Ik heb eigenlijk alles gemist.quote:
Pwnd.quote:Op zondag 2 november 2008 23:38 schreef jordeeeh het volgende:
ZOMG IK ZEI DAT IK GING, laat me los kut fok
Laat gewoon, het blust vanzelf wel uitquote:Op zondag 2 november 2008 23:38 schreef Juup© het volgende:
Ben benieuwd hoelang ik het topic nog open laat voordat ik ga vegen als er over die "rel" gezeurd blijft worden
Gelukkigquote:Op zondag 2 november 2008 23:36 schreef gers het volgende:
[..]
Allure VS BT VS Fascination volgens mij
oorzaak heb ik gemist
Bovenste plank bagger.quote:Op zondag 2 november 2008 23:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Laat gewoon, het blust vanzelf wel uitHet is niet voor niks Bagger sc, en dit is echte bagger.
Nee, want ik ben de enige die wel weet waar de rel over gaatquote:
Weet jij misschien iets meer over die rel?quote:Op zondag 2 november 2008 23:38 schreef Juup© het volgende:
Ben benieuwd hoelang ik het topic nog open laat voordat ik ga vegen als er over die "rel" gezeurd blijft worden
Doe het maar via PM dat uitwisselen van info
Ciaoooquote:Op zondag 2 november 2008 23:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, want ik ben de enige die wel weet waar de rel over gaat
Nu wel weg
Wtf heeft het met tijd te maken? Nu tellen opeens die kankerregels niet meer. De fucking regel is toch gewoon, de lapo'er maakt de OP..quote:De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten.
quote:Op zondag 2 november 2008 23:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, want ik ben de enige die wel weet waar de rel over gaat
Nu wel weg
Ik heb de carnavalsfoto ookquote:Op zondag 2 november 2008 23:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gelukkig.
Laten we 't erop houden dat ik iets gedaan heb wat niet lief is en dat daarom Bt boos op me is.
Duss stuur mij die carnavalsfoto eens.
quote:Op zondag 2 november 2008 23:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gelukkig.
Laten we 't erop houden dat ik iets gedaan heb wat niet lief is en dat daarom Bt boos op me is.
Duss stuur mij die carnavalsfoto eens.
Tenzij de LAPO man kankertraag is.quote:Op zondag 2 november 2008 23:40 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Wtf heeft het met tijd te maken? Nu tellen opeens die kankerregels niet meer. De fucking regel is toch gewoon, de lapo'er maakt de OP..
Ik kom toch nergens voor BT op? Ik vraag me alleen af waar jij de arrogantie vandaan haalt om je maar even te bemoeien met iets tussen BT en Fas én ook nog eens te besluiten dat Fas niet voor zichzelf kan opkomen en dat jij dat moet doen.quote:Op zondag 2 november 2008 23:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vooruit liefje., nog 1 speciaal berichtje voor je.
De 'rel' die nog niet eens was begonnen, was gericht tegen BT. Dus, hoe-zo moet jij je er mee bemoeien? BT's kont likken doe je maar lekker ergens anders.
quote:Op zondag 2 november 2008 23:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Eigenlijk heb ik best zin om te stoppen met school en werk en dan een uitkering aan te vragen en de hele dag te FOK!ken.
Eesch is, plus het feit dat deze TT gewoon kut isquote:Op zondag 2 november 2008 23:40 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Wtf heeft het met tijd te maken? Nu tellen opeens die kankerregels niet meer. De fucking regel is toch gewoon, de lapo'er maakt de OP..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |