Flikker dan op uit deze topic. Er zitten hier muziekliefhebbers die users proberen te helpen. Waarschijnlijk herkent niemand jouw nummer, helaas pindakaas.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:35 schreef hebweernixtedoen het volgende:
Tsja hier geeft blijkbaar niemand een ruk wat House en Dance betreft >:( alleen van die oude alzheimer muziek
Best wel triest eigenlijk vraag ik gewoon heel lief of iemand die liedje van die Fabulous 2008 in Den Bosch radio spotje die ze op slam!fm draaien herkennen... krijg ik geen normaal antwoord en blijkbaar ben ik niet de enige :S
Looser, opgeflikkerdquote:Op woensdag 5 november 2008 09:35 schreef hebweernixtedoen het volgende:
Tsja hier geeft blijkbaar niemand een ruk wat House en Dance betreft >:( alleen van die oude alzheimer muziek
Best wel triest eigenlijk vraag ik gewoon heel lief of iemand die liedje van die Fabulous 2008 in Den Bosch radio spotje die ze op slam!fm draaien herkennen... krijg ik geen normaal antwoord en blijkbaar ben ik niet de enige :S
Dus het is waar wat GeenStijl over deze zielige website allemaal schreefhaha
Knip het er maar uit en kom dan terug. Ik ga niet uren naar SlamFM luisteren om maar die reclame te horen, het houdt een keer op.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:35 schreef hebweernixtedoen het volgende:
Sowieso, meneer registreert zich alleen voor deze vraag, en als 'ie niet naar wens geholpen wordt heeft heel Fok! ineens afgedaan...quote:Op woensdag 5 november 2008 10:19 schreef Bravebart het volgende:
Knip het er maar uit en kom dan terug. Ik ga niet uren naar SlamFM luisteren om maar die reclame te horen, het houdt een keer op.
Volgens mij krijg je geen antwoord omdat niemand het nummer kent. Net als jij dus. Verwacht je nou dat iedereen die het nummer niet kent dat ook even komt melden? Of lijkt het je handiger dat iemand pas reageert als die ook wat te melden heeft?quote:Op woensdag 5 november 2008 09:35 schreef hebweernixtedoen het volgende:
quote:Op woensdag 5 november 2008 09:35 schreef hebweernixtedoen het volgende:
Als je zelf al geen moeite wil doen, willen wij het al helemaal niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:19 schreef Bravebart het volgende:
Knip het er maar uit en kom dan terug. Ik ga niet uren naar SlamFM luisteren om maar die reclame te horen, het houdt een keer op.
Haha moet jij nodig zeggenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Flikker dan op uit deze topic. Er zitten hier muziekliefhebbers die users proberen te helpen. Waarschijnlijk herkent niemand jouw nummer, helaas pindakaas.
Gezien je username en je comment kun je dan ook beter op zoek gaan naar een leven dan naar een liedje.
True, maargoed, hij zal het vast goed bedoelenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Sowieso, meneer registreert zich alleen voor deze vraag, en als 'ie niet naar wens geholpen wordt heeft heel Fok! ineens afgedaan...
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:48 schreef hebweernixtedoen het volgende:
[..]
Haha moet jij nodig zeggen![]()
En eerlijk gezegd was dat gewoon een truc om aandacht te krijgenik bedoelde het niet zo
![]()
Maar goed aangezien jullie gelijk zo reageren zou ik eerder zeggen dat jullie beter een baan en een normale leven kunnen zoekenhaha de site naam zegt het al --> FOK YOU
13 jarige levenloze snotlozers en alzheimers!!! Ga zelf wel hier weg
bespaart de tijd van de admin
Ja en jij sterft ook aan Alzheimer, doeiquote:Op woensdag 5 november 2008 10:48 schreef hebweernixtedoen het volgende:
[..]
En eerlijk gezegd was dat gewoon een truc om aandacht te krijgenik bedoelde het niet zo
![]()
Maar goed aangezien jullie gelijk zo reageren zou ik eerder zeggen dat jullie beter een baan en een normale leven kunnen zoekenhaha de site naam zegt het al --> FOK YOU
13 jarige levenloze snotlozers en alzheimers!!! Ga zelf wel hier weg
Eh ja waar slaat dat nou weer op? Maargoed ban die gast maar ff dan kunnen wij weer verder met "normale" mensen helpenquote:Op woensdag 5 november 2008 10:48 schreef hebweernixtedoen het volgende:
[..]
![]()
13 jarige levenloze snotlosers en alzheimers!!! Ga zelf wel hier weg
Sayonara !!! kurvi vijebane kotokste XD
Maar nee geweldig een vriend van me wou ook al weten hoe die liedje heet, dusja dat zit er nu dus niet in zie ikquote:Op woensdag 5 november 2008 11:05 schreef Glimeratti het volgende:
[..]
Eh ja waar slaat dat nou weer op? Maargoed ban die gast maar ff dan kunnen wij weer verder met "normale" mensen helpen
Is de radiotrailer zoals hier de intro?quote:Op woensdag 5 november 2008 11:21 schreef Glimeratti het volgende:
[..]
Maar nee geweldig een vriend van me wou ook al weten hoe die liedje heet, dusja dat zit er nu dus niet in zie ikals iemand het toch plaatst dan heeft die ene mafkees wat hij wou hebben
Ja dat is hem geloof ikquote:Op woensdag 5 november 2008 11:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is de radiotrailer zoals hier de intro?
Checkquote:Op woensdag 5 november 2008 11:41 schreef Glimeratti het volgende:
[..]
Ja dat is hem geloof ikweet het niet zeker maar volgens mij wel
Ja that's it!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2008 11:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Godverdegodver, Glimeratti is een kloon van hebweernixtedoen...Godver, die tyfuslijers ook met hun klonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op woensdag 5 november 2008 11:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Godverdegodver, Glimeratti is een kloon van hebweernixtedoen...Huh???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die laatste: Roger Sanchez - Another Chancequote:Op woensdag 5 november 2008 15:14 schreef outcast_within het volgende:
Een liedje van daft punk met in de clip een hondmens
en een liedje met in de clip een meisje dat haar hart met zich meesjouwt wat groter/kleiner word
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:14 schreef outcast_within het volgende:
Een liedje van daft punk met in de clip een hondmens
quote:Op woensdag 5 november 2008 19:05 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zoek het liedje dat op de achtergrond van dit filmpje zit.
Het is een bekend geluid tijdens films. Het gaat om het stuk bij 0.37![]()
quote:Op woensdag 5 november 2008 18:36 schreef nielsm20 het volgende:
Het is echt een bekend nummertje.....
niemand die een suggestie heeft....
het is een langzaam gezongen nummer.....
oh whyyyyyyyyy..... bla die bla bla die bla...... oh whyyyyyyyyy
Met zo'n shadows gitaar muziekje
Iemand?????
deze??quote:Op woensdag 5 november 2008 20:36 schreef nielsm20 het volgende:
Nee het is niet het nummertje van annie lennox....
Je moet het iets meer in de reggae of hiphop scene zoeken...
Het is meer een soort sloom rock nummer.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:41 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ik zoek:
http://rapidshare.com/files/160543471/MVI_7981.avi.html
En hier een kortere versie van hetzelfde liedje:
http://rapidshare.com/files/160542858/ik.mp3.html
Degene die het weet, ben ik werkelijk waar EEUWIG dankbaar!!
House-achtig liedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |