elke bouwput naast een bestaande weg (zie bijv. Utrecht) heeft toegang tot die weg, dat kan overlast geven.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:45 schreef Grumpey het volgende:
een bouwput voor een 2e coentunnel is natuurlijk geen overlast, dat wordt gebouwd op een plek waar nu geen verkeer is. Elke zomer 1 tunnel voor 3 weken dicht is echt niet raar of extreem lang.
Nou ja het zijn dus deze projecten waar ik niet alleen treurig van word, maar het heeft mijn vertrouwen in dit soort projecten in A'dam behoorlijk geschaad.quote:Laat ik het zo zeggen, het wordt echt zwaar aangedikt. Wat veel erger is, is dat nu al 5 jaar bijna alle belangrijke toeristische trekpleisters in de renovatie zitten. Zowel het rijks, het stedelijk, het centraal station, het paleis op de dam, de wallen, binnenkort rembrandtplein en jaar later leidseplein, de stadsschouwburg (en tot voor kort de oude kerk en de heinekenbrouwerij). Daar wordt ik weer treurig van...
Dat vertrouwen is bij mij al een tijdje weg.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:53 schreef Semisane het volgende:
Nou ja het zijn dus deze projecten waar ik niet alleen treurig van word, maar het heeft mijn vertrouwen in dit soort projecten in A'dam behoorlijk geschaad.
Het gaat niet om de werkzaamheden, het gaat om de belabberde coordinatie. Je kunt ook niet tegelijkertijd 5 of 6 bruggen over de Amstel dichtgooien bv.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:28 schreef Grumpey het volgende:
met die "hoofdwegen die vernieuwd worden tot 2011" uitspraak van de telegraaf wordt gedoelt op de vernieuwingen die nu al plaatsvinden aan de middenweg en de stadhouderskade. Dat stond al tijden vast en is eigenlijk dan ook geen nieuws. Voor mensen die graag moord en brand schreeuwen --> wees vast voorbereid op een gesloten Hogesluis-brug binnenkort en vernieuwingen aan de Ceintuurbaan.
Dat de IJ-tunnel dicht gaat voor 3 weken in de zomer van 2009 is wel nieuw. Maar of dat ook echt 'nieuws' is is ook maar te betwijfelen, eens in de 10 jaar is er gewoon onderhoud nodig aan een tunnel die onder een waterweg doorloopt.
quote:Op woensdag 26 november 2008 13:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Het gaat niet om de werkzaamheden, het gaat om de belabberde coordinatie. Je kunt ook niet tegelijkertijd 5 of 6 bruggen over de Amstel dichtgooien bv.
Het kan allemaal wel iets intelligenter. Maar goed, het is Amsterdam dus wat betreft mogen we ook niet teveel verwachten.
In huize Culo is nog wel plek voor 2 aangeschoten damesquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:38 schreef heksehiel het volgende:
Hallo Amsterdammers!
Ik heb even een vraagje. Heeft één van jullie misschien een idee waar wij op 31 december in A'dam kunnen overnachten? Alles hostels/jeugdherbergen/pensions/hotels zitten of vol of je betaalt meer dan 100 euro's pp of je moet minimaal 3-5 nachten blijven. Het gaat slechts om dat ene nachtje met Oud en Nieuw voor mij en mijn vriendinnetje.
Iemand ideeën??
PM me anders!
Thnx!
quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:38 schreef heksehiel het volgende:
Hallo Amsterdammers!
Ik heb even een vraagje. Heeft één van jullie misschien een idee waar wij op 31 december in A'dam kunnen overnachten? Alles hostels/jeugdherbergen/pensions/hotels zitten of vol of je betaalt meer dan 100 euro's pp of je moet minimaal 3-5 nachten blijven. Het gaat slechts om dat ene nachtje met Oud en Nieuw voor mij en mijn vriendinnetje.
Iemand ideeën??
PM me anders!
Thnx!
quote:
quote:
Growkits ftwquote:
Zou eens een keer tijd worden!quote:De aanleg van de tweede Coentunnel kan beginnen. Bezwaren van o.a. Milieudefensie zijn donderdag door de Raad van State afgewezen.
De tunnel moet de files in de noordelijke Randstad tegengaan. Milieudefensie zegt dat de nadelen voor de volksgezondheid te groot zijn. Rijkswaterstaat won het pleit omdat in de tunnel een tip-top afzuigsysteem komt dat 70% van de uitlaatgassen gaat afvoeren.
Milieudefensie is teleurgesteld omdat de verwachting dat een tweede Coentunnel nog meer verkeer aantrekt, buiten beschouwing is gelaten. In 2009 wordt begonnen met de bouw.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
oftewel; nog meer opbrekingen en omleidingen, maar dan hebben we wel in 2030 een 2de coentunnel...quote:Op woensdag 3 december 2008 16:46 schreef Againzender het volgende:
Hehe, eindelijk!
[..]
Zou eens een keer tijd worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |