deze misschienquote:Op zondag 16 november 2008 20:45 schreef PimpofPersia het volgende:
Laatst in de club hoorde ik in zo'n elektro/techno/whatevernummer opeens een rustmoment waarin er opeens een trompet(-achtig instrument) een melodietje speelde. Het was heel rustig, geen Fedde le Grand-achtige trompetjes, en het ging een beetje als
tumtumtumtuuuum
tumtumtuuum
Wie o wie?
quote:Op zondag 16 november 2008 22:52 schreef Westermarck het volgende:
Ik zoek een discoachtig nummer dat ik zopas nog in De Pappenheimers hoorde. Het enige stukje tekst dat ik ken heb ik al tot in den treure in Google ingetypt zonder resultaat. Het gaat als volgt: "Baby Can't You See I'm tried to take it over" ... Wie kan mij helpen?
quote:Op zondag 16 november 2008 23:02 schreef Mr_DG het volgende:
Ik zoek een hardcore/style nummer, waarin je als intro eerst een koor hoort ala 'oh fortuna'. Al wel redelijk oud volgens mij.
4 dagen geleden gepost bij de reacties van dit filmpje:quote:Op maandag 10 november 2008 13:01 schreef zagevent het volgende:
Het liedje dat om 2:20 begint. Datgene met a-a-a-a-a-a-h oid.
Subtiel schopje.
quote:broodspelenenU2be (4 dagen geleden)
Voor de mensen die het liedje wouden weten: het is: A Beautiful Mind Soundtrack - A Kaleidoscope of Mathematics.
Ik vond al dat die professor uit dit filmpje op de paranoïde professor uit a beautifull mind leek:p
Niet helemaal, maar door dat filmpje heb ik wel de goeie gevondenquote:
is You & me van B-wave & missing synchquote:Op zondag 9 november 2008 14:56 schreef PAA-053 het volgende:
Welk liedje hoor je in de nieuwe Volkswagen Golf reclame, waarin ze opsommen hoeveel km er al mee gereden is, sinds 1974, enz. "Volkswagen Golf, standaard met 34 jaar ervaring" ofzo
Dat liedje van: "you and me, you and me"
Mooi liedje, maar STER.nl en Youtube leveren niks op....
quote:Op maandag 17 november 2008 15:36 schreef Dononino het volgende:
Weet echt niemand hoe dit liedje heet?
Kan iemand mij vertellen hoe dit liedje heet? Hier kun je een fragment downloaden: http://www7.zippyshare.com/v/47215544/file.html
Hans Zimmer - Dragon Warrior Among Usquote:Op maandag 17 november 2008 15:36 schreef Dononino het volgende:
Weet echt niemand hoe dit liedje heet?
Kan iemand mij vertellen hoe dit liedje heet? Hier kun je een fragment downloaden: http://www7.zippyshare.com/v/47215544/file.html
Klinkt als Apache, is door een heleboel mensen uitgebracht, dit is er één van.quote:Op zondag 16 november 2008 20:45 schreef PimpofPersia het volgende:
Laatst in de club hoorde ik in zo'n elektro/techno/whatevernummer opeens een rustmoment waarin er opeens een trompet(-achtig instrument) een melodietje speelde. Het was heel rustig, geen Fedde le Grand-achtige trompetjes, en het ging een beetje als
tumtumtumtuuuum
tumtumtuuum
Wie o wie?
Van de Five O'Clock Heroes ft. Agyness Deynquote:Op maandag 17 november 2008 17:05 schreef Raspoetin. het volgende:
Ik zoek een liedje met de titel Who. Hij kwam van de week langs op zowel TMF als MTV, het is een duet van een man een vrouw, clip is deels in zwartwit. Weet iemand het?
Dat is um!quote:Op maandag 17 november 2008 17:07 schreef Niconigger het volgende:
[..]
Van de Five O'Clock Heroes ft. Agyness Deyn
Helaas ook niet, ik kreeg de indruk dat het nummer een retro nummer is uit de jaren '90/jaren '00. Het woord Starlight of iets wat er op lijkt kan er ook in voorkomen.. in het refrein. Iets van Starlight.. nananáaaa nanana nananáaaa nanana pam pam what you neeeeed.quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 18:49 schreef moby92 het volgende:
[..]
Helaas ook niet, ik kreeg de indruk dat het nummer een retro nummer is uit de jaren '90/jaren '00. Het woord Starlight of iets wat er op lijkt kan er ook in voorkomen.. in het refrein. Iets van Starlight.. nananáaaa nanana nananáaaa nanana pam pam what you neeeeed.
Jump on it, jump on it!quote:Op maandag 17 november 2008 17:02 schreef Raspoetin. het volgende:
[..]
Klinkt als Apache, is door een heleboel mensen uitgebracht, dit is er één van.
quote:Op maandag 17 november 2008 18:49 schreef moby92 het volgende:
[..]
Helaas ook niet, ik kreeg de indruk dat het nummer een retro nummer is uit de jaren '90/jaren '00. Het woord Starlight of iets wat er op lijkt kan er ook in voorkomen.. in het refrein. Iets van Starlight.. nananáaaa nanana nananáaaa nanana pam pam what you neeeeed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |