deze?quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:51 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer uit een reclame van een aantal jaar geleden, ik kon hem niet vinden op ster. Ik dacht dat het een nivea reclame was, maar dat weet ik niet zeker. In de reclame staan er een paar meiden te dansen, ik geloof ook op het strand. Het nummer is modern maar een beetje 60's/indie achtig en wordt gezongen door een man.
Wie kan me helpen? Alvast bedankt!
Dat is van John Williams, met The olympic Spiritquote:Op maandag 3 november 2008 11:43 schreef jeoren het volgende:
Hoe heet de achtergrondmuziek van dit fragment:
Phil Collins - In The Air Tonightquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:29 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zoek een nummer van Phil Collins dat ik gisteravond op City FM () hoorde. Weet er helemaal niks mee van, behalve dat het een typisch PC nummer is en dat de intro erg ritmisch was, alsof het gedrumd werd zegmaar. De maat die werd aangeslagen als het ware.
Vage omschrijving maar de artiest is iig duidelijk
Nee, maar door jou heb ik hem wel gevonden op youtube, dankje!quote:Op vrijdag 7 november 2008 20:09 schreef based het volgende:
[..]
deze?
Artiest: RHESUS
Nummer: Just let go
volgens youtube
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:08 schreef Crientj het volgende:
Mijn moeder zoekt een nummer, maar het is oud, en ze weet alleen de eerste regel.
Volgens haar is de eerste zin; She was just a model on a magazine.
Ze denkt ook dat het van The Clash is, maar na wat zoeken op youtube begint ze zelfs daarover te twijfelen.
Heerlijk; als je zoiets niet weet ;o, Iemand die het wel weet?
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:58 schreef matthendriks het volgende:
Dat nummer, alleen dan meer 'met een mannenstem?'
Nope da's em niet, die herken ik welquote:Op vrijdag 7 november 2008 21:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Phil Collins - In The Air Tonight
quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:10 schreef matthendriks het volgende:
[..]
Sorry, het is wel een 'remix' van dit nummer.
PAA heb ff geduld, ben mega PC fan, dus ga ff kijken welke het meest waarschijnlijk is. Weet je toevallig wel hoe oud het nr ongeveer is?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:12 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Nope da's em niet, die herken ik wel
Toch bedankt
de eerste die me te binnen schiet:quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
PAA heb ff geduld, ben mega PC fan, dus ga ff kijken welke het meest waarschijnlijk is. Weet je toevallig wel hoe oud het nr ongeveer is?
Het is een remix van Duran Duran, alleen dan met een 'mannelijke vocal'.quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:14 schreef BrandX het volgende:
[..]dus je zoekt een remix van een remix
Duran duran is het origineel namelijk
en hij staat niet in het rijtje rechts van deze clip?quote:Op vrijdag 7 november 2008 22:26 schreef matthendriks het volgende:
[..]
Het is een remix van Duran Duran, alleen dan met een 'mannelijke vocal'.
Hey BrandX, tof dat je helptquote:Op vrijdag 7 november 2008 22:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
Als een van deze het neit is, kan je dan aangeven of een van de drie qua tempo in de buurt komt, of dat het sneller/langzamer was?
nou, nog wat gokjes dan:quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:05 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Hey BrandX, tof dat je helpt
Hij zit er niet tussen....qua tempo is het nummer iets langzamer dan de 3e, wat idd een tof nummer is. Die beat is wel moderner zegmaar, bijna een disco-achtige beat en in het nummer dat ik zoek was het meer een drumstel. Lastig te herinneren allemaal wel![]()
Ik hoop dat je hier iets mee kunt!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 23:20 schreef MuertyMan het volgende:
heb zon gevoel dat brandx en ik er wel uit komen
quote:edit: klere wat heeft PC veel nummers gemaakt eigenlijk.
Dit is volgens my het origineel: Hot Butter - Popcorn , maar zijn vele versies van.quote:Op zaterdag 8 november 2008 19:05 schreef postman het volgende:
iemand enig idee wat de naam is van het muziekje wat vorige week door het orkest van paul de leeuw werd gespeeld? Volgens mij is het wel een bekend melodietje.
hier een clipje van die uitzending:
www.xraymedia.tv/mwdl.mp3
BX en MuertyMan, hij zit er helaas niet tussen....en ik vrees dat ik erook weinig meer over kan vertellen. Het is nu al een paar dagen geleden en ik kan me er weinig meer van herinneren....hartelijk bedankt voor jullie hulp iig en er zitten sowieso leuke nummers tussen dus die heb ik er weer bijquote:Op vrijdag 7 november 2008 23:30 schreef BrandX het volgende:
.........maar BX gaat nu wel pitten en kijkt morgen wel weer eens
jammer! mocht je je weer wat meer herinneren, iets van hoe oud ong. of nog wat specifieke dingen laat het vooral wetenquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:42 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
BX en MuertyMan, hij zit er helaas niet tussen....en ik vrees dat ik erook weinig meer over kan vertellen. Het is nu al een paar dagen geleden en ik kan me er weinig meer van herinneren....hartelijk bedankt voor jullie hulp iig en er zitten sowieso leuke nummers tussen dus die heb ik er weer bij
Deze toch?quote:Op zondag 9 november 2008 10:04 schreef DaanMenF het volgende:
hallo mensen,
ik heb een vraag ik zoek een liedje waar je maar een klein stukje van hoort.
het is bij de lama`s en als ze aan het rad draaien dan hoor je een liedje welke is dat of is dat alleen een geluidje?
ik zou het fijn vinden als jullie me helpen.
groeten daan
Beastie Boys - Intergalacticquote:Op zondag 9 november 2008 14:57 schreef mahoema het volgende:
Help, ik zoek! En wel het nummer uit de volgende video:
Het gaat dan om de muziek die speelt tussen 0.00 en 0.05
en verder op in de video 0.43 en 0.48
Alvast bedankt!
quote:Op zondag 9 november 2008 14:56 schreef PAA-053 het volgende:
Welk liedje hoor je in de nieuwe Volkswagen Golf reclame, waarin ze opsommen hoeveel km er al mee gereden is, sinds 1974, enz. "Volkswagen Golf, standaard met 34 jaar ervaring" ofzo
Dat liedje van: "you and me, you and me"
Mooi liedje, maar STER.nl en Youtube leveren niks op....
quote:Volkswagen Golf VI Music Title: 'You & Me'
Music Production: The Missing Sync
more info: www.themissingsync.nl
hmm.. denk niet dat het hem is, maar de tekst doet mij toch een heel klein beetje denken aanquote:Op zaterdag 8 november 2008 00:59 schreef Parvus het volgende:
Ik zoek een vrolijk Nederlandstalig nummer, geen idee van wie..
de tekst bevat iets van "tegen alle mooie meisjes, die ik vroeger kende, wil ik even zeggen 'bedankt!'"
Iemand een idee?
quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 21:41 schreef bamischijf het volgende:
Ik had ook nog een verzoekje:
Jullie kennen vast het nummer 'Mandy' van Westlife. Nu is daar ook een soort van remix (kroegversie laten we maar zeggen) van. Die werd altijd helemaal kapot gedraait op mijn studentenvereniging en hoorde hem laatst ook weer in de reguliere kroeg. Nu is dus het probleem dat ik die kroegversie NERGENS kan vinden, ik weet ook niet van wie het is.
Kan iemand mij hierbij helpen?
alvast bedankt!
Vangelis - Chariots of Firequote:Op zondag 9 november 2008 21:46 schreef F04 het volgende:
http://www.vkmag.com/vide(...)mpische_spelen_2008/
Hoe heet die tune tijdens de aftiteling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |