quote:Op maandag 3 november 2008 11:48 schreef NEUTE het volgende:
Goeiemorgen deze maandag
Onzekerheid!!!
maar de echte oorzaak kom ik maar niet achter.
Je moet er eigenlijk vooral niet bij stil gaan staan, zo maak je er meer van dan het waarschijnlijk voor haar was.quote:Op maandag 3 november 2008 12:01 schreef NEUTE het volgende:
Heb niet het gevoel dat ik ergens bang voor ben, voel mezelf ook niet onzeker ofzo... Misschien onbewust?
Ben er ook wel achter gekomen dat ik haar eerste echte serieuze relatie ben, en dat ze dit soort gevoelens nog niet eerder heeft gehad. Heb gister een goed gesprek met haar moeder gehad die ook geen idee heeft waar ik me zo druk om maak. Het is een leuke spontane en super knappe meid, logisch dat ze vriendjes voor mij heeft gehad. Maar op de een of andere manier snapt mijn verstand het prima, maar kan het niet integreren met mijn gevoel...
Ja dat klopt, heb je helemaal gelijk in. En zij wordt door mij elke keer geconfronteerd ermee terwijl ze er nooit meer aan denkt...quote:Op maandag 3 november 2008 12:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je moet er eigenlijk vooral niet bij stil gaan staan, zo maak je er meer van dan het waarschijnlijk voor haar was.
Je zegt zelf dat dit haar eerste, serieuze relatie is. Als ze hier eerder voor had kunnen kiezen had ze dat waarschijnlijk gedaan, en had ze die andere ervaringen achteraf gezien niet willen meemaken. Dat moet je je ook realiseren, dit zal meer voor haar betekenen dan eerdere ervaringen.quote:Op maandag 3 november 2008 12:09 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Ja dat klopt, heb je helemaal gelijk in. En zij wordt door mij elke keer geconfronteerd ermee terwijl ze er nooit meer aan denkt...
Maar dat is dus het hele punt, hoe kan ik dat stoppen. Stoppen om daar de heletijd bij stil te staan, er maar aan blijven denken en me klote voelen erover.
na 7 maanden moet je er toch wel mee stoppenquote:
Rond die tijd zat ik ook met mijn ex toen ze het me vertelde.quote:
Daar moet je dus direct mee stoppen: met jouw onzekerheden op haar te botvieren. Dat zou mij ook heel snel heel ver de keel uithangen, met alle negatieve gevolgen van dien.quote:Op maandag 3 november 2008 12:50 schreef NEUTE het volgende:
Zonder me vriendin elke keer lastig te vallen... Ze begint het nu goed zat te worden namelijk...
Volgens mijn psycholoog is dat niet echt de goeie manier, dan probeer ik die gedachtes weg te stoppen ipv te accepteren. Dan wordt het alleen maar erger omdat ik er tegen vecht.quote:Op maandag 3 november 2008 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
elke keer als je er aan denkt zou je dan tegen jezelf moeten (en je kan dat dus) zeggen dat het nergens op slaat en dat je ergens anders aan moet denken...
keer op keer op keer op keer...
ooit luister je wel naar jezelf
Ja daar ben ik ook wel achter gekomen. Is nu al een paar keer gebeurt dat ze in huilen uitbarstte omdat ze niet meer weet wat ze ermee aan moet. En dat ik haar het gevoel geef er niet te vertrouwen, alles in twijfel neem wat ze zegt, alles maar wantrouw.quote:Op maandag 3 november 2008 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar moet je dus direct mee stoppen: met jouw onzekerheden op haar te botvieren. Dat zou mij ook heel snel heel ver de keel uithangen, met alle negatieve gevolgen van dien.
Daar ging Frasier ook over op Comedy Channel vorige week.quote:Op maandag 3 november 2008 13:40 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Volgens mijn psycholoog is dat niet echt de goeie manier, dan probeer ik die gedachtes weg te stoppen ipv te accepteren. Dan wordt het alleen maar erger omdat ik er tegen vecht.
Ik snap je wel, want met mijn ex had ik het ook een tijdje. (Met mijn huidige vriendin, hoe apart ook, weer niet)quote:Op maandag 3 november 2008 13:48 schreef NEUTE het volgende:
Ja precies, het is ook heel normaal. Vooral voor zo een spetter als zij ishaha
Maar dat zei ik in een andere post ook al, me verstand weet prima dat het normaal is, ik heb zelf ook dat soort dingen gedaan maar toch op de een of andere manier zegt me gevoel wat anders en geeft het me een rot gevoel.
Nee is geen kwestie van moeten hoor, mijn psycholoog stelde het voor dus heb het aan mijn vriendin gevraagd en die vond het prima. Ze weet natuurlijk precies wat er speelt. Zij wil vechten voor onze relatie en is ook bereid om er alles voor te doen.quote:Op maandag 3 november 2008 13:52 schreef Roquefort het volgende:
Ik vind het trouwens cool van je dat je het zo aanpakt. Alleen ellendig voor je vriendin dat ze mee moet, dat lijkt mij als leek eigenlijk overbodig, en het heeft toch iets van de suggestie in zich dat zij part of the problem is - wat bogus is.
Weet je, daar zeg je een hele goede. Ik denk niet dat ik voor de volle 100% kan zeggen van ja ik vertrouw haar. Denk ook dat dat komt door een nare ervaring met mijn ex. Maar dat is een goed punt.quote:Op maandag 3 november 2008 13:50 schreef Strani het volgende:
TS, vertrouw je je vriendin wel? Ik denk namelijk dat je denkt dat het elk moment weer zou kunnen gebeuren dat ze met een andere jongen in bed ligt. En dan is haar verleden het beeld dat jij er bij bedenkt.
Het is maar wat je vrijwillig noemt... Ik denk dat ze jou niet wil verliezen en daarom is mee gegaan...quote:Op donderdag 6 november 2008 15:33 schreef NEUTE het volgende:
Klootviool of niet, het was vrijwillig dat ze meeging...
Dat zei ze idd ook vanochtendquote:Op donderdag 6 november 2008 15:45 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze jou niet wil verliezen en daarom is mee gegaan...
Ik mis een "ik-ben-een-lul-en-ga-wat-leuks-doen-voor-mijn-vriendin-omdat-ze-zo-goed-is-voor-me" bekentenisquote:Op donderdag 6 november 2008 14:44 schreef NEUTE het volgende:
Was wel confronterend omdat ik nu echt ziet wat het met haar doet![]()
Wat had ik volgens jou moeten doen dan?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:47 schreef Kreator het volgende:
Waar mensen tegenwoordig al mee naar de psych. rennen....
??quote:Op donderdag 6 november 2008 15:48 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik mis een "ik-ben-een-lul-en-ga-wat-leuks-doen-voor-mijn-vriendin-omdat-ze-zo-goed-is-voor-me" bekentenis
je niet zo aanstellen. je vermannen.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:54 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Wat had ik volgens jou moeten doen dan?
Tsja als het zo makkelijk was had ik dat allang gedaanquote:Op donderdag 6 november 2008 15:57 schreef rival het volgende:
[..]
je niet zo aanstellen. je vermannen.
Tenzij het gespierde bonken zijn met vergulde penissen en de vriendin van TS ze heeft gedumpt omdat ze niet met de totale bevrediging kon leven die zij te bieden hadden... Verder is het wel een goed plan :pquote:Op donderdag 6 november 2008 16:00 schreef Northside het volgende:
Misschien moet je 1 of 2 van die 4 kerels eens tegenkomen. Dan zie je dat het een kneus was, dat hij het niet voor elkaar kreeg om je vriendin zich speciaal te laten voelen zoals jij dat wel kan, dat hij haar niet gelukkig kon maken zoals jij dat kan en is het dan voorbij. Ik weet het niet, ik herken het totaal niet, maar misschien werkt het wel zo?
Een leven krijgen en je vooral niet zo aanstellen als een jankerige baby.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:54 schreef NEUTE het volgende:
Wat had ik volgens jou moeten doen dan?
dat je god op je blote knietjes mag bedanken dat ze je nog niet bij het grofvuil hebt gezet.quote:
Ja daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 6 november 2008 16:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
dat je god op je blote knietjes mag bedanken dat ze je nog niet bij het grofvuil hebt gezet.
Daar mag je wel ff aan haar laten blijken dat je dat waardeert.
Dat dus. TS, als dit het grootste probleem in je leven is, ben ik jaloers. Dat je je om dat soort dingen zódanig druk kan maken snap ik echt niet.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:47 schreef Kreator het volgende:
Waar mensen tegenwoordig al mee naar de psych. rennen....
Nou geloof me dat is echt het laatste wat ik wil. Ik wil gewoon van die gedachtes af, wil er niet meer stil bij staan. Ik wil, ik wil, ik wil. Misschien wil ik wel te graag, leg ik teveel druk op mezelf. Maar die "knop" zoals je het mooi zegt, die moet om ja. Wist ik maar hoe... dan zou ik hem nu pakken en wel 100x rond draaien...quote:Op donderdag 6 november 2008 17:48 schreef Kluts het volgende:
Je staat er zoveel bij stil omdat je erbij stil wíl blijven staan. Veranderd het de situatie als je er veel over nadenkt? Kun je er iets aan doen? Nee. Laat het dan ook rusten!
Doet mij persoonlijk denken aan het suddenly-it-hits-you moment wat ik had mbt tot jaloezie. (wat dit ook in feite is) Ik was vroeger erg jaloers en zat me van alles in mijn hoofd te halen als desbetreffend vriendje op dat moment naar een feestje was oid. Op een gegeven moment bedacht ik me: Oke, ik kan er zoveel over nadenken en moeilijk doen, maar voorkomt dat dat hij vreemd zou gaan oid? Nee. Toen ik dát eenmaal onder ogen zag ging er echt een knop om, en dat moet bij jou ook gebeuren.
Nou dat is idd het grootste probleem jaquote:Op donderdag 6 november 2008 17:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dus. TS, als dit het grootste probleem in je leven is, ben ik jaloers. Dat je je om dat soort dingen zódanig druk kan maken snap ik echt niet.
Hoe je die knop omzet? Door rationeel na te denken. Als je dat doet, kom je erachter dat je eigenlijk gewoon een sukkel bent, want je hebt een leuke meid gevonden en je kan er niet van genieten omdat je je door zoiets stoms laat beinvloeden. Iets waar je niks aan kan veranderen, hoe erg je er ook mee gaat zitten.quote:Op donderdag 6 november 2008 17:52 schreef NEUTE het volgende:
[..]
Nou geloof me dat is echt het laatste wat ik wil. Ik wil gewoon van die gedachtes af, wil er niet meer stil bij staan. Ik wil, ik wil, ik wil. Misschien wil ik wel te graag, leg ik teveel druk op mezelf. Maar die "knop" zoals je het mooi zegt, die moet om ja. Wist ik maar hoe... dan zou ik hem nu pakken en wel 100x rond draaien...
Maar mooi gezegd, ik snap het prima wat je zegt. Maar het gevoel... (knop)
Haha dat ik een sukkel ben, ben ik al achter. Maar wat ik al een paar keer eerder heb vermeld, in me koppie snap ik het allemaal prima maar de gevoelens die het oproept zijn gewoon klote en daardoor blijft het door me hoofd spoken...quote:Op donderdag 6 november 2008 18:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoe je die knop omzet? Door rationeel na te denken. Als je dat doet, kom je erachter dat je eigenlijk gewoon een sukkel bent, want je hebt een leuke meid gevonden en je kan er niet van genieten omdat je je door zoiets stoms laat beinvloeden. Iets waar je niks aan kan veranderen, hoe erg je er ook mee gaat zitten.
Kortom, wees rationeel, je bent een man! Mannen kunnen dat als de beste, en het is erg dat een vrouw () je dat moet vertellen.
Er is een verchil tussen willen en doen, je kunt wel roepen van 'ik wil dit en ik wil dat' maar als je die knop in je hoofd niet omzet, gebeurd er niets.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |