Laten we het hopenquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:16 schreef BasNijmegen het volgende:
Als ik een dagje goed ziek ben kan ik zo 2 kilo kwijt zijn. Zelfde heb ik als ik plots vol ga trainen. Dus kan best dat hij 5 a 7 kilo in een week kwijt is. Ik denk dat het wel goed is geweest voor beukie.
Hij zal super gemotiveerd zijn as weekend tegen NAC en hopelijk de rest van zijn team in zijn motivatie op sleeptouw kunnen nemen.
thnxquote:
quote:Luka Modric staat de komende twee weken aan de kant. De middenvelder van Tottenham Hotspur heeft zaterdag in de wedstrijd bij Fulham een liesblessure opgelopen.
Modric moest zich zich zaterdag in de rust laten vervangen. Een MRI-scan wees woensdag uit dat de Kroatische middenvelder een scheurtje heeft opgelopen in zin rechterlies.
Door deze blessure mist Modric de competitiewedstrijden tegen Blackburn Rovers en Everton (beide thuis) en het UEFA Cup-duel met NEC (uit).
De teleurstelling is al wel wat gezakt bij mij. De gelijkmaker viel vrij vroeg, en dan is het goed dat je niet overlopen wordt. Het kan nog aardig gaan spoken in Breda op zo'n moment. Natuurlijk had er meer in gezeten als Janssen wat scherper was geweest. Maar van de andere kant had De Graaf NAC al vrij snel op voorsprong kunnen zetten, dan krijg je ook een hele andere wedstrijd en dan was een scenario als vorige week niet ondenkbaar.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:29 schreef Greetings het volgende:
Tim Janssen wordt dan weliswaar veel afgezeken, maar hij mag er verdomme toch wel eens eentje inleggen onderhand.
Vooraf was ik blij met dit resultaat, nu ben ik er neutraal onder omdat ik niet meer had verwacht dat we de voorsprong nog weg zouden geven...
Ik heb er ook echt zin inquote:Op maandag 24 november 2008 09:49 schreef BasNijmegen het volgende:
Nog 4 nachtjes slapen en dan komen de spurs alweer! Ik heb er zo'n zin in.
Een verdediger van Spurss (Hutton) doet vanwege blessure niet mee donderdag
De cijfers van Vitesse waren ook leukquote:Op maandag 24 november 2008 17:25 schreef Putdeksels het volgende:
Schone kreeg trouwens een 9 in De Gelderlander. Doet het de laatste tijd sowieso wel erg goed toch?
En Lens als goede derde?quote:Op maandag 24 november 2008 23:17 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik ben ook meer gecharmeerd van Otten. Die trouwens ook redelijk tweebenig is, dus makkelijk links in het centrum kan staan.
Schöne is de beste voetballer die ik ooit bij NEC heb gezien, met Vadocz als goeie tweede.
Eens!quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:26 schreef De_Hypotheker het volgende:
Schöne heeft nog niet laten zien wat Vadocz heeft laten zien m.i.
quote:
We spelen niet tegen Utrecht hequote:Op dinsdag 25 november 2008 19:53 schreef DeVinger het volgende:
Jullie worden keihard afgeslacht joh. Geniet nog ff van die twee nachtjes
Zelfs dan is het nog genieten, dat er een club uit Gelderland in de UEFA cup speelt..quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:53 schreef DeVinger het volgende:
Jullie worden keihard afgeslacht joh. Geniet nog ff van die twee nachtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |