quote:Op donderdag 6 november 2008 20:59 schreef Wouser het volgende:
Vraagje...
Hoe heet ook alweer die youtube hit? Met die 4 gaste die zo wat zitte te renne op van die loopbanen en wat rondhuppelen naar de andere etc...
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:59 schreef Wouser het volgende:
Vraagje...
Hoe heet ook alweer die youtube hit? Met die 4 gaste die zo wat zitte te renne op van die loopbanen en wat rondhuppelen naar de andere etc...
tis me het topic wel dit keer jaquote:Op donderdag 6 november 2008 08:03 schreef Bravebart het volgende:
Opgewonden standjes allemaal hier_
quote:Op donderdag 6 november 2008 20:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zoek een bekend Italiaans liedje, volgens mij een duet.
Ik weet nog dat er een viool in zat, maar ik weet geen tekst.
Baas wie het weet!
Helaas, er zong ook een vrouw mee.quote:
Alleen Italiaans of ook Engels?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Helaas, er zong ook een vrouw mee.
Volgens mij alleen Italiaans.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Alleen Italiaans of ook Engels?
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Volgens mij alleen Italiaans.
De vrouw die zong best hoog.
Nee helaas, maar wel bedankt voor het meehelpen.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Is wel een stukje Engels, maar met hoog zingende vrouw!
Ik kliktequote:Op donderdag 6 november 2008 20:58 schreef RSie het volgende:
Ik zoek een nummer, en het lijkt een beetje hierop
Is uit de opera Nabucco van Verdi - het Slavenkoor heet het nummer, dacht ik.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:47 schreef meisje128 het volgende:
Iemand een idee hoe het nummer heet wat je op de achtergrond hoort:
Thanx!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 22:02 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Is uit de opera Nabucco van Verdi - het Slavenkoor heet het nummer, dacht ik.
Tof dat je het alsnog opmerktquote:Op donderdag 6 november 2008 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heel erg bedankt! Zie 't nu pas.
Anderson - Trevor on the Dancefloorquote:
Al Bano & Romina Power - Felicitaquote:Op donderdag 6 november 2008 20:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zoek een bekend Italiaans liedje, volgens mij een duet.
Ik weet nog dat er een viool in zat, maar ik weet geen tekst.
Baas wie het weet!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:20 schreef Laysa het volgende:
Hallo....hopenlijk kan iemand me helpen....ik ben op zoek naar een liedje....in zn geheel niet hoogdravend maar omdat ik samen met een vriend het al een tijdje zoek word ik er inmiddels gek van......in het liedje komt voor : een pilsje rechts en een bil..... wie ow ei kan mij helpen...thanx alvast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |