Dat dus!quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:04 schreef Belana het volgende:
Lena loopt???
Nee, Lena is een baby nog toch? huh?
soms he, gaan de dingen echt te snel
Maar wat een droppie zeg
Ik zat al te twijfelen of ik nou goed zat met BE in m'n hoofd of nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:07 schreef PM-girl het volgende:
Erg mooie foto's van een supermooi kind Yoni en BE![]()
Lief!!!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:16 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Hier nog 2 foto's uit dezelfde serie.
Ow ik wil hem, ik wil hem, ik wil hem!!quote:
Dat ziet er al heel groot en stoer uit Meike!quote:Op woensdag 5 november 2008 14:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
haha Freecel, ze kunnen het niet snel genoeg leren he (computerles voor beebs)
Meike kan heel goed prikken met een vorkje
Is die foto uit je Hyve door haar gemaakt? Dan zou ik die wel verwijderen, al vind ik het gewoon een nette fotoquote:Op woensdag 5 november 2008 10:53 schreef Faja-Lobi het volgende:
Even kort en krachtig; zij zelf vond de foto's wel goed maar ik kon slechts 3 of 4 foto's van de serie mooi vinden en dan nog was ik niet van WAUW. Geloof dat ze beledigd was maar stort wel vandaag het geld terug. Vorige serie vond ik wel mooi, deze viel daarom nog meer tegen.
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zonde he Faja, wel goed dat je je geld hebt teruggevraagd.
En BE, mooie foto's van Saschasamen met papa helemaal geconcentreerd met de blokken aan t spelen, schattig!
Lische, die ogen van je meiden ...*zucht* ik blijf ze geweldig vinden!
Mijn dametje![]()
[ afbeelding ]
Leuke meid!quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:21 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
(gemaakt met haar eigen VTech fototoestel)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, hij zit al de hele tijd zoquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, hij zit al de hele tijd zoen zo
En als ik een foto maak doet hijof
![]()
Dus dan heb je een heleboel zulke foto's![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en das wat saai
Neh, hij vindt die bolletjes (handjes en voetjes van dat ding) leuk, dus had ik het knuffeltje op zijn hoofd gelegd en dat vond hij wel primaquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:41 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha, maar zelfsen
is hij
om te zien
En met zn knuffeltje op zn hoofd, meneer had een koud knarretje?
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 9 november 2008 20:05 schreef sjak het volgende:
(crosspost)
Met blijdschap kondig ik aan dat Cattie en ik de trotse oma's zijn geworden van een stel prachtige smurfen:
[ afbeelding ]
Ruben en ik hebben allebei poepbruine ogen, Bert heeft ze blauwgroenquote:Op zondag 9 november 2008 22:41 schreef freecell het volgende:
Hij heeft jouw neus en wenkbrauwen Troel
Zijn de ogen van B. ?
Toffe foto!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Suus alweer 5!En wat heeft ze veel mooie cadeaus gekregen.
En Ruben al in een schommelpaardje, ik weet niet wat ik zie, zo groot is ie al!![]()
Na héél veel geduld (wat ie bijna niet meer op kon brengen) was het vanavond dan eindelijk zo ver, Tristan heeft eindelijk zijn eerste tand eruit! *OB*
Dat lijkt alleen maar zo omdat Emma de mini-genen van dr mama heeft.quote:Op maandag 10 november 2008 14:45 schreef bixister het volgende:
ooh lief!emma, gefelicitaart! (hij is wel enorm!
). piglet ook van harte!
Die taart lijkt toch groter als je zelf klein bent? Dus jullie bedoelden wel hetzelfde uiteindelijk, toch?quote:Op maandag 10 november 2008 15:58 schreef bixister het volgende:
heu, ik weet niet of ik 'm snap!de grootte van de taart hebben we 't toch over he?
Jeetje, NU alweer?quote:Op maandag 10 november 2008 14:38 schreef piglet het volgende:
Even snel twee foto's van m'n jarige jobje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 november 2008 16:10 schreef Jojogirl het volgende:
Wat een lieverds weer allemaal.
Een "enge" Nienke, een heel vrolijk jarig jobje met hele grote taart
~ en twee hele mooie dames van snakelady
Mijn eigen duo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja man, 2 keer knipperen met je ogen en Lilah is ook zo verquote:
nou... meer? Evenveel zou ik zeggen, maar dan uitgespreid over meer lijfquote:Op maandag 10 november 2008 21:25 schreef Sugar het volgende:
Leander, lekker he, douchen? Wat een klein frummeltje nog, Freecell.En hihi, ik moest ook even gniffelen bij het idee dat hij meer spek heeft dan zijn vader, zo te zien!
![]()
die spekkies heeft hij van mijquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:36 schreef Sugar het volgende:
Aaaah, LovelyLady wat een superfoto's! Die twee ventjes samen en die laatste foto!![]()
![]()
De spekkies van Koen zijn ook echt om op te vreten trouwens!![]()
Arwen, wat ben je toch een leuk meissie om te zien! En zo creatief ook!
quote:
Staan is staan hè, dan gaan we dus niet kijken hoequote:Op donderdag 13 november 2008 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
Hihi die beentjes wijd Guuzontzettend tof
Gelijk heb je... eenquote:Op donderdag 13 november 2008 14:17 schreef Guuzewuus het volgende:
Staan is staan hè, dan gaan we dus niet kijken hoe
quote:Op zondag 16 november 2008 14:58 schreef freecell het volgende:
Bij mama liggen drinken op de bank, dan in slaap vallen en dat mama dan wegsneakt....
[ afbeelding ]
Hij ligt nog steeds daar te pitten, maar nu met een dekentje over
Rammel! tjees...wat een leuke koppies zeg!quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:05 schreef lily het volgende:
David gaat morgen naar de kapper![]()
Ik wilde ze eigenlijk lang laten groeien maar het lukt niet zo goed. Het hangt nu zo in zijn ogen en het duurt zo lang voordat het naar de zijkant gaat, zeg maar.
[ afbeelding ]
op het dak van de auto:
[ afbeelding ]
en schoolfoto's![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |