Clannad - Theme from Harry's Gamequote:Op maandag 10 november 2008 10:37 schreef joriszss het volgende:
In het nummer van Natasha Bedingfield ft. Chicane - Bruised Water zit een sample, deze hoor je het gehele nummer op de achtergrond (ver op de achtergrond), maar tussen 2:04 en 2:10 is het het meest duidelijk.
Wie of wat is dit, of is er vergelijkbaar materiaal. Ik weet dat het bestaat maar ik kom niet op de naam.
quote:Op maandag 10 november 2008 10:46 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ik zoek een nieuw (?) hardcore liedje van evil activities. Een terugkomende zin in het liedje is steeds: if you don't wanna party, then your ass got to go ofzoiets. Ik heb al op youtube & google gezocht maar kan niet vinden. Kan iemand mij helpen?
Het liedje staat overigens ook op de Defqon 1. DVD 2008.
Dankjequote:
Oh wacht, ik zie nu pas dat je ge-edit hadquote:Op maandag 10 november 2008 11:28 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Dankje
Ben overigens nog steeds op zoek naar:
http://rapidshare.com/files/160543471/MVI_7981.avi.html
En hier een kortere versie van hetzelfde liedje:
http://rapidshare.com/files/160542858/ik.mp3.html
beide linkjes:quote:Op maandag 10 november 2008 11:28 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Dankje
Ben overigens nog steeds op zoek naar:
http://rapidshare.com/files/160543471/MVI_7981.avi.html
En hier een kortere versie van hetzelfde liedje:
http://rapidshare.com/files/160542858/ik.mp3.html
quote:Op maandag 10 november 2008 10:37 schreef joriszss het volgende:
In het nummer van Natasha Bedingfield ft. Chicane - Bruised Water zit een sample, deze hoor je het gehele nummer op de achtergrond (ver op de achtergrond), maar tussen 2:04 en 2:10 is het het meest duidelijk.
Wie of wat is dit, of is er vergelijkbaar materiaal. Ik weet dat het bestaat maar ik kom niet op de naam.
Tis namelijk een mash-up van:quote:Op maandag 10 november 2008 10:59 schreef Gambolputty het volgende:
Die dus. Ook niet al te moeilijk af te leiden aan Chicane en Water in de titel imhoquote:Op maandag 10 november 2008 12:52 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
[..]
Tis namelijk een mash-up van:
en
quote:Op maandag 10 november 2008 12:56 schreef Bravebart het volgende:
Die dus. Ook niet al te moeilijk af te leiden aan Chicane en Water in de titel imho
Luister ook ff voor de grap waar Chicane z'n inspiratie vandaan haalt...quote:Op maandag 10 november 2008 12:58 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
heel die titel eigenlijk: Chicane - Beddingfield - Bruised - Water
Je was ze allemaal al een stapje voorquote:Op maandag 10 november 2008 13:16 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Luister ook ff voor de grap waar Chicane z'n inspiratie vandaan haalt...
quote:Op maandag 10 november 2008 00:33 schreef hmmmz het volgende:
Iemand enig idee hoe het flamenco nummer in deze dove reclame heet?
Zou niet weten wie het covert of sampled, maar dit is het origineelquote:Op maandag 10 november 2008 12:37 schreef fructis het volgende:
ik zoek dit liedje wie helpt mij..
http://www9.zippyshare.com/v/1922768/file.html
die had ik ook al gevonden, maar helaas dat is 'm nietquote:Op maandag 10 november 2008 14:49 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ik vond dit ergens:
Pepe Romero - Zapateado del Perchel
Misschien
thanks maar ik zoek het liedje van die sample..quote:Op maandag 10 november 2008 16:30 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Zou niet weten wie het covert of sampled, maar dit is het origineel
na 1 minuut en wat seconden komt het herkenbare (voor mij iig) zanglijntje
Bedoel je Emiliana Torrini - Jungle Drumquote:Op maandag 10 november 2008 17:18 schreef Niconigger het volgende:
Ik zoek het liedje dat wordt gebruikt voor de aankondiging van 'Take the Lead' op net5
Ja, dat is hem. Bedanktquote:Op dinsdag 11 november 2008 08:27 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Bedoel je Emiliana Torrini - Jungle Drum
quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:26 schreef Franzzz het volgende:
Kan iemand mij helpen aan het nummer bring that beat back van don & johnson? Hij is nergens te vinden.
quote:Op maandag 3 november 2008 11:11 schreef BrandX het volgende:
Waar is dit topic niet voor bedoeld?
Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
Geen warez-requests hier. Lees de OP maar.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:26 schreef Franzzz het volgende:
Kan iemand mij helpen aan het nummer bring that beat back van don & johnson? Hij is nergens te vinden.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zoek de naam van dat hardstylenummer die zo'n telefoon gepiep (geluid wat een telefoon geeft als hij te dicht bij een box ligt) in het nummer heeft.
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:36 schreef Ottaav het volgende:
Nog steeds niet gevonden:
Ik heb een nummer gehoord (waarschijnlijk heb ik em zelfs), en het enige dat ik nog weet is dit stukje tekst:
"I cannot sleep well
can you tell, can you tell"
of "I don't sleep well,
can you tell, can you tell"
Het werd gezongen door een man (ben al aan het zoeken tussen The White Stripes en Jakob Dylan, maar ik kan het niet vinden).
Wie weet het?
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:37 schreef Eisbaer het volgende:
Iemand een idee hoe dit nummer noemt?
Ik herken het maar kan echt niet op de titel komen ...
Heb niet de mogelijkheid om het in te zingen, maar het ging ongeveer zo:quote:Op woensdag 12 november 2008 15:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kun je anders even een stukje zingen?
Kheb het zelf al in google gegooid maar er kwam niks terug waarvan ik dacht dat het 'm kon zijn ..quote:Op woensdag 12 november 2008 17:02 schreef Ottaav het volgende:
"I do not sleep wèèèèlll,
cààààn you tell, can you tèèèèlll"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |