Gefeliciteerd!quote:Op zondag 9 november 2008 20:05 schreef sjak het volgende:
(crosspost)
Met blijdschap kondig ik aan dat Cattie en ik de trotse oma's zijn geworden van een stel prachtige smurfen:
[ afbeelding ]
Ruben en ik hebben allebei poepbruine ogen, Bert heeft ze blauwgroenquote:Op zondag 9 november 2008 22:41 schreef freecell het volgende:
Hij heeft jouw neus en wenkbrauwen Troel
Zijn de ogen van B. ?
Toffe foto!
quote:Op vrijdag 7 november 2008 21:24 schreef Spuuglokje het volgende:
Suus alweer 5!En wat heeft ze veel mooie cadeaus gekregen.
En Ruben al in een schommelpaardje, ik weet niet wat ik zie, zo groot is ie al!![]()
Na héél veel geduld (wat ie bijna niet meer op kon brengen) was het vanavond dan eindelijk zo ver, Tristan heeft eindelijk zijn eerste tand eruit! *OB*
Dat lijkt alleen maar zo omdat Emma de mini-genen van dr mama heeft.quote:Op maandag 10 november 2008 14:45 schreef bixister het volgende:
ooh lief!emma, gefelicitaart! (hij is wel enorm!
). piglet ook van harte!
Die taart lijkt toch groter als je zelf klein bent? Dus jullie bedoelden wel hetzelfde uiteindelijk, toch?quote:Op maandag 10 november 2008 15:58 schreef bixister het volgende:
heu, ik weet niet of ik 'm snap!de grootte van de taart hebben we 't toch over he?
Jeetje, NU alweer?quote:Op maandag 10 november 2008 14:38 schreef piglet het volgende:
Even snel twee foto's van m'n jarige jobje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 november 2008 16:10 schreef Jojogirl het volgende:
Wat een lieverds weer allemaal.
Een "enge" Nienke, een heel vrolijk jarig jobje met hele grote taart
~ en twee hele mooie dames van snakelady
Mijn eigen duo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja man, 2 keer knipperen met je ogen en Lilah is ook zo verquote:
nou... meer? Evenveel zou ik zeggen, maar dan uitgespreid over meer lijfquote:Op maandag 10 november 2008 21:25 schreef Sugar het volgende:
Leander, lekker he, douchen? Wat een klein frummeltje nog, Freecell.En hihi, ik moest ook even gniffelen bij het idee dat hij meer spek heeft dan zijn vader, zo te zien!
![]()
die spekkies heeft hij van mijquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:36 schreef Sugar het volgende:
Aaaah, LovelyLady wat een superfoto's! Die twee ventjes samen en die laatste foto!![]()
![]()
De spekkies van Koen zijn ook echt om op te vreten trouwens!![]()
Arwen, wat ben je toch een leuk meissie om te zien! En zo creatief ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |